Фахівці компанії Continental створили технологію, яка дозволяє дотримуватися ефективного температурного режиму в електромобілі, а також в авто з традиційними двигунами. Систему представили в китайському Ханчжоу на конференції Future Mobility Conference 2018, повідомляє Твоя МАШИНА.
Не секрет, що ті, хто володіють електромобілями, зіштовхувалися зі зниженням їх ефективності в холод і спеку. Електрокари витрачають набагато більше енергії, коли охолоджують або обігрівають салон, від чого знижується їх запас ходу. За статистикою, в 10-градусний мороз, ефективність батарей електрокара знижується приблизно на 40%.
Спеціалісти із Continental створили технологію Thermal Management. Вона дозволяє ефективно розподіляти потоки повітря в авто лише там, де це необхідно. Система може використовуватися не тільки в салоні, а й в моторному відсіку, запобігаючи таким чином переохолодженню чи перегріву акумуляторів. Крім того, технологія може бути застосована в автомобілях з ДВЗ: вона допоможе пришвидшити процес прогрівання двигуна у холодну пору року.
Технологія Thermal Management від Continental являє собою систему з багатопортових клапанів, водяних помп, датчиків температури і контурів теплопровідних магістралей.
Виробництво системи вже налагоджено в Китаї. На ринку вона з’явиться в 2019 році.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment