Кросовер Peugeot 2008 другого покоління, який раніше був доступний у нашій країні офіційно, здебільшого – з двигунами об’ємом 1,6 літра, після рестайлінгу в ходу залишився тільки укомплектований двигуном 1,2 літра в декількох варіаціях потужності.
Зараз у продаж потрапляють середні моделі – з моторами 130 або 136 к.с. У двигунів три циліндри, алюмінієвий блок, пряме упорскування, турбіна. Використовується пальне А-98
За словами експерта, як і в інших схожих ДВЗ, з’явиться нагар і закоксування . Високий чад оливи відчувається вже після 50 000 кілометрів, а до 100 000 кілометрів він гарантований.
Також, ремінь ГРМ знаходиться у масляній ванні , що, на думку експерта, невдале рішення. Зазначається, що ремінь модернізували та замінювали у рамках відзивної кампанії. На більшості машин силова установка працює у парі з 6-швидкісним дводисковим роботом.
При цьому є можливість знайти модифікацію з 8-швидкісною АКП ATN8 – це варіація агрегату Aisin TG-80LS .
Ніхто з автовласників не любить, коли його зупиняють співробітники поліції. Однак результат перевірки може бути…
У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 року компанія Volkswagen представила свої нові моделі. На…
Полірування допомагає покращити зовнішній вигляд авто, видаляючи подряпини та надаючи кузову блиск, як у автосалоні.…
Renault готує революцію у дизайні інтер'єрів своїх електромобілів, яка стартує з 2028 року. Компанія прагне…
У гамі моделей сучасної Mazda є один автомобіль, який є для компанії знаковим. Це перший…
Коли ви обираєте машину, намагайтесь не зациклюватись тільки на її вигляді чи потужності двигуна. Також…
Leave a Comment