Останніми роками виробники все частіше встановлюють на автомобілі варіатори замість класичних автоматичних коробок перемикання передач. Вони дешевші у виробництві, при цьому роблять перемикання швидкостей більш плавним, без ривків, властивих гідромеханічним АКПП. Однак вони мають низку недоліків, які перерахували експерти.
Серед плюсів можна відзначити, що варіатори допомагають економити паливо. Однак вони мають досить невисокі динамічні характеристики, такий тип трансмісії не здатний передавати на колеса високих моментів, що крутять. Це встановлено заздалегідь, розробники зробили так, що сама електроніка уповільнює прискорення, щоб уникнути навантаження коробки передач. Тому такий тип трансмісії не встановлюється на спортивні та позашляхові автомобілі, оснащені потужними двигунами.
При цьому водій повинен внести зміну свого типу водіння, на такому типі трансмісії заборонені різкі прискорення та тривалі пробуксовки в бруді. При цьому дуже важливо змінювати трансмісійну рідину через кожні 40 тисяч км, інакше великий ризик підвищеного зношування конусів, ременів та ланцюга.
При цьому ремонт такого типу трансмісії буде дорогим, крім того, буває складно знайти майстра, готового зайнятися цим питанням. Важко також знаходити запчастини для варіатора. До мінусів також відноситься обмеження буксирування причепа та інших транспортних засобів. Машини з таким типом трансмісії мають низький попит на вторинному ринку, тому їх складно продавати.
Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Leave a Comment