Як зазначив експерт, ланцюг ГРМ з невисоким ресурсом став проблемою двигунів 1.4 TSI Volkswagen . У самій компанії кажуть, що вона прослужить 100 тисяч кілометрів. Насправді ж несправності з’являлися вже на позначці 60 тисяч км, каже експерт з СТО.
Причому ланцюг ГРМ, що вийшов з ладу, міг спричинити за собою серйозні поломки. Пізніше цю силову установку модернізували, після чого ресурс ГРМ зріс до 120 тисяч кілометрів. Цей двигун можна зустріти під капотами VW Tiguan та Skoda Octavia.
Інший мотор з аналогічною «болячкою» – 1.2 TFSI. Тут ресурс ланцюга ГРМ, як свідчить практика, трохи більше 50 тисяч кілометрів. Такий двигун ставили на Audi A3.
SsangYong Actyon після рестайлінгу почали оснащувати 149-сильним двигуном на два літри. Такий ГРМ має 70 тисяч кілометрів. Дуже скромний ресурс на тлі однокласників. За станом ГРМ слід стежити, нагадує фахівець. Так вдасться уникнути багатьох небажаних наслідків самого автомобіля.
Toyota Corolla завжди була одним із найпопулярніших автомобілів у світі. За даними Focus2Move, станом на…
Епоха легендарного п'ятициліндрового двигуна Audi добігає свого завершення. Керівництво компанії офіційно підтвердило, що 2,5-літровий бензиновий…
Зупинка автомобіля поліцією для багатьох водіїв є стресовою ситуацією, яка може розвиватися по-різному залежно від…
Багато водіїв прагнуть зробити салон свого авто більш комфортним та затишним, встановлюючи декоративні елементи або…
Mercedes-Benz офіційно підтвердив, що перші прототипи компактного G-Class, неофіційно названого Mini G, незабаром з'являться на…
Сучасні автомобілі стають все більш технологічними, що одночасно підвищує вимоги до їхнього обслуговування та експлуатації.…
Leave a Comment