Як зазначив експерт, ланцюг ГРМ з невисоким ресурсом став проблемою двигунів 1.4 TSI Volkswagen . У самій компанії кажуть, що вона прослужить 100 тисяч кілометрів. Насправді ж несправності з’являлися вже на позначці 60 тисяч км, каже експерт з СТО.
Причому ланцюг ГРМ, що вийшов з ладу, міг спричинити за собою серйозні поломки. Пізніше цю силову установку модернізували, після чого ресурс ГРМ зріс до 120 тисяч кілометрів. Цей двигун можна зустріти під капотами VW Tiguan та Skoda Octavia.
Інший мотор з аналогічною «болячкою» – 1.2 TFSI. Тут ресурс ланцюга ГРМ, як свідчить практика, трохи більше 50 тисяч кілометрів. Такий двигун ставили на Audi A3.
SsangYong Actyon після рестайлінгу почали оснащувати 149-сильним двигуном на два літри. Такий ГРМ має 70 тисяч кілометрів. Дуже скромний ресурс на тлі однокласників. За станом ГРМ слід стежити, нагадує фахівець. Так вдасться уникнути багатьох небажаних наслідків самого автомобіля.
Коли патрульний дістає бланк протоколу, багато водіїв починають нервувати, але саме в ці моменти поведінка…
Здавалося б, безпека має бути на першому місці, особливо коли водій і пасажири вирушають у…
Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…
Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…
З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…
Зимові шини - це ті, на маркуванні яких одночасно присутні два знаки: гірська вершина з…
Leave a Comment