Доопрацюванням моделей зайнялася французька компанія Dangel, яка вже майже 20 років модернізує комерційні машини Peugeot і Citroen. Цього разу її фахівці дісталися відразу до трьох “каблучків”.
В руки інженерів потрапили Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo. Всі вони частково стоять на модульному шасі EMP2 і не мають заводських версій 4х4. Фахівці Dangel вирішили заповнити цю прогалину.
В ході модернізації у “каблучків” з’явилася роздавальна коробка і муфта для підключення задньої осі. У підвісці використані інші пружини і амортизатори, за рахунок чого кліренс збільшився до 210 міліметрів. Днище посилене додатковим металевим захистом. До їздових режимів доданий 4WD і R-Lock, що блокує задній диференціал.
На європейський ринок повнопривідні Berlingo, Rifter і Combo вийдуть в найближчі пару місяців. На старті покупцям будуть доступні тільки вантажні версії, однак в наступному році до них приєднаються і пасажирські. Ціни поки не названі, втім, в Dangel запевнили, що якщо вони і виростуть, то несильно. Доопрацювання попередників обходилася приблизно в 7 тисяч євро.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment