Автомобільний експерт розповів, навіщо та як треба обкатувати нові зимові шини.
Правило № 1 – це дати стертися зовнішньому шару таких покришок . Деякі виробники шин виконують спеціальні прес-форми. У них на внутрішніх стінках у місцях формування проектора з’являються мікронерівності, які забезпечують підвищене зчеплення з дорогою біля нових покришок. У процесі обкатки цей шар зношується разом із первинним шаром шин. Тільки після цього із дорожнім покриттям починає контактувати липкий шар протектора зимової гуми, пише експерт.
Ще одне правило – деякий час слід їздити обережно на «липучках» для того, щоб з канавок протектора пішло мастило , яке накопичується в цьому місці в процесі контакту шини з прес-формою.
Крім того, обкатку нешипованих зимових шин потрібно проводити на сухому і чистому асфальті . Не варто хвилюватися, що жорстка поверхня значно зітре м’яку гуму. У сучасних шин є міцний протектор.
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Leave a Comment