Сучасні двигуни мають електронні системи управління, які регулюють подачу палива та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах. Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати такою машиною можна практично відразу ж після запуску.
Саме тому довге прогрівання на холостому ходу може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається бензин; мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалення та в камері згоряння може утворитися нагар. Причина проста: за умов низьких температур паливо згоряє не повністю. У результаті елементах двигуна виникають відкладення, які згодом можуть знизити його ресурс та її нормативну потужність.
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести мотор, дати йому попрацювати кілька хвилин (моторне масло почне циркулювати по системі), потім плавно почати рух — повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень і натискань на педаль газу. Це допоможе агрегату швидше досягти потрібної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Така схема добре працює із сучасними високотехнологічними моторними оліями з покращеними низькотемпературними показниками. Вони забезпечують гарне мастило деталей двигуна навіть у сильний мороз та в перші секунди роботи.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment