Замість того, щоб просто опитувати людей, які автомобілі та бренди вони воліють, або вигадувати цифри на основі даних про продаж нових автомобілів, iSeeCars проаналізував дані 929 тисяч авто, побудованих за період з 1981 по 2009 роки і проданих у період з початку цього року.
Визначивши якісь старі автомобілі з найбільшою ймовірністю залишаться у їх первісних власників, дослідники склали картину найулюбленіших машин і брендів серед американців.
Експерти розрахували відсоток 15-річних автомобілів у США, що залишилися у їх первісних власників. У підсумку в загальному списку моделей розташувалося відразу сім Toyota (з Lexus IS їх виявилося навіть вісім).
Highlander Hybrid займає перше місце з 7 відсотками 15-річних автомобілів порівняно із середнім показником 3,7 відсотка. Camry Hybrid (6,9%) дісталося друге місце, а за нею вишикувалися негібридні Highlander (6,6%), Tacoma (6,4%) та Prius (6,3%).
CR-V (6,3%) від Honda та Ford Escape Hybrid (6,3%) переривають серію Toyota, перш ніж RAV4 (6,2%) завойовує ще одне місце для цієї компанії.
Що стосується списку брендів, до продукції яких власники виявляють максимальну лояльність, то тут на вершині знову виявляється Toyota з 5,6-відсотками людей, які не продають ці машини щонайменше 15 років.
Далі йде Honda (5,3%), Lexus (4,4%), Mazda (4,3%), Hyundai (4,2%), а замикає ТОП Subaru (4,1%)
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment