Автобуси Ikarus Lux являли собою комфортабельний міжміський варіант автобуса Ikarus 55, який випускався з 1953 по 1972 рр. Модель «Люкс» відрізнялася поліпшеним салоном з 31 пасажирським сидінням, плюс одне для супроводжуючого. Зовні Ikarus Lux можна було відрізнити за великим прожектором на даху, а також шильдиком Ikarus Lux (цифра «55» в цій версії на ставилася).
Рядний 6-циліндровий дизельний двигун Csepel D-614 з робочим об’ємом 8,28 л видавав 140 к.с., а на версії Lux його форсували до 170 «конячок». За характерний аеродинамічний профіль «п’ятдесят п’ятий» Ikarus частенько називали «Ракетою», а ось інше прізвисько – «Пилосос» він отримав за досить галасливий двигун.
У будь-якому випадку Ikarus Lux вважався одним з найкрасивіших і найкомфортабельніших міжміських автобусів соцтабору. Ці машини активно експортувалися і в СРСР. До наших днів дожили одиниці.
Один з них був знайде в лісопосадці, на території однієї бази Підмосков’я. Машину вирішили відновити в пітерській реставраційній майстерні Retro-Bus. За довгі роки стоянки під відкритим небом кузов неабияк згнив, був зруйнований і салон. А ось рідний двигун і ходова збереглися.
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Компанія Renault разом із Geely готується запустити новий проект під назвою Aurora 2, який стане…
Багато водіїв вважають, що сезонна заміна шин обмежується поїздкою на шиномонтаж і зміною комплекту, але…
Leave a Comment