Як зазначив експерт, ланцюг ГРМ з невисоким ресурсом став проблемою двигунів 1.4 TSI Volkswagen . У самій компанії кажуть, що вона прослужить 100 тисяч кілометрів. Насправді ж несправності з’являлися вже на позначці 60 тисяч км, каже експерт з СТО.
Причому ланцюг ГРМ, що вийшов з ладу, міг спричинити за собою серйозні поломки. Пізніше цю силову установку модернізували, після чого ресурс ГРМ зріс до 120 тисяч кілометрів. Цей двигун можна зустріти під капотами VW Tiguan та Skoda Octavia.
Інший мотор з аналогічною «болячкою» – 1.2 TFSI. Тут ресурс ланцюга ГРМ, як свідчить практика, трохи більше 50 тисяч кілометрів. Такий двигун ставили на Audi A3.
SsangYong Actyon після рестайлінгу почали оснащувати 149-сильним двигуном на два літри. Такий ГРМ має 70 тисяч кілометрів. Дуже скромний ресурс на тлі однокласників. За станом ГРМ слід стежити, нагадує фахівець. Так вдасться уникнути багатьох небажаних наслідків самого автомобіля.
На автосалоні у Парижі представили новий Citroen e-C4. Тепер же дебютант разом із модифікацією e-C4…
Чинна генерація пікапа Toyota Hilux залишається в строю ще з 2015 року. Останній рестайлінг машини…
Сімейний кросовер Nissan X-Trail очікує появу у своїй моторній гамі нової гібридної системи, що підключається.…
На презентації Tesla Cybercab Ілон Маск оголосив, що машина не буде оснащена портом NACS, а використовуватиме індуктивну…
Ferrari готується представити свій новий гіперкар, який стане заміною легендарної LaFerrari. Після численних тестів у…
Звичайні автовласники не люблять перетинатися із представниками служби поліції на дорогах. Однак є категорії водіїв,…
Leave a Comment