Кросовер Peugeot 2008 другого покоління, який раніше був доступний у нашій країні офіційно, здебільшого – з двигунами об’ємом 1,6 літра, після рестайлінгу в ходу залишився тільки укомплектований двигуном 1,2 літра в декількох варіаціях потужності.
Зараз у продаж потрапляють середні моделі – з моторами 130 або 136 к.с. У двигунів три циліндри, алюмінієвий блок, пряме упорскування, турбіна. Використовується пальне А-98
За словами експерта, як і в інших схожих ДВЗ, з’явиться нагар і закоксування . Високий чад оливи відчувається вже після 50 000 кілометрів, а до 100 000 кілометрів він гарантований.
Також, ремінь ГРМ знаходиться у масляній ванні , що, на думку експерта, невдале рішення. Зазначається, що ремінь модернізували та замінювали у рамках відзивної кампанії. На більшості машин силова установка працює у парі з 6-швидкісним дводисковим роботом.
При цьому є можливість знайти модифікацію з 8-швидкісною АКП ATN8 – це варіація агрегату Aisin TG-80LS .
Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…
Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…
Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…
Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…
Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…
Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…
Leave a Comment