У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 року відбулася прем’єра електричного концепт-кара AUDI E. Модель розроблена спільними зусиллями Audi та китайського промислового гіганта SAIC Motor.
Концепт-кар AUDI E – це первісток нового суббренду – AUDI, створеного спеціально для китайського ринку спільно з корпорацією SAIC. Назва суббренду – строго великими літерами, без звичного логотипу у вигляді чотирьох кілець.
AUDI E є повнорозмірним спортивним універсалом. Довжина машини – 4870 мм, ширина – 1990 мм, висота – 1460 мм, а колісна база – 2950 мм. Машина побудована на платформі Advanced Digitized Platform.
Над дизайном моделі працювали спеціалісти пекінської дизайн-студії Audi. В автомобілі відображені сучасні віяння, популярні у Китаї. Бічні дзеркала замінені на камери, фірмові логотипи мають підсвічування. На передній панелі розташований сенсорний екран з роздільною здатністю 4K, для обробки використані мікрофібра та дерево з вбудованими волокнами підсвічування.
Концепт-кар отримав двомоторний повний привід. Загальна віддача електричної установи – 775 л.с. та 800 Нм. Цього вистачає для розгону з місця до 100 км/год за 3,6 секунди. Тяговий батареї ємністю 100 кВт · год вистачає на 700 км пробігу (за методикою CLTC). 800-вольтова архітектура дозволить заряджати машину дуже швидко – на 370 км лише за 10 хвилин.
За планом, серійну версію електромобіля AUDI E буде представлено в середині 2025 року. Пізніше, у 2026 та 2027 роках, випустять ще дві моделі на цій же платформі. Але поки що передбачається, що ці електромобілі будуть випускатися і продаватися тільки в Китаї.
Власники електрокарів розповіли, з якими поломками їм доводилося стикатися за останні 2 роки. Перше місце…
Jeep готує революційне оновлення для легендарного Wrangler - модульний жорсткий дах, який можна розбирати і…
У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…
Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…
Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Leave a Comment