Авто

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Share

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати переможцем конкурсу North American Utility Vehicle of the Year 2023, дебютував у оновленій версії. Багато в чому кросовер повторює варіант для Південної Кореї, представлений навесні цього року: та ж світлотехніка Star Map, самі бампери і нові колеса діаметром від 19 до 21 дюйма. Усередині – вигнутий кластер медіасистеми ccNC з одноманітною графікою “приладки” та головного дисплея, інтерфейс якої був відзначений премією Red Dot Design Award.

Що ще відомо про новинку

Мультимедіа підтримує потокове відео та аудіо, ігри, розширені OTA-оновлення, а також цифровий ключ Kia Digital Key 2, що дозволяє розблокувати та заводити машину, не дістаючи телефон із кишені. Крім того, є точка доступу WiFi та можливість вибору теми оформлення у кольорах улюбленої команди NBA. До того ж на EV6 покращено роботу помічника паркування Remote Smark Parking Assist, а висувні ручки дверей відтепер входять у стандартне оснащення. Список електронних помічників поповнився системою запобігання фронтальним зіткненням версії 2.0, яка тепер відстежує машини навіть на перехрестях.

Головне технічне нововведення – батареї збільшеної ємності. Стандартна розрахована на 63 кіловат-години, опціональна — на 84 (було 58 та 77,4 кВт•год). У другому випадку електрокар може буксирувати причіп масою до 1225 кілограмів, причому електроніка сама визначить фактичну вагу та скоригує залишковий пробіг. Початковий варіант EV6, як і раніше, оснащений одним електромотором на задній осі з віддачею 169 кінських сил і 350 Нм моменту, що крутить, але з батарей ємністю 84 кіловат-години потужність зросте до 228 сил.

Двомоторні кросовери видають 324 кінські сили і 605 Нм моменту, що крутить, а в активі топового EV6 GT – 609 сил і 739 Нм, які в режимі GT перетворюються на 650 сил і 770 Нм. Є у EV6 GT і своя фішка – функція Virtual Gear Shift. Регулюючи крутний момент електромоторів, вона імітує перемикання передач на візуальному, звуковому та тактильному рівні, що має ще сильніше залучати до водіння. Збиратимуть оновлені електрокари (крім EV6 GT) будуть у штаті Джорджія, на заводі у Вест-Поінті, де також випускають EV9 . Старт продажів намічено на першу половину 2025 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Kia

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025