Кросовер Peugeot 2008 другого покоління, який раніше був доступний у нашій країні офіційно, здебільшого – з двигунами об’ємом 1,6 літра, після рестайлінгу в ходу залишився тільки укомплектований двигуном 1,2 літра в декількох варіаціях потужності.
Зараз у продаж потрапляють середні моделі – з моторами 130 або 136 к.с. У двигунів три циліндри, алюмінієвий блок, пряме упорскування, турбіна. Використовується пальне А-98
За словами експерта, як і в інших схожих ДВЗ, з’явиться нагар і закоксування . Високий чад оливи відчувається вже після 50 000 кілометрів, а до 100 000 кілометрів він гарантований.
Також, ремінь ГРМ знаходиться у масляній ванні , що, на думку експерта, невдале рішення. Зазначається, що ремінь модернізували та замінювали у рамках відзивної кампанії. На більшості машин силова установка працює у парі з 6-швидкісним дводисковим роботом.
При цьому є можливість знайти модифікацію з 8-швидкісною АКП ATN8 – це варіація агрегату Aisin TG-80LS .
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Leave a Comment