Більшість автовласників використовує прикурювач автомобіля для підзарядки своїх гаджетів. При цьому вони не замислюються, чому не можна залишати адаптери, на яких розташовані гнізда USB у відсіку прикурювача. Автоелектрик перерахував основні причини, чому не можна використовувати недорогі адаптери, а також у чому небезпека їх застосування в автомобілі.
Як правило, автовласники купують адаптери невідомих фірм, які є універсальними. Однак у виробників телефонів є свої вимоги до напруги та сили струму. Більшість таких пристроїв видають близько півтора ампер, тоді як виробник Apple рекомендує проводити зарядку на рівні від 1 до 2,4 ампер, Samsung це показник становить близько двох. Якщо використовувати неоригінальні пристрої для заряджання, можна істотно нашкодити власному смартфону.
Крім того, багато адаптерів навіть при вимкненому двигуні споживають струм, якщо їх залишати в гнізді прикурювача. В результаті водій може зіткнутися з акумулятором, що сів. Якщо адаптер постійно увімкнений, виникає ризик короткого замикання. За статистикою головна причина займання в салоні машини – це якраз перехідники для гаджетів. Експерти зазначили, що прикурювач не було створено для таких навантажень. У сучасних автомобілях зараз встановлюються спеціальні розетки, які мають запобіжники. Вони надійніші, при цьому заряджати через них гаджети безпечно.
Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…
Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…
У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…
Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…
Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…
Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений…
Leave a Comment