Авто

10 порад, як підготувати авто до зимових холодів

Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для машини. Коли температура падає, а дороги стають слизькими, всі системи авто працюють на максимум. Саме тому я завжди готую свого залізного друга до морозів заздалегідь.

Що ще варто знати

Наприклад, прогрів двигуна для мене — обов’язковий ритуал. Так, кажуть, що нові машини можуть обійтися без цього, але я в це не вірю. Декілька хвилин на місці, щоб масло і метал прогрілися, — і мені спокійніше, і авто працює краще.

Ще одна штука, про яку я завжди дбаю, — це антифриз. Перед морозами перевіряю його стан, а якщо треба — міняю. Це допомагає уникнути проблем із замерзанням і тримає двигун у тонусі.

Акумулятор — окрема історія. Взимку він часто підводить, тому я перевіряю заряд і, якщо треба, підзаряджаю його. Ще класна порада — утеплити акумулятор. Не раз виручало, коли на дворі справжній мінус.

Шини? Без зимової гуми взагалі не уявляю себе на дорозі. Це і зчеплення, і безпека, і навіть економія на ремонті трансмісії. На літніх колесах зимою — це, як мінімум, небезпечно, а як максимум — дуже дорого.

До речі, намагаюся не перевантажувати авто взимку. Тяжкі вантажі — це зайве навантаження на всі системи, а в холод це вбиває машину ще швидше.

І, звісно, не забуваю про захист днища. Перед морозами обов’язково обробляю ходову антикором, бо сіль і хімія на дорогах — це просто жах для металу.

Ще звертаю увагу на трансмісійні рідини. Вони стають густішими на морозі, і якщо їх вчасно не перевірити, проблем із коробкою передач не уникнути.

Один важливий момент, про який мало хто думає, — ремені безпеки. Вони можуть стати менш еластичними в холод, тому я завжди їх оглядаю і замінюю, якщо треба. Безпека перш за все.

А ще не забуваю про термостат. Це така маленька деталь, яка відповідає за температуру двигуна. Якщо він зламається, взимку можуть початися великі проблеми. Перевірка перед холодами — обов’язкова справа.

Ну і найголовніше — стиль водіння. Узимку я завжди їжджу спокійніше, плавно розганяюсь і гальмую. Це не тільки зменшує ризик аварій, але й береже машину від зайвих навантажень. Взимку треба думати і про себе, і про авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Mercedes-Benz може отримати двигуни BMW для нових гібридів

Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…

21.08.2025

10 причин, чому вас може зупинити патруль

Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…

21.08.2025

Чи обов’язково виходити з авто під час зупинки поліцією: що каже закон

Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…

21.08.2025

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025

Що варто знати про інтервали заміни моторного масла в авто

Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…

21.08.2025

Volkswagen представив e-Caravelle Premium як заміну ID. Buzz

Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…

21.08.2025