Авто

Mercedes-Benz і Moncler випустять два десятки унікальних G-Class

Share

Mercedes-Benz та бренд одягу Moncler випустять лімітований Гелендваген. На спеціальному заході The City of Genius, що пройшов у Шанхаї, Mercedes-Benz і Moncler представили спільний проект, в якому також взяв участь музичний продюсер та дизайнер Nigo, – шоу-кар Project G-Class Past II Future. За основу взяли відкриту версію вінтажного G-Class 90-х. Його відреставрували та додали незвичайний декор, стилізований під стьобані пуховики, якими відомий Moncler.

Що ще відомо про новинку

З особливостей концепту – оливково-зелений колір кузова у поєднанні з фірмовим сірим матовим кольором з палітри Mercedes-Benz та акценти у чорному та золотистому відтінках. Клітчасте оздоблення салону відсилає до ранніх G-Class, а окрім неї заявлена ​​акустична система з динаміками, які знімаються разом із стьобаним дахом. Нарешті, позаду встановлено золотиста каністра та запасне колесо у кожусі з новим дизайном.

Серійний варіант, який випустять обмеженим тиражем 20 екземплярів, буде відрізняється від концепту. По-перше, його побудують на базі актуального G-Class – будуть доступні бензиновий G 500 і дизельний G 450 d, а по-друге, у нього буде звичайний дах. При цьому машини обіцяють стилізувати під вінтажні позашляховики кінця минулого століття, додавши двоколірний кузов із чорними акцентами та картатий салон. На спецверсію вкаже емблема колаборації на багажних дверях та порядковий номер на центральній консолі. У продаж такі Гелендвагени надійдуть навесні 2025 року, ціна поки що не оголошена.

Це вже не перша колаборація Mercedes-Benz та Moncler. Торік був представлений концептуальний Project Mondo G з величезними м’якими колесами, що імітують дуті куртки, та аналогічним чохлом з блискавкою на даху. «Утеплений» позашляховик значно більший за звичайний G-Class: дуті колеса і дах збільшили його ширину майже до 3,4 метра, а висоту — до 2,8 метра. Вага концепту склала 2,5 тонни.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla готується до запуску нової Model Y на китайській Гігафабриці

Нову Tesla Model Y почнуть збирати на китайській Гігафабриці. Як повідомляє CarNewsChina з посиланням на…

21.10.2024

Автоексперт назвала п’ять найнадійніших китайських седанів на вторинному ринку

У цей список експерт включила седан BAIC U5 Plus , під капотом якого ховається 1,5-літровий…

21.10.2024

Volkswagen представить оновлені моделі кросовера Taigun та седана Virtus

Кросовер VW Taigun довжиною менше 4 метрів та середньорозмірний седан Virtus, засновані на платформі MQB…

21.10.2024

Гібридний Audi RS 5 Avant вперше помітили під час дорожніх тестів

Компанія Audi готується презентувати гідного наступника RS 4 Avant, який зараз проходить етап дорожніх випробувань.…

21.10.2024

Дослідження показало, що кожен десятий власник електромобіля розчарований своїм вибором

Згідно з дослідженням компанії American Trucks, кожен десятий власник електрокарів шкодує, що придбав такий тип…

21.10.2024

Водіям пояснили 3 основні ризики використання А-92 замість А-95

Ціни на бензин постійно зростають, тому автовласники шукають різні способи заощадити на паливі. Однак, тут…

21.10.2024