Прогрівання двигуна в холодну пору року – обов’язкова процедура. Багато водіїв застосовують класичний спосіб – включають запалення та дають двигуну довго попрацювати на холостому ходу. Однак, як уточнюють експерти, такий прогрів не є найкращим варіантом.
Сучасні силові агрегати мають електронні системи керування , які регулюють подачу пального та запалення для оптимальної роботи в будь-яких погодних умовах . Робочої температури такі агрегати досягають набагато швидше, а тому їхати на такому автомобілі можна практично відразу ж після запуску.
Тому довге прогрівання «на неодружених» може призвести до неприємних наслідків. Марно витрачається паливо, мотор прогрівається повільніше, ніж під час їзди, а на свічках запалювання та в камері згоряння може з’явитися нагар. Причина проста: в умовах низьких температур пальне не повністю прогоряє. Так, на елементах силової установки з’являються відкладення, які можуть знизити його ресурс і його потужність .
Експерти радять застосовувати наступну схему: завести двигун, дати йому попрацювати кілька хвилин, потім плавно почати рух – повільно підвищувати оберти, їхати кілька кілометрів без різких прискорень та натискань на педаль . Це допоможе мотору швидше досягти оптимальної температури, а навантаження на деталі циліндро-поршневої групи буде зниженим.
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Leave a Comment