Кросовер Peugeot 2008 другого покоління, який раніше був доступний у нашій країні офіційно, здебільшого – з двигунами об’ємом 1,6 літра, після рестайлінгу в ходу залишився тільки укомплектований двигуном 1,2 літра в декількох варіаціях потужності.
Зараз у продаж потрапляють середні моделі – з моторами 130 або 136 к.с. У двигунів три циліндри, алюмінієвий блок, пряме упорскування, турбіна. Використовується пальне А-98
За словами експерта, як і в інших схожих ДВЗ, з’явиться нагар і закоксування . Високий чад оливи відчувається вже після 50 000 кілометрів, а до 100 000 кілометрів він гарантований.
Також, ремінь ГРМ знаходиться у масляній ванні , що, на думку експерта, невдале рішення. Зазначається, що ремінь модернізували та замінювали у рамках відзивної кампанії. На більшості машин силова установка працює у парі з 6-швидкісним дводисковим роботом.
При цьому є можливість знайти модифікацію з 8-швидкісною АКП ATN8 – це варіація агрегату Aisin TG-80LS .
Коли двері автомобіля починають скрипіти, заклинювати або примерзати, це сигнал про необхідність ревізії механізмів. Особливо…
Французький бренд Peugeot представив свій кросовер-ліфтбек 408 трохи більше трьох років тому, і тепер модель…
Зима завжди змушує замислитися над вибором правильної гуми. Питання на кшталт "що краще - шипи…
Холостий хід двигуна - тема, яка викликає багато суперечок в інтернеті. Скільки можна стояти на…
За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…
Кросовер Hyundai Tucson залишається однією з найпопулярніших моделей корейського автовиробника, проте компанія може ризикнути з…
Leave a Comment