Як зазначив експерт, ланцюг ГРМ з невисоким ресурсом став проблемою двигунів 1.4 TSI Volkswagen . У самій компанії кажуть, що вона прослужить 100 тисяч кілометрів. Насправді ж несправності з’являлися вже на позначці 60 тисяч км, каже експерт з СТО.
Причому ланцюг ГРМ, що вийшов з ладу, міг спричинити за собою серйозні поломки. Пізніше цю силову установку модернізували, після чого ресурс ГРМ зріс до 120 тисяч кілометрів. Цей двигун можна зустріти під капотами VW Tiguan та Skoda Octavia.
Інший мотор з аналогічною «болячкою» – 1.2 TFSI. Тут ресурс ланцюга ГРМ, як свідчить практика, трохи більше 50 тисяч кілометрів. Такий двигун ставили на Audi A3.
SsangYong Actyon після рестайлінгу почали оснащувати 149-сильним двигуном на два літри. Такий ГРМ має 70 тисяч кілометрів. Дуже скромний ресурс на тлі однокласників. За станом ГРМ слід стежити, нагадує фахівець. Так вдасться уникнути багатьох небажаних наслідків самого автомобіля.
Consumer Reports оприлюднив оновлений рейтинг зимових шин 2025 року, про що повідомляє SlashGear. У центрі…
Subaru Forester нового покоління дебютував ще у 2023 році, спершу на ринку США, а згодом…
Якщо ви хочете отримувати задоволення від кожної поїздки, зверніть увагу на спеціальні версії спортивних машин…
BMW готує до релізу новий електричний кросовер-купе iX4 2026 року, який уже помітили під час…
Швидка витрата палива - тема, яка хвилює всіх: від водіїв таксі до власників автопарків. Хтось…
BMW не втрачає часу дарма: тільки-но був представлений електричний кросовер iX3, як на дорогах вже…
Leave a Comment