Авто

Чому сучасні автомобілі не потребують класичного прогріву двигуна взимку

Прогрівання двигуна в холодну пору року – обов’язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб – включають запалення та дають двигуну довго попрацювати на холостому ходу. Однак, як уточнюють експерти, такий прогрів не є найкращим варіантом.

Що ще відомо

Сучасні силові агрегати мають електронні системи керування , які регулюють подачу пального та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах . Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати на такому автомобілі можна практично відразу ж після запуску.

Тому довге прогрівання «на неодружених» може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається паливо, мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалювання та в камері згоряння може з’явитися нагар. Причина проста: в умовах низьких температур пальне не повністю прогоряє. Так, на елементах силової установки з’являються відкладення, які можуть знизити його ресурс і його потужність .

Експерти радять застосовувати наступну схему: завести двигун, дати йому попрацювати кілька хвилин, потім плавно почати рух – повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень та натискань на педаль . Це допоможе мотору швидше досягти оптимальної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Поради

Останні записи

У Європі менше третини авто тепер із «механікою»

Ще два десятиліття тому механічна коробка була стандартом на європейському ринку. На початку 2000-х її…

01.09.2025

Чи обов’язкові свідоцтво про реєстрацію та водійські права для електросамокатів

Останнім часом поліція масово зупиняє електросамокати для перевірки документів, вимагаючи посвідчення водія категорії А1 або…

01.09.2025

Електромобілі стануть доступнішими за ДВЗ до 2030 року

Згідно з дослідженням Strategy&, проаналізованим журналістами видання 32CARS.RU, вже до 2030 року електромобілі зможуть конкурувати…

01.09.2025

Dacia готує новий бюджетний хетчбек-конкурент Golf та Corolla

Румунська Dacia, що входить до складу Renault, готує новий хетчбек, який має скласти конкуренцію популярним…

01.09.2025

Штраф за швидкість не завжди законний: що треба знати водіям

Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…

01.09.2025

Як уникнути поломок восени: поради експертів для автовласників

Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…

01.09.2025