Фахівці компанії Continental створили технологію, яка дозволяє дотримуватися ефективного температурного режиму в електромобілі, а також в авто з традиційними двигунами. Систему представили в китайському Ханчжоу на конференції Future Mobility Conference 2018, повідомляє Твоя МАШИНА.
Не секрет, що ті, хто володіють електромобілями, зіштовхувалися зі зниженням їх ефективності в холод і спеку. Електрокари витрачають набагато більше енергії, коли охолоджують або обігрівають салон, від чого знижується їх запас ходу. За статистикою, в 10-градусний мороз, ефективність батарей електрокара знижується приблизно на 40%.
Спеціалісти із Continental створили технологію Thermal Management. Вона дозволяє ефективно розподіляти потоки повітря в авто лише там, де це необхідно. Система може використовуватися не тільки в салоні, а й в моторному відсіку, запобігаючи таким чином переохолодженню чи перегріву акумуляторів. Крім того, технологія може бути застосована в автомобілях з ДВЗ: вона допоможе пришвидшити процес прогрівання двигуна у холодну пору року.
Технологія Thermal Management від Continental являє собою систему з багатопортових клапанів, водяних помп, датчиків температури і контурів теплопровідних магістралей.
Виробництво системи вже налагоджено в Китаї. На ринку вона з’явиться в 2019 році.
BMW анонсувала підготовку першого серійного автомобіля на водневих паливних елементах, який планують вивести на ринок…
"Мудра людина створює комфорт навіть у пустелі, а нерозумна страждає від спеки в тіні" -…
Неправильна експлуатація автомобіля призводить до зайвих витрат на ремонт, адже навіть дрібні шкідливі звички водія…
В Україні набули чинності нові правила перевезення дітей у автомобілях, і тепер головним критерієм визначено…
В Україні питання обов'язку пред'явити медичну аптечку поліцейському часто викликає суперечки, адже думки водіїв розходяться:…
Євросоюз запроваджує стандарт Euro 7 , який уперше регулює не лише вихлопні гази, а й…
Leave a Comment