Авто

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати переможцем конкурсу North American Utility Vehicle of the Year 2023, дебютував у оновленій версії. Багато в чому кросовер повторює варіант для Південної Кореї, представлений навесні цього року: та ж світлотехніка Star Map, самі бампери і нові колеса діаметром від 19 до 21 дюйма. Усередині – вигнутий кластер медіасистеми ccNC з одноманітною графікою “приладки” та головного дисплея, інтерфейс якої був відзначений премією Red Dot Design Award.

Що ще відомо про новинку

Мультимедіа підтримує потокове відео та аудіо, ігри, розширені OTA-оновлення, а також цифровий ключ Kia Digital Key 2, що дозволяє розблокувати та заводити машину, не дістаючи телефон із кишені. Крім того, є точка доступу WiFi та можливість вибору теми оформлення у кольорах улюбленої команди NBA. До того ж на EV6 покращено роботу помічника паркування Remote Smark Parking Assist, а висувні ручки дверей відтепер входять у стандартне оснащення. Список електронних помічників поповнився системою запобігання фронтальним зіткненням версії 2.0, яка тепер відстежує машини навіть на перехрестях.

Головне технічне нововведення – батареї збільшеної ємності. Стандартна розрахована на 63 кіловат-години, опціональна — на 84 (було 58 та 77,4 кВт•год). У другому випадку електрокар може буксирувати причіп масою до 1225 кілограмів, причому електроніка сама визначить фактичну вагу та скоригує залишковий пробіг. Початковий варіант EV6, як і раніше, оснащений одним електромотором на задній осі з віддачею 169 кінських сил і 350 Нм моменту, що крутить, але з батарей ємністю 84 кіловат-години потужність зросте до 228 сил.

Двомоторні кросовери видають 324 кінські сили і 605 Нм моменту, що крутить, а в активі топового EV6 GT – 609 сил і 739 Нм, які в режимі GT перетворюються на 650 сил і 770 Нм. Є у EV6 GT і своя фішка – функція Virtual Gear Shift. Регулюючи крутний момент електромоторів, вона імітує перемикання передач на візуальному, звуковому та тактильному рівні, що має ще сильніше залучати до водіння. Збиратимуть оновлені електрокари (крім EV6 GT) будуть у штаті Джорджія, на заводі у Вест-Поінті, де також випускають EV9 . Старт продажів намічено на першу половину 2025 року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Kia

Останні записи

Чого не слід робити, якщо вам виписують штраф

Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…

13.11.2025

Наступник BMW X4 стане сенсацією: iX4 шокує своїм дизайном і можливостями

BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…

13.11.2025

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025