Авто

Представлений альтернативний Volkswagen Tiguan: тільки бензин і без гібриду

Представлений альтернативний Volkswagen Tiguan: лише бензин та без гібрида. У Китаї дебютував новий Tayron L – альтер-его “Тігуана” третього покоління в локальній специфікації. Модель базується на платформі MQB Evo, випускається на потужностях FAW-Volkswagen і доступна з п’яти або семимісним салоном, але безальтернативним подовженим кузовом (4684 мм). У порівнянні з “глобальним” Tiguan відстань між осями зросла на 11 сантиметрів.

Що ще варто знати про Volkswagen Tayron L

Китайський Volkswagen Tayron L зовні практично копіює і європейський Tayron , і місцевий Tiguan L : різниця в оформленні обвісу та декоративних дрібницях. Колісна база у всіх трьох моделей однакова (2791 мм), але панелі навісні не ідентичні. Є різниця і в салоні.

Найпростіше дізнатися китайські кросовери Volkswagen по триекранній передній панелі: пасажир має окремий тачскрин. Інша прикмета – контурне підсвічування дверних карток на рівні ручок. Але в основному уніфікація вражаюча, і це можна пояснити: німецький концерн більше не може собі дозволити випускати різні за формою, але близькі за змістом моделі для різних ринків.

Цікаво, що китайські версії стали найконсервативнішими. Volkswagen Tayron L доступний лише з бензиновими турбомоторами: жодних гібридів! Базова версія – це двигун 1.5 лінійки EA211 (160 сил, 250 Нм), опціонально доступний 2,0-літровий агрегат EA888 (220 сил, 350 Нм). Коробка передач одна: 7-ступінчастий преселективний “робот”. Повний привід покладено лише на топ-версії.

Збирати Volkswagen Tayron L на конвеєрі в Тяньцзіні вже почали, продажі можуть розпочатися на автосалоні в Гуанчжоу за два тижні. Кросовер, що йде, коштує від 208 до 260 тисяч юанів (29,3-36,6 тисячі доларів), але дилери пропонують скажені знижки до 50 тисяч юанів (7000 доларів)! У таких умовах нова модель навряд чи зможе подорожчати.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Euro NCAP змусить автовиробників повернути фізичні кнопки

Останніми роками автовиробники буквально захопилися сенсорними екранами, поступово витісняючи з інтер'єрів автомобілів звичні кнопки та…

29.10.2025

Суд визнав вимірювання швидкості TruCAM «з рук» незаконним

27 серпня 2025 року адміністративний суд розглянув справу №441/724/25 і встановив, що інспектор поліції вимірював…

29.10.2025

Експерт пояснила, чим небезпечне неякісне паливо для автомобіля

Власники автомобілів нерідко стикаються з наслідками використання неякісного палива, і ці проблеми можуть бути досить…

29.10.2025

Audi готує новий рамний позашляховик: конкурент G-Class і Defender

Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…

29.10.2025

Концепт Lexus LS Coupe показує майбутнє електромобілів і інтерфейсів

Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…

29.10.2025

Чому дальнє світло у тумані небезпечне та як правильно освітлювати дорогу

Восени українські дороги часто оповиті туманом. Для багатьох це звична картина, але саме через туман…

29.10.2025