Автомобільний експерт розповів, навіщо та як треба обкатувати нові зимові шини.
Правило № 1 – це дати стертися зовнішньому шару таких покришок . Деякі виробники шин виконують спеціальні прес-форми. У них на внутрішніх стінках у місцях формування проектора з’являються мікронерівності, які забезпечують підвищене зчеплення з дорогою біля нових покришок. У процесі обкатки цей шар зношується разом із первинним шаром шин. Тільки після цього із дорожнім покриттям починає контактувати липкий шар протектора зимової гуми, пише експерт.
Ще одне правило – деякий час слід їздити обережно на «липучках» для того, щоб з канавок протектора пішло мастило , яке накопичується в цьому місці в процесі контакту шини з прес-формою.
Крім того, обкатку нешипованих зимових шин потрібно проводити на сухому і чистому асфальті . Не варто хвилюватися, що жорстка поверхня значно зітре м’яку гуму. У сучасних шин є міцний протектор.
Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…
Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…
Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…
Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…
За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…
Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…
Leave a Comment