Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах. Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати такою машиною можна практично відразу ж після запуску.
Саме тому довге прогрівання на холостому ходу може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається бензин; мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалення та в камері згоряння може утворитися нагар. Причина проста: за умов низьких температур паливо згоряє не повністю. У результаті елементах двигуна виникають відкладення, які згодом можуть знизити його ресурс та її нормативну потужність.
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести мотор, дати йому попрацювати кілька хвилин (моторне масло почне циркулювати по системі), потім плавно почати рух — повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень і натискань на педаль газу. Це допоможе агрегату швидше досягти потрібної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Така схема добре працює із сучасними високотехнологічними моторними оліями з покращеними низькотемпературними показниками. Вони забезпечують гарне мастило деталей двигуна навіть у сильний мороз та в перші секунди роботи.
Акумуляторні батареї на автомобілях служать протягом від трьох років до восьми в залежності від якості…
На гігафабриці Tesla в Остіні, штат Техас, раптово зупинили лінію для виробництва електропікапа Cybertruck. Офіційної…
Примерзання гальмівних колодок — це реально те, з чим мені доводилося стикатися не раз. Взимку,…
З настанням холодів кожен власник авто регулярно стикається з наслідками обробки доріг реагентами. Сіль та…
Toyota анонсує рестайлінг Corolla Cross модельного року 2025, представляючи нові кольори та тонкі доопрацювання. Ексклюзивний…
Українські дороги вже почали активно посипатись реагентами для боротьби з ожеледицею. Однак поєднання солі, хімічних…
Leave a Comment