Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах. Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати такою машиною можна практично відразу ж після запуску.
Саме тому довге прогрівання на холостому ходу може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається бензин; мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалення та в камері згоряння може утворитися нагар. Причина проста: за умов низьких температур паливо згоряє не повністю. У результаті елементах двигуна виникають відкладення, які згодом можуть знизити його ресурс та її нормативну потужність.
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести мотор, дати йому попрацювати кілька хвилин (моторне масло почне циркулювати по системі), потім плавно почати рух — повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень і натискань на педаль газу. Це допоможе агрегату швидше досягти потрібної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Така схема добре працює із сучасними високотехнологічними моторними оліями з покращеними низькотемпературними показниками. Вони забезпечують гарне мастило деталей двигуна навіть у сильний мороз та в перші секунди роботи.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment