Автобуси Ikarus Lux являли собою комфортабельний міжміський варіант автобуса Ikarus 55, який випускався з 1953 по 1972 рр. Модель «Люкс» відрізнялася поліпшеним салоном з 31 пасажирським сидінням, плюс одне для супроводжуючого. Зовні Ikarus Lux можна було відрізнити за великим прожектором на даху, а також шильдиком Ikarus Lux (цифра «55» в цій версії на ставилася).
Рядний 6-циліндровий дизельний двигун Csepel D-614 з робочим об’ємом 8,28 л видавав 140 к.с., а на версії Lux його форсували до 170 «конячок». За характерний аеродинамічний профіль «п’ятдесят п’ятий» Ikarus частенько називали «Ракетою», а ось інше прізвисько – «Пилосос» він отримав за досить галасливий двигун.
У будь-якому випадку Ikarus Lux вважався одним з найкрасивіших і найкомфортабельніших міжміських автобусів соцтабору. Ці машини активно експортувалися і в СРСР. До наших днів дожили одиниці.
Один з них був знайде в лісопосадці, на території однієї бази Підмосков’я. Машину вирішили відновити в пітерській реставраційній майстерні Retro-Bus. За довгі роки стоянки під відкритим небом кузов неабияк згнив, був зруйнований і салон. А ось рідний двигун і ходова збереглися.
Більшість водіїв переконані, що поломки їхнього автомобіля трапляються через "погані дороги", "поганий бензин" або "невдалу…
Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на…
Німецький автоконцерн готує нове покоління BMW 3 серії одразу в двох варіантах, і нещодавно ми…
Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831…
Незабаром Audi планує випустити свій новий флагманський кросовер Q9, який вже проходить активні випробування на…
Перед поїздкою двигун автомобіля обов'язково варто прогріти, і на це є вагомі причини. Як пояснює…
Leave a Comment