Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах. Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати такою машиною можна практично відразу ж після запуску.
Саме тому довге прогрівання на холостому ходу може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається бензин; мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалення та в камері згоряння може утворитися нагар. Причина проста: за умов низьких температур паливо згоряє не повністю. У результаті елементах двигуна виникають відкладення, які згодом можуть знизити його ресурс та її нормативну потужність.
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести мотор, дати йому попрацювати кілька хвилин (моторне масло почне циркулювати по системі), потім плавно почати рух — повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень і натискань на педаль газу. Це допоможе агрегату швидше досягти потрібної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Така схема добре працює із сучасними високотехнологічними моторними оліями з покращеними низькотемпературними показниками. Вони забезпечують гарне мастило деталей двигуна навіть у сильний мороз та в перші секунди роботи.
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
За словами експерта, не слід чекати календарної зими: якщо температура повітря стабільно тримається близько +5…
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Leave a Comment