Останніми роками виробники все частіше встановлюють на автомобілі варіатори замість класичних автоматичних коробок перемикання передач. Вони дешевші у виробництві, при цьому роблять перемикання швидкостей більш плавним, без ривків, властивих гідромеханічним АКПП. Однак вони мають низку недоліків, які перерахували експерти.
Серед плюсів можна відзначити, що варіатори допомагають економити паливо. Однак вони мають досить невисокі динамічні характеристики, такий тип трансмісії не здатний передавати на колеса високих моментів, що крутять. Це встановлено заздалегідь, розробники зробили так, що сама електроніка уповільнює прискорення, щоб уникнути навантаження коробки передач. Тому такий тип трансмісії не встановлюється на спортивні та позашляхові автомобілі, оснащені потужними двигунами.
При цьому водій повинен внести зміну свого типу водіння, на такому типі трансмісії заборонені різкі прискорення та тривалі пробуксовки в бруді. При цьому дуже важливо змінювати трансмісійну рідину через кожні 40 тисяч км, інакше великий ризик підвищеного зношування конусів, ременів та ланцюга.
При цьому ремонт такого типу трансмісії буде дорогим, крім того, буває складно знайти майстра, готового зайнятися цим питанням. Важко також знаходити запчастини для варіатора. До мінусів також відноситься обмеження буксирування причепа та інших транспортних засобів. Машини з таким типом трансмісії мають низький попит на вторинному ринку, тому їх складно продавати.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment