Автобуси Ikarus Lux являли собою комфортабельний міжміський варіант автобуса Ikarus 55, який випускався з 1953 по 1972 рр. Модель «Люкс» відрізнялася поліпшеним салоном з 31 пасажирським сидінням, плюс одне для супроводжуючого. Зовні Ikarus Lux можна було відрізнити за великим прожектором на даху, а також шильдиком Ikarus Lux (цифра «55» в цій версії на ставилася).
Рядний 6-циліндровий дизельний двигун Csepel D-614 з робочим об’ємом 8,28 л видавав 140 к.с., а на версії Lux його форсували до 170 «конячок». За характерний аеродинамічний профіль «п’ятдесят п’ятий» Ikarus частенько називали «Ракетою», а ось інше прізвисько – «Пилосос» він отримав за досить галасливий двигун.
У будь-якому випадку Ikarus Lux вважався одним з найкрасивіших і найкомфортабельніших міжміських автобусів соцтабору. Ці машини активно експортувалися і в СРСР. До наших днів дожили одиниці.
Один з них був знайде в лісопосадці, на території однієї бази Підмосков’я. Машину вирішили відновити в пітерській реставраційній майстерні Retro-Bus. За довгі роки стоянки під відкритим небом кузов неабияк згнив, був зруйнований і салон. А ось рідний двигун і ходова збереглися.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment