Авто

Спеціалісти автосервісу розповіли про наслідки перегріву гальмівних дисків

Багато автовласників вважають, що сильне нагрівання гальмівних дисків після довгої поїздки — це нормальне явище. Безумовно, запобігти підвищенню температури, що з’являється при гальмуванні через тертя гальмівних колодок на диски, неможливо. Власник мережевого автосервісу розповів у розмові з журналістами, до чого може призвести перегрів цієї деталі та яка температура для неї є нормальною.

Що ще варто знати

Для сучасних машин гальмівні диски виготовляються з спеціальних високоміцних сплавів. Вони розробляються спеціально для можливості ефективної роботи за температури до трьохсот градусів за Цельсієм, при цьому для виробництва використовується легована сталь або чавун. Є й інші керамічні варіанти, які здатні витримувати до тисячі градусів за Цельсієм, але їх використовують тільки в спортивних машинах, оскільки виробництво досить складне, а кінцева вартість виходить дуже високою.

У разі виникнення будь-яких неполадок гальмівної системи диски можуть досягати температури до 500 градусів, навіть якщо водій дотримується помірного стилю водіння. При цьому суттєво знижується ефективність гальмування. Майстри в СТО здатні визначити перегрів металу на око, тому що з’являються смуги синюватого відтінку. У цих місцях і сильно змінюється показник тертя, що може спричинити дорожньо-транспортну пригоду. При цьому, якщо автомобіль із розпеченими гальмівними дисками потрапить у калюжу, від різниці температур часто відбувається деформація металу, помітити її можна за появою биття керма під час натискання педалі гальма.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Як правильно користуватися режимом N на АКПП

Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…

20.11.2025

BMW представила оновлений iX3 2026 із рекордною автономністю для електрокросоверів

BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…

20.11.2025

Що загрожує власникам прострочених “євроблях” під час воєнного стану

Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…

20.11.2025

В Україні загострюється дефіцит дизелю: ціни можуть зрости ще на 2–3 грн

В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…

20.11.2025

Названо 4 звички водіїв, які сильно збільшують витрату палива

Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…

20.11.2025

В Україні штрафуватимуть водіїв за пасажирів без ременів

Багато українських водіїв досі вважають, що користування ременем безпеки - особистий вибір пасажира. Однак закон…

20.11.2025