Автомобільний експерт розповів, навіщо та як треба обкатувати нові зимові шини.
Правило № 1 – це дати стертися зовнішньому шару таких покришок . Деякі виробники шин виконують спеціальні прес-форми. У них на внутрішніх стінках у місцях формування проектора з’являються мікронерівності, які забезпечують підвищене зчеплення з дорогою біля нових покришок. У процесі обкатки цей шар зношується разом із первинним шаром шин. Тільки після цього із дорожнім покриттям починає контактувати липкий шар протектора зимової гуми, пише експерт.
Ще одне правило – деякий час слід їздити обережно на «липучках» для того, щоб з канавок протектора пішло мастило , яке накопичується в цьому місці в процесі контакту шини з прес-формою.
Крім того, обкатку нешипованих зимових шин потрібно проводити на сухому і чистому асфальті . Не варто хвилюватися, що жорстка поверхня значно зітре м’яку гуму. У сучасних шин є міцний протектор.
Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…
Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…
Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…
На ринку старих авто є моделі, які не тільки користуються стабільним попитом, але й демонструють…
В офіційному акаунті Ілона Маска в соцмережі X з'явився відеоролик, де подробиці демонструє салон нового…
Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…
Leave a Comment