Прогрівання двигуна в холодну пору року – обов’язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб – включають запалення та дають двигуну довго попрацювати на холостому ходу. Однак, як уточнюють експерти, такий прогрів не є найкращим варіантом.
Сучасні силові агрегати мають електронні системи керування , які регулюють подачу пального та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах . Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати на такому автомобілі можна практично відразу ж після запуску.
Тому довге прогрівання «на неодружених» може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається паливо, мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалювання та в камері згоряння може з’явитися нагар. Причина проста: в умовах низьких температур пальне не повністю прогоряє. Так, на елементах силової установки з’являються відкладення, які можуть знизити його ресурс і його потужність .
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести двигун, дати йому попрацювати кілька хвилин, потім плавно почати рух – повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень та натискань на педаль . Це допоможе мотору швидше досягти оптимальної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Вибір вживаної BMW часто супроводжується питаннями: які моделі вважаються найнадійнішими, як впливає комплектація на довговічність,…
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
Leave a Comment