Авто

Mercedes-Benz і Moncler випустять два десятки унікальних G-Class

Share

Mercedes-Benz та бренд одягу Moncler випустять лімітований Гелендваген. На спеціальному заході The City of Genius, що пройшов у Шанхаї, Mercedes-Benz і Moncler представили спільний проект, в якому також взяв участь музичний продюсер та дизайнер Nigo, – шоу-кар Project G-Class Past II Future. За основу взяли відкриту версію вінтажного G-Class 90-х. Його відреставрували та додали незвичайний декор, стилізований під стьобані пуховики, якими відомий Moncler.

Що ще відомо про новинку

З особливостей концепту – оливково-зелений колір кузова у поєднанні з фірмовим сірим матовим кольором з палітри Mercedes-Benz та акценти у чорному та золотистому відтінках. Клітчасте оздоблення салону відсилає до ранніх G-Class, а окрім неї заявлена ​​акустична система з динаміками, які знімаються разом із стьобаним дахом. Нарешті, позаду встановлено золотиста каністра та запасне колесо у кожусі з новим дизайном.

Серійний варіант, який випустять обмеженим тиражем 20 екземплярів, буде відрізняється від концепту. По-перше, його побудують на базі актуального G-Class – будуть доступні бензиновий G 500 і дизельний G 450 d, а по-друге, у нього буде звичайний дах. При цьому машини обіцяють стилізувати під вінтажні позашляховики кінця минулого століття, додавши двоколірний кузов із чорними акцентами та картатий салон. На спецверсію вкаже емблема колаборації на багажних дверях та порядковий номер на центральній консолі. У продаж такі Гелендвагени надійдуть навесні 2025 року, ціна поки що не оголошена.

Це вже не перша колаборація Mercedes-Benz та Moncler. Торік був представлений концептуальний Project Mondo G з величезними м’якими колесами, що імітують дуті куртки, та аналогічним чохлом з блискавкою на даху. «Утеплений» позашляховик значно більший за звичайний G-Class: дуті колеса і дах збільшили його ширину майже до 3,4 метра, а висоту — до 2,8 метра. Вага концепту склала 2,5 тонни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомеханік жорстко розкритикував надійність Volkswagen

Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…

14.06.2025

General Motors інвестує майже $4 млрд у відновлення виробництва електрокарів у США

General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…

14.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у громадських місцях

В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…

14.06.2025

Оновлений хетчбек Cupra Born знову з’явився на тестах

Електричні VW ID.3 та Cupra Born не тільки мають спільну платформу, як і більшість моделей…

14.06.2025

Автопілот Tesla провалив тест безпеки з дитячим манекеном

Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…

14.06.2025

Ford підтвердив перехід Escape на гібриди у старших комплектаціях

У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…

14.06.2025