Замість того, щоб просто опитувати людей, які автомобілі та бренди вони воліють, або вигадувати цифри на основі даних про продаж нових автомобілів, iSeeCars проаналізував дані 929 тисяч авто, побудованих за період з 1981 по 2009 роки і проданих у період з початку цього року.
Визначивши якісь старі автомобілі з найбільшою ймовірністю залишаться у їх первісних власників, дослідники склали картину найулюбленіших машин і брендів серед американців.
Експерти розрахували відсоток 15-річних автомобілів у США, що залишилися у їх первісних власників. У підсумку в загальному списку моделей розташувалося відразу сім Toyota (з Lexus IS їх виявилося навіть вісім).
Highlander Hybrid займає перше місце з 7 відсотками 15-річних автомобілів порівняно із середнім показником 3,7 відсотка. Camry Hybrid (6,9%) дісталося друге місце, а за нею вишикувалися негібридні Highlander (6,6%), Tacoma (6,4%) та Prius (6,3%).
CR-V (6,3%) від Honda та Ford Escape Hybrid (6,3%) переривають серію Toyota, перш ніж RAV4 (6,2%) завойовує ще одне місце для цієї компанії.
Що стосується списку брендів, до продукції яких власники виявляють максимальну лояльність, то тут на вершині знову виявляється Toyota з 5,6-відсотками людей, які не продають ці машини щонайменше 15 років.
Далі йде Honda (5,3%), Lexus (4,4%), Mazda (4,3%), Hyundai (4,2%), а замикає ТОП Subaru (4,1%)
Зимова експлуатація автомобіля вимагає особливої уваги, адже навіть досвідчені водії часто допускають типові помилки, які…
Майже кожен український водій бодай раз у житті стикався з поліцейським протоколом. Дехто намагається продемонструвати…
BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього…
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Leave a Comment