Фахівці компанії Continental створили технологію, яка дозволяє дотримуватися ефективного температурного режиму в електромобілі, а також в авто з традиційними двигунами. Систему представили в китайському Ханчжоу на конференції Future Mobility Conference 2018, повідомляє Твоя МАШИНА.
Не секрет, що ті, хто володіють електромобілями, зіштовхувалися зі зниженням їх ефективності в холод і спеку. Електрокари витрачають набагато більше енергії, коли охолоджують або обігрівають салон, від чого знижується їх запас ходу. За статистикою, в 10-градусний мороз, ефективність батарей електрокара знижується приблизно на 40%.
Спеціалісти із Continental створили технологію Thermal Management. Вона дозволяє ефективно розподіляти потоки повітря в авто лише там, де це необхідно. Система може використовуватися не тільки в салоні, а й в моторному відсіку, запобігаючи таким чином переохолодженню чи перегріву акумуляторів. Крім того, технологія може бути застосована в автомобілях з ДВЗ: вона допоможе пришвидшити процес прогрівання двигуна у холодну пору року.
Технологія Thermal Management від Continental являє собою систему з багатопортових клапанів, водяних помп, датчиків температури і контурів теплопровідних магістралей.
Виробництво системи вже налагоджено в Китаї. На ринку вона з’явиться в 2019 році.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment