Доопрацюванням моделей зайнялася французька компанія Dangel, яка вже майже 20 років модернізує комерційні машини Peugeot і Citroen. Цього разу її фахівці дісталися відразу до трьох “каблучків”.
В руки інженерів потрапили Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo. Всі вони частково стоять на модульному шасі EMP2 і не мають заводських версій 4х4. Фахівці Dangel вирішили заповнити цю прогалину.
В ході модернізації у “каблучків” з’явилася роздавальна коробка і муфта для підключення задньої осі. У підвісці використані інші пружини і амортизатори, за рахунок чого кліренс збільшився до 210 міліметрів. Днище посилене додатковим металевим захистом. До їздових режимів доданий 4WD і R-Lock, що блокує задній диференціал.
На європейський ринок повнопривідні Berlingo, Rifter і Combo вийдуть в найближчі пару місяців. На старті покупцям будуть доступні тільки вантажні версії, однак в наступному році до них приєднаються і пасажирські. Ціни поки не названі, втім, в Dangel запевнили, що якщо вони і виростуть, то несильно. Доопрацювання попередників обходилася приблизно в 7 тисяч євро.
Взимку водії часто стикаються з неприємною ситуацією - кришка лючка бензобака примерзає, роблячи заправлення неможливим.…
Оновлена Tesla Model Y, представлена на ринку Китаю, викликала неоднозначні відгуки, здебільшого через зміни в…
Mitsubishi Outlander завжди був крутим варіантом у сегменті компактних кросоверів, і ось він знову порадував…
Європейська програма оцінювання нових автомобілів EuroNCAP оголосила результати тестування найновіших моделей 2024 року, які демонструють…
Здається, основна причина високої витрати пального взимку — це довгі прогріви, але насправді є набагато…
Генеральний директор Dacia, Деніс Ле Вот, повідомив, що поточна модель Sandero може отримати гібридну силову…
Leave a Comment