Кросовер Peugeot 2008 другого покоління, який раніше був доступний у нашій країні офіційно, здебільшого – з двигунами об’ємом 1,6 літра, після рестайлінгу в ходу залишився тільки укомплектований двигуном 1,2 літра в декількох варіаціях потужності.
Зараз у продаж потрапляють середні моделі – з моторами 130 або 136 к.с. У двигунів три циліндри, алюмінієвий блок, пряме упорскування, турбіна. Використовується пальне А-98
За словами експерта, як і в інших схожих ДВЗ, з’явиться нагар і закоксування . Високий чад оливи відчувається вже після 50 000 кілометрів, а до 100 000 кілометрів він гарантований.
Також, ремінь ГРМ знаходиться у масляній ванні , що, на думку експерта, невдале рішення. Зазначається, що ремінь модернізували та замінювали у рамках відзивної кампанії. На більшості машин силова установка працює у парі з 6-швидкісним дводисковим роботом.
При цьому є можливість знайти модифікацію з 8-швидкісною АКП ATN8 – це варіація агрегату Aisin TG-80LS .
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
Ця зима виявилася особливо теплою. У деяких регіонах уже встановилася плюсова температура і багато водіїв…
Компанія Honda офіційно представила оновлену версію Honda Accord 2026 для китайського ринку. Модель отримала помітні зміни у зовнішності, що надали їй…
Leave a Comment