Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах. Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати такою машиною можна практично відразу ж після запуску.
Саме тому довге прогрівання на холостому ходу може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається бензин; мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалення та в камері згоряння може утворитися нагар. Причина проста: за умов низьких температур паливо згоряє не повністю. У результаті елементах двигуна виникають відкладення, які згодом можуть знизити його ресурс та її нормативну потужність.
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести мотор, дати йому попрацювати кілька хвилин (моторне масло почне циркулювати по системі), потім плавно почати рух — повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень і натискань на педаль газу. Це допоможе агрегату швидше досягти потрібної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Така схема добре працює із сучасними високотехнологічними моторними оліями з покращеними низькотемпературними показниками. Вони забезпечують гарне мастило деталей двигуна навіть у сильний мороз та в перші секунди роботи.
Одним із найважливіших факторів, що впливають на ефективність роботи шини, є правильне балансування. Невідбалансована шина…
Далека поїздка трасою в холодну пору року вимагає від водія особливої підготовки. Перед нею особливо…
Зимою і влітку водити машину – це дві великі різниці, і це не тільки через…
Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…
Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…
Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…
Leave a Comment