Всі двигуни так чи інакше витрачають моторне масло. Про це знають усі автовласники. Однак у деяких ситуаціях витрата виявляється підвищеною. Причому це помічається на певних машинах. Моторист профільного автосервісу розповів у розмові з журналістами, на яких моделях найпопулярніших автомобілів найчастіше виявляється підвищена витрата моторного масла.
Якщо говорити про німецькі двигуни, особливої уваги потребує моделі, в яких встановлювалися двигуни серії EA888. VW Tiguan , Audi A4 , Audi Q3 , Skoda Octavia , Audi Q5 , а також Volkswagen Golf і VW Jetta – це список машин, в які вони використовувалися, при цьому проблемними виявилися варіанти об’ємом на 1,8 л і 2,0 літра. Розробники хотіли підвищити показник економічності, для цього змінили товщину кілець та розміри дренажних отворів у канавках поршнів, в результаті вийшло, що витрата олії збільшилася до цілого літра на тисячу кілометрів.
У автомобілях Audi A8, Audi Q7 та VW Touareg , оснащених моторами до 3 літрів EA837, також відзначається підвищена витрата моторного масла. Це більш актуально для моделей, які випускали у 2008-2017 роках.
Якщо говорити про корейські автомобілі, то найбільш проблемними і найбільш вживаними олією є машини, випущені до 2018 року. Це Kia Soul , Sportage , Ceed , Optima та Cerato . У двигунах серій G4KA/G4KD і G4NA часто утворюються задираки. У BMW 3 серії найбільш проблемні двигуни N45 і N46.
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…
Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…
Leave a Comment