Прогрівання двигуна в холодну пору року – обов’язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб – включають запалення та дають двигуну довго попрацювати на холостому ходу. Однак, як уточнюють експерти, такий прогрів не є найкращим варіантом.
Сучасні силові агрегати мають електронні системи керування , які регулюють подачу пального та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах . Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати на такому автомобілі можна практично відразу ж після запуску.
Тому довге прогрівання «на неодружених» може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається паливо, мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалювання та в камері згоряння може з’явитися нагар. Причина проста: в умовах низьких температур пальне не повністю прогоряє. Так, на елементах силової установки з’являються відкладення, які можуть знизити його ресурс і його потужність .
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести двигун, дати йому попрацювати кілька хвилин, потім плавно почати рух – повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень та натискань на педаль . Це допоможе мотору швидше досягти оптимальної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
Шахраї з кожним днем вигадують все більшу кількість хитрощів, щоб викрасти у звичайних людей гроші…
Kia продовжує розвивати лінійку електричних моделей та активно працює над EV4, який стане одним із…
Volkswagen довірив заводу Seat в іспанському Марторелі випуск нової лінійки компактних та доступних електромобілів Electric…
Автомобілісти-початківці роблять свій вибір на користь транспортного засобу, орієнтуючись на особисті переваги в плані дизайну…
Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що…
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Leave a Comment