Доопрацюванням моделей зайнялася французька компанія Dangel, яка вже майже 20 років модернізує комерційні машини Peugeot і Citroen. Цього разу її фахівці дісталися відразу до трьох “каблучків”.
В руки інженерів потрапили Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo. Всі вони частково стоять на модульному шасі EMP2 і не мають заводських версій 4х4. Фахівці Dangel вирішили заповнити цю прогалину.
В ході модернізації у “каблучків” з’явилася роздавальна коробка і муфта для підключення задньої осі. У підвісці використані інші пружини і амортизатори, за рахунок чого кліренс збільшився до 210 міліметрів. Днище посилене додатковим металевим захистом. До їздових режимів доданий 4WD і R-Lock, що блокує задній диференціал.
На європейський ринок повнопривідні Berlingo, Rifter і Combo вийдуть в найближчі пару місяців. На старті покупцям будуть доступні тільки вантажні версії, однак в наступному році до них приєднаються і пасажирські. Ціни поки не названі, втім, в Dangel запевнили, що якщо вони і виростуть, то несильно. Доопрацювання попередників обходилася приблизно в 7 тисяч євро.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment