Доопрацюванням моделей зайнялася французька компанія Dangel, яка вже майже 20 років модернізує комерційні машини Peugeot і Citroen. Цього разу її фахівці дісталися відразу до трьох “каблучків”.
В руки інженерів потрапили Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo. Всі вони частково стоять на модульному шасі EMP2 і не мають заводських версій 4х4. Фахівці Dangel вирішили заповнити цю прогалину.
В ході модернізації у “каблучків” з’явилася роздавальна коробка і муфта для підключення задньої осі. У підвісці використані інші пружини і амортизатори, за рахунок чого кліренс збільшився до 210 міліметрів. Днище посилене додатковим металевим захистом. До їздових режимів доданий 4WD і R-Lock, що блокує задній диференціал.
На європейський ринок повнопривідні Berlingo, Rifter і Combo вийдуть в найближчі пару місяців. На старті покупцям будуть доступні тільки вантажні версії, однак в наступному році до них приєднаються і пасажирські. Ціни поки не названі, втім, в Dangel запевнили, що якщо вони і виростуть, то несильно. Доопрацювання попередників обходилася приблизно в 7 тисяч євро.
Оновлений Cadillac Escalade із диким дисплеєм розкрили до прем'єри. У США зняли флагман General Motors…
У світі автомобільної індустрії завжди є місце для нових трендів та напрямів розвитку. BMW, відомий…
Jeep почне фарбувати пікапи Gladiator у яскраво-рожевий колір. Глава бренду в Північній Америці Білл Пеффер…
Перевірка стану гальмівних колодок автомобіля перед літнім сезоном особливо важлива, тому що після довгої морозної…
Toyota поступово розширює ринки збуту нового покоління свого знаменитого рамного позашляховика Land Cruiser Prado, який…
Sportage залишається найпопулярнішим кросовером у гамі Kia. Продаж машини з кожним роком тільки зростає, а…
Leave a Comment