Suzuki Jimny – культовий без застережень автомобіль. Це один з небагатьох, що залишилися на ринку справжніх позашляховиків, а в такому компактному форматі (менше 3,5 м) Jimny і зовсім унікальний. І ось через 20 років японська компанія представляє чергову зміну покоління своєї легендарної моделі, яку багато років чекали шанувальники машин для активного відпочинку. На Паризький салон привезли європейську специфікацію.
Звичайно, автомобіль має скромний запас внутрішнього простору. Однак зовсім тісним його не назвати – частково завдяки продуманості внутрішнього простору в поєднанні з аскетичністю, а почасти завдяки збільшені на 45 мм ширині. Проте, все необхідне є – мультимедійна система, клімат-контроль, борткомпьютер на простенькому, але стильному щитку приладів. Велика площа скління і великі дзеркала забезпечують гідну оглядовість, а компактність габаритів дозволяють продиратися на Jimny як по тісних міських вулицях, так і в дрімучих лісах.
В умовах бездоріжжя дуже до речі виявиться суворий пластиковий обвіс кузова (бампери, решітка радіатора і розширювачі арок), а також кліренс 210 мм при колісній базі всього 2 250 мм. Тобто позашляхова геометрія залишилася на гідному рівні, що разом з рамною конструкцією кузова і трансмісією з передньою віссю, яка підключається і заниженою передачею не залишає сумнівів – Jimny все той же, якого ми знаємо і любимо за його унікальний формат.
Під днищем помітно міцне залізо: мости, рама і елементи підвіски так і пропонують вирушити в пригоди. Листовий захист відсутній, але пристойний кліренс дозволяють розраховувати на пристойну прохідність в коліях. Двигун – 4-циліндровий 1,5-літровий атмосферник потужністю 102 к.с. (130 Н ∙ м). Він забезпечує Jimny максимальною швидкістю 145 км/год і економічністю менше 7 літрів бензину на 100 км шляху. Ніяких проривів в частині агрегатів і систем не сталося, але у випадку з Jimny може це й на краще.
У салоні доводиться вибирати: поїздка або вчотирьох, або з багажем. Хоча можливий і компроміс – задня спинка складається половинками. У чотиримісній конфігурації реальні посадкові можливості описуються формулою 2 + 2. А якщо скласти задні місця, то утворюється майже рівна підлога, що робить багажний простір на рівні повнорозмірного кроссовера. Jimny залишився аскетичним надкомпактний (а значить – легким) позашляховиком з консервативною конструкцією і нетривіальним дизайном. Тому фанати моделі повинні бути задоволені, хоча деяких прихильників Jimny може засмутити відсутність принципових нововведень.
Обговорення поганої якості знімків з дорожніх камер не вщухає до цього дня. Багато хто вважає,…
Обговорення швидкого зникнення двигунів внутрішнього згоряння нерідко пов'язані не з їх недостатньою ефективністю, а з…
Коли говорять про американський бренд Jeep, одразу уявляють легендарний рамний Wrangler, але насправді Grand Cherokee…
Чутки дедалі наполегливіше говорять про швидкий дебют електричної версії культового позашляховика BMW X5 нового покоління…
Автоексперт назвав п'ять кросоверів, які довели, що надійність — це не міф. Ці моделі заслужили…
На Japan Mobility Show 2025 Toyota представила концепт нової Corolla, повністю переосмисливши дизайн найпопулярнішого автомобіля…
Leave a Comment