Як зазначив експерт, ланцюг ГРМ з невисоким ресурсом став проблемою двигунів 1.4 TSI Volkswagen . У самій компанії кажуть, що вона прослужить 100 тисяч кілометрів. Насправді ж несправності з’являлися вже на позначці 60 тисяч км, каже експерт з СТО.
Причому ланцюг ГРМ, що вийшов з ладу, міг спричинити за собою серйозні поломки. Пізніше цю силову установку модернізували, після чого ресурс ГРМ зріс до 120 тисяч кілометрів. Цей двигун можна зустріти під капотами VW Tiguan та Skoda Octavia.
Інший мотор з аналогічною «болячкою» – 1.2 TFSI. Тут ресурс ланцюга ГРМ, як свідчить практика, трохи більше 50 тисяч кілометрів. Такий двигун ставили на Audi A3.
SsangYong Actyon після рестайлінгу почали оснащувати 149-сильним двигуном на два літри. Такий ГРМ має 70 тисяч кілометрів. Дуже скромний ресурс на тлі однокласників. За станом ГРМ слід стежити, нагадує фахівець. Так вдасться уникнути багатьох небажаних наслідків самого автомобіля.
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Leave a Comment