Авто

Mercedes-Benz і Moncler випустять два десятки унікальних G-Class

Share

Mercedes-Benz та бренд одягу Moncler випустять лімітований Гелендваген. На спеціальному заході The City of Genius, що пройшов у Шанхаї, Mercedes-Benz і Moncler представили спільний проект, в якому також взяв участь музичний продюсер та дизайнер Nigo, – шоу-кар Project G-Class Past II Future. За основу взяли відкриту версію вінтажного G-Class 90-х. Його відреставрували та додали незвичайний декор, стилізований під стьобані пуховики, якими відомий Moncler.

Що ще відомо про новинку

З особливостей концепту – оливково-зелений колір кузова у поєднанні з фірмовим сірим матовим кольором з палітри Mercedes-Benz та акценти у чорному та золотистому відтінках. Клітчасте оздоблення салону відсилає до ранніх G-Class, а окрім неї заявлена ​​акустична система з динаміками, які знімаються разом із стьобаним дахом. Нарешті, позаду встановлено золотиста каністра та запасне колесо у кожусі з новим дизайном.

Серійний варіант, який випустять обмеженим тиражем 20 екземплярів, буде відрізняється від концепту. По-перше, його побудують на базі актуального G-Class – будуть доступні бензиновий G 500 і дизельний G 450 d, а по-друге, у нього буде звичайний дах. При цьому машини обіцяють стилізувати під вінтажні позашляховики кінця минулого століття, додавши двоколірний кузов із чорними акцентами та картатий салон. На спецверсію вкаже емблема колаборації на багажних дверях та порядковий номер на центральній консолі. У продаж такі Гелендвагени надійдуть навесні 2025 року, ціна поки що не оголошена.

Це вже не перша колаборація Mercedes-Benz та Moncler. Торік був представлений концептуальний Project Mondo G з величезними м’якими колесами, що імітують дуті куртки, та аналогічним чохлом з блискавкою на даху. «Утеплений» позашляховик значно більший за звичайний G-Class: дуті колеса і дах збільшили його ширину майже до 3,4 метра, а висоту — до 2,8 метра. Вага концепту склала 2,5 тонни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024

Штрафи за перевищення швидкості можуть зрости: поліція ініціює зміни

Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…

07.12.2024

В Україні посилять відповідальність за паркування на місцях для людей з інвалідністю

У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…

07.12.2024

Автоексперт розповів про основні недоліки вживаної BMW 3-Series

Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…

07.12.2024