Авто

Mercedes-Benz і Moncler випустять два десятки унікальних G-Class

Share

Mercedes-Benz та бренд одягу Moncler випустять лімітований Гелендваген. На спеціальному заході The City of Genius, що пройшов у Шанхаї, Mercedes-Benz і Moncler представили спільний проект, в якому також взяв участь музичний продюсер та дизайнер Nigo, – шоу-кар Project G-Class Past II Future. За основу взяли відкриту версію вінтажного G-Class 90-х. Його відреставрували та додали незвичайний декор, стилізований під стьобані пуховики, якими відомий Moncler.

Що ще відомо про новинку

З особливостей концепту – оливково-зелений колір кузова у поєднанні з фірмовим сірим матовим кольором з палітри Mercedes-Benz та акценти у чорному та золотистому відтінках. Клітчасте оздоблення салону відсилає до ранніх G-Class, а окрім неї заявлена ​​акустична система з динаміками, які знімаються разом із стьобаним дахом. Нарешті, позаду встановлено золотиста каністра та запасне колесо у кожусі з новим дизайном.

Серійний варіант, який випустять обмеженим тиражем 20 екземплярів, буде відрізняється від концепту. По-перше, його побудують на базі актуального G-Class – будуть доступні бензиновий G 500 і дизельний G 450 d, а по-друге, у нього буде звичайний дах. При цьому машини обіцяють стилізувати під вінтажні позашляховики кінця минулого століття, додавши двоколірний кузов із чорними акцентами та картатий салон. На спецверсію вкаже емблема колаборації на багажних дверях та порядковий номер на центральній консолі. У продаж такі Гелендвагени надійдуть навесні 2025 року, ціна поки що не оголошена.

Це вже не перша колаборація Mercedes-Benz та Moncler. Торік був представлений концептуальний Project Mondo G з величезними м’якими колесами, що імітують дуті куртки, та аналогічним чохлом з блискавкою на даху. «Утеплений» позашляховик значно більший за звичайний G-Class: дуті колеса і дах збільшили його ширину майже до 3,4 метра, а висоту — до 2,8 метра. Вага концепту склала 2,5 тонни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024