Перше покоління п’ятидверного лифтбека BMW третьої серії Gran Turismo виявиться останнім: у нової «трійки» такого типу кузова не буде.
Як заявив глава відділу розробок BMW Клаус Фроліх в інтерв’ю виданню Motoring, попит на версію GT виявився нижче очікуваного, тому розробляти нову модель немає сенсу.
Ліфтбек з розтягнутою колісною базою спочатку мав орієнтуватися на тих покупців, які вважають звичайний седан недостатньо практичним, а універсал – занадто утилітарним. Бонусом баварські інженери запропонували трохи вищу посадку, ніж у звичайній «трійці». Але практика показала, що серед автомобілів з подібним набором споживчих якостей покупцям куди миліше «повноцінні» кросовери на кшталт BMW X1 або X3.
Цікаво, що ліфтбек серії F34 баварці намагалися продавати майже по всьому світу: його можна купити і в Америці, і в Китаї, і навіть в Австралії. Але попитом модель не користувалась.
Нагадаємо, BMW 3 Gran Turismo випускається з червня 2013 року і є варіантом моделі BMW F30, який продається як окрема модель. Поєднує в собі динамічні якості спортивного седану та внутрішній простір салону та посадку водія і пасажирів SUV. Автомобіль заснований на платформі V3.
Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди славилися своєю надійністю та довговічністю, незалежно від покоління. Проте наскільки…
Збройний конфлікт між Ізраїлем та Іраном вже відгукнувся на українських автозаправках: за лічені дні бензин…
Попит на вживані авто в Україні стрімко зростає - щодня на платформах з'являються сотні нових…
Nissan представив завершальну серію відеооглядів LEAF Insights, у якій детально розповів про ключові технології третього…
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
Leave a Comment