Авто

10 порад, як підготувати авто до зимових холодів

Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для машини. Коли температура падає, а дороги стають слизькими, всі системи авто працюють на максимум. Саме тому я завжди готую свого залізного друга до морозів заздалегідь.

Що ще варто знати

Наприклад, прогрів двигуна для мене — обов’язковий ритуал. Так, кажуть, що нові машини можуть обійтися без цього, але я в це не вірю. Декілька хвилин на місці, щоб масло і метал прогрілися, — і мені спокійніше, і авто працює краще.

Ще одна штука, про яку я завжди дбаю, — це антифриз. Перед морозами перевіряю його стан, а якщо треба — міняю. Це допомагає уникнути проблем із замерзанням і тримає двигун у тонусі.

Акумулятор — окрема історія. Взимку він часто підводить, тому я перевіряю заряд і, якщо треба, підзаряджаю його. Ще класна порада — утеплити акумулятор. Не раз виручало, коли на дворі справжній мінус.

Шини? Без зимової гуми взагалі не уявляю себе на дорозі. Це і зчеплення, і безпека, і навіть економія на ремонті трансмісії. На літніх колесах зимою — це, як мінімум, небезпечно, а як максимум — дуже дорого.

До речі, намагаюся не перевантажувати авто взимку. Тяжкі вантажі — це зайве навантаження на всі системи, а в холод це вбиває машину ще швидше.

І, звісно, не забуваю про захист днища. Перед морозами обов’язково обробляю ходову антикором, бо сіль і хімія на дорогах — це просто жах для металу.

Ще звертаю увагу на трансмісійні рідини. Вони стають густішими на морозі, і якщо їх вчасно не перевірити, проблем із коробкою передач не уникнути.

Один важливий момент, про який мало хто думає, — ремені безпеки. Вони можуть стати менш еластичними в холод, тому я завжди їх оглядаю і замінюю, якщо треба. Безпека перш за все.

А ще не забуваю про термостат. Це така маленька деталь, яка відповідає за температуру двигуна. Якщо він зламається, взимку можуть початися великі проблеми. Перевірка перед холодами — обов’язкова справа.

Ну і найголовніше — стиль водіння. Узимку я завжди їжджу спокійніше, плавно розганяюсь і гальмую. Це не тільки зменшує ризик аварій, але й береже машину від зайвих навантажень. Взимку треба думати і про себе, і про авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025