Багато автовласників вважають, що сильне нагрівання гальмівних дисків після довгої поїздки — це нормальне явище. Безумовно, запобігти підвищенню температури, що з’являється при гальмуванні через тертя гальмівних колодок на диски, неможливо. Власник мережевого автосервісу розповів у розмові з журналістами, до чого може призвести перегрів цієї деталі та яка температура для неї є нормальною.
Для сучасних машин гальмівні диски виготовляються з спеціальних високоміцних сплавів. Вони розробляються спеціально для можливості ефективної роботи за температури до трьохсот градусів за Цельсієм, при цьому для виробництва використовується легована сталь або чавун. Є й інші керамічні варіанти, які здатні витримувати до тисячі градусів за Цельсієм, але їх використовують тільки в спортивних машинах, оскільки виробництво досить складне, а кінцева вартість виходить дуже високою.
У разі виникнення будь-яких неполадок гальмівної системи диски можуть досягати температури до 500 градусів, навіть якщо водій дотримується помірного стилю водіння. При цьому суттєво знижується ефективність гальмування. Майстри в СТО здатні визначити перегрів металу на око, тому що з’являються смуги синюватого відтінку. У цих місцях і сильно змінюється показник тертя, що може спричинити дорожньо-транспортну пригоду. При цьому, якщо автомобіль із розпеченими гальмівними дисками потрапить у калюжу, від різниці температур часто відбувається деформація металу, помітити її можна за появою биття керма під час натискання педалі гальма.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment