Авто

10 порад, як підготувати авто до зимових холодів

Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для машини. Коли температура падає, а дороги стають слизькими, всі системи авто працюють на максимум. Саме тому я завжди готую свого залізного друга до морозів заздалегідь.

Що ще варто знати

Наприклад, прогрів двигуна для мене — обов’язковий ритуал. Так, кажуть, що нові машини можуть обійтися без цього, але я в це не вірю. Декілька хвилин на місці, щоб масло і метал прогрілися, — і мені спокійніше, і авто працює краще.

Ще одна штука, про яку я завжди дбаю, — це антифриз. Перед морозами перевіряю його стан, а якщо треба — міняю. Це допомагає уникнути проблем із замерзанням і тримає двигун у тонусі.

Акумулятор — окрема історія. Взимку він часто підводить, тому я перевіряю заряд і, якщо треба, підзаряджаю його. Ще класна порада — утеплити акумулятор. Не раз виручало, коли на дворі справжній мінус.

Шини? Без зимової гуми взагалі не уявляю себе на дорозі. Це і зчеплення, і безпека, і навіть економія на ремонті трансмісії. На літніх колесах зимою — це, як мінімум, небезпечно, а як максимум — дуже дорого.

До речі, намагаюся не перевантажувати авто взимку. Тяжкі вантажі — це зайве навантаження на всі системи, а в холод це вбиває машину ще швидше.

І, звісно, не забуваю про захист днища. Перед морозами обов’язково обробляю ходову антикором, бо сіль і хімія на дорогах — це просто жах для металу.

Ще звертаю увагу на трансмісійні рідини. Вони стають густішими на морозі, і якщо їх вчасно не перевірити, проблем із коробкою передач не уникнути.

Один важливий момент, про який мало хто думає, — ремені безпеки. Вони можуть стати менш еластичними в холод, тому я завжди їх оглядаю і замінюю, якщо треба. Безпека перш за все.

А ще не забуваю про термостат. Це така маленька деталь, яка відповідає за температуру двигуна. Якщо він зламається, взимку можуть початися великі проблеми. Перевірка перед холодами — обов’язкова справа.

Ну і найголовніше — стиль водіння. Узимку я завжди їжджу спокійніше, плавно розганяюсь і гальмую. Це не тільки зменшує ризик аварій, але й береже машину від зайвих навантажень. Взимку треба думати і про себе, і про авто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025