Categories: Авто

П’ять кричущих «осінніх» помилок водія

«Що влітку – добре, то восени – смерть». Привичні для літньої пори маневри на дорозі восени стають неабиякою загрозою для безпеки водія та пасажирів, повідомляє Твоя МАШИНА.

Осінь – це, перш за все, дощова погода. Влітку нам не особливо часто доводиться водити авто по не просто мокрому, а залитому водою асфальту. А восени подібні умови стають практично нормою. Тим більше, що за літо протектор на шинах неабияк зносився. Внаслідок цього його здатність відводити воду істотно зменшилась. Тому, якщо бачимо попереду калюжу – пригальмовуємо заздалегідь, а не в’їхавши в неї. Намагаємося не «ганяти» без потреби, щоб не зіткнутися злетіти з дороги. При гальмуванні в дзеркала заднього виду поглядати варто тепер уважніше: якщо у вас гума чудово тримається мокрої поверхні це не означає, що у автівки ззаду все гаразд.

Крім дощів і вогкості, осіння пора приносить на дороги таку неприємність як опале листя. Гальмування, навіть не особливо інтенсивне, на усіх цих «барвах осені» може призвести до таких же наслідків, що й на ожеледиці. Зауважимо, що на жвавих трасах проїжджаючі автівки не дають утворитися шару листя на асфальті. У містах з цим борються комунальники. Проте іноді трапляються ділянки доріг суцільно вкриті опалим листям. Тож будьте обережніші!

Звичка «економити на лампочках» у фарах головного світла бере свій початок ще з радянських часів – не дивлячись на пряму вимогу ПДР включати ближнє світло чи денні ходові вогні. Восени, з її туманами і дощами включення фар стає просто необхідністю, щоб ваша автівка не перетворилась на невидимку для інших водіїв.

Осіння волога приводить до того, що вікна машини запотівають набагато частіше й інтенсивніше, ніж в теплу пору року. Не варто рушати з місця до того, поки вікна повністю не висохнуть. А якщо вони починають вкриватися вологою зсередини під час руху, не варто зволікати – негайно вмикайте обігрівач на вище положення. Адже обмежена видимість може закінчитись ДТП.

В Україні, коли говорить про осінь, як правило, мають на увазі бруд. Навіть при недалеких поїздках автівки сильно забруднюються, тому автовласникові варто приділяти набагато більше уваги чистоті світлових приладів. Якщо не очищати фари головного світла, то через декілька десятків кілометрів такої їзди вони перетворяться на ледь жевріючі ліхтарики. Наплювавши на чистоту задніх стоп-сигналів, не варто дивуватися, якщо водій що їде позаду «проспить» ваше гальмування і «наздожене» ваш багажник.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025

Tesla Model Y очолила світові продажі електромобілів у 2025 році

Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…

20.11.2025

ТОП-10 компактних хетчбеків для міста у 2025 році

Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…

20.11.2025