Доопрацюванням моделей зайнялася французька компанія Dangel, яка вже майже 20 років модернізує комерційні машини Peugeot і Citroen. Цього разу її фахівці дісталися відразу до трьох “каблучків”.
В руки інженерів потрапили Citroen Berlingo, Peugeot Rifter і Opel Combo. Всі вони частково стоять на модульному шасі EMP2 і не мають заводських версій 4х4. Фахівці Dangel вирішили заповнити цю прогалину.
В ході модернізації у “каблучків” з’явилася роздавальна коробка і муфта для підключення задньої осі. У підвісці використані інші пружини і амортизатори, за рахунок чого кліренс збільшився до 210 міліметрів. Днище посилене додатковим металевим захистом. До їздових режимів доданий 4WD і R-Lock, що блокує задній диференціал.
На європейський ринок повнопривідні Berlingo, Rifter і Combo вийдуть в найближчі пару місяців. На старті покупцям будуть доступні тільки вантажні версії, однак в наступному році до них приєднаються і пасажирські. Ціни поки не названі, втім, в Dangel запевнили, що якщо вони і виростуть, то несильно. Доопрацювання попередників обходилася приблизно в 7 тисяч євро.
KIA офіційно представила друге покоління компактного кросовера Seltos. Модель стала більша - її розміри наблизилися…
Моторне масло в двигуні виконує багато важливих функцій: змащує деталі, охолоджує їх, захищає від зношування…
Багато водіїв звикли залишати двигун працювати на холостому ходу зранку, щоб його прогріти, але інженер-двигуніст…
П'яте покоління Kia Sportage, яке дебютувало у 2021 році, відзначилося помітними змінами у зовнішності та…
Деякі водії в Україні вважають, що перетин суцільної смуги та виїзд на смугу зустрічного руху…
Минулого тижня стало відомо, що McLaren вперше показала своїм дилерам проект п'ятимісного гібридного кросовера. Це…
Leave a Comment