Багато автовласників вважають, що сильне нагрівання гальмівних дисків після довгої поїздки — це нормальне явище. Безумовно, запобігти підвищенню температури, що з’являється при гальмуванні через тертя гальмівних колодок на диски, неможливо. Власник мережевого автосервісу розповів у розмові з журналістами, до чого може призвести перегрів цієї деталі та яка температура для неї є нормальною.
Для сучасних машин гальмівні диски виготовляються з спеціальних високоміцних сплавів. Вони розробляються спеціально для можливості ефективної роботи за температури до трьохсот градусів за Цельсієм, при цьому для виробництва використовується легована сталь або чавун. Є й інші керамічні варіанти, які здатні витримувати до тисячі градусів за Цельсієм, але їх використовують тільки в спортивних машинах, оскільки виробництво досить складне, а кінцева вартість виходить дуже високою.
У разі виникнення будь-яких неполадок гальмівної системи диски можуть досягати температури до 500 градусів, навіть якщо водій дотримується помірного стилю водіння. При цьому суттєво знижується ефективність гальмування. Майстри в СТО здатні визначити перегрів металу на око, тому що з’являються смуги синюватого відтінку. У цих місцях і сильно змінюється показник тертя, що може спричинити дорожньо-транспортну пригоду. При цьому, якщо автомобіль із розпеченими гальмівними дисками потрапить у калюжу, від різниці температур часто відбувається деформація металу, помітити її можна за появою биття керма під час натискання педалі гальма.
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…
Leave a Comment