Представлений альтернативний Volkswagen Tiguan: лише бензин та без гібрида. У Китаї дебютував новий Tayron L – альтер-его “Тігуана” третього покоління в локальній специфікації. Модель базується на платформі MQB Evo, випускається на потужностях FAW-Volkswagen і доступна з п’яти або семимісним салоном, але безальтернативним подовженим кузовом (4684 мм). У порівнянні з “глобальним” Tiguan відстань між осями зросла на 11 сантиметрів.
Китайський Volkswagen Tayron L зовні практично копіює і європейський Tayron , і місцевий Tiguan L : різниця в оформленні обвісу та декоративних дрібницях. Колісна база у всіх трьох моделей однакова (2791 мм), але панелі навісні не ідентичні. Є різниця і в салоні.
Найпростіше дізнатися китайські кросовери Volkswagen по триекранній передній панелі: пасажир має окремий тачскрин. Інша прикмета – контурне підсвічування дверних карток на рівні ручок. Але в основному уніфікація вражаюча, і це можна пояснити: німецький концерн більше не може собі дозволити випускати різні за формою, але близькі за змістом моделі для різних ринків.
Цікаво, що китайські версії стали найконсервативнішими. Volkswagen Tayron L доступний лише з бензиновими турбомоторами: жодних гібридів! Базова версія – це двигун 1.5 лінійки EA211 (160 сил, 250 Нм), опціонально доступний 2,0-літровий агрегат EA888 (220 сил, 350 Нм). Коробка передач одна: 7-ступінчастий преселективний “робот”. Повний привід покладено лише на топ-версії.
Збирати Volkswagen Tayron L на конвеєрі в Тяньцзіні вже почали, продажі можуть розпочатися на автосалоні в Гуанчжоу за два тижні. Кросовер, що йде, коштує від 208 до 260 тисяч юанів (29,3-36,6 тисячі доларів), але дилери пропонують скажені знижки до 50 тисяч юанів (7000 доларів)! У таких умовах нова модель навряд чи зможе подорожчати.
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
BMW офіційно презентувала новий iX3 - перший серійний кросовер із сімейства Neue Klasse. Виробництво стартує…
В Україні у справі про керування автомобілем у стані сп'яніння суд вперше визнав пріоритет норм…
Глава BMW Олівер Ціпсе розкритикував рішення Євросоюзу повністю відмовитися від автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння…
Національне управління безпеки дорожнього руху США ( NHTSA) почало масштабний перегляд федеральних стандартів автомобільної безпеки,…
Leave a Comment