Авто

Експерти перерахували 10 крутих автомобілів, зіпсованих поганими версіями

Share

Коли виробники прагнуть досягти успіху на автомобільному ринку, вони іноді намагаються привернути більше клієнтів, випускаючи різноманітні версії своїх автомобілів. Проте не всі ці експерименти закінчуються успіхом. Ось десять випадків, коли покращення моделей автомобілів призвели до значних розчарувань:

Ford Mustang Ecoboost: Легендарний маслкар, який тепер має 2,3-літровий двигун замість потужного V8. Хоча економія пального є перевагою, Mustang без його традиційної потужності вже не здається таким, яким він був.

Toyota Supra (базова версія): Модель із турбованим двигуном 2JZ стала культовою, але базова версія з атмосферним мотором на 220 к.с. виглядала занадто скромно у порівнянні з її потужнішим аналогом.

Nissan 240SX Convertible: Купе Nissan 240SX славилося чудовою керованістю, але кабріолет втратив жорсткість кузова і став важчим, що погіршило його характеристики.

Ferrari 208 GTB: Замість потужного V8, цей Ferrari отримав зменшений 2,0-літровий двигун з потужністю 155 к.с., що суперечило традиціям італійського бренду.

Nissan Skyline R32 GXi: Цей Skyline став розчаруванням для шанувальників, оскільки втратив турбонаддув і повний привід, а також отримав слабкий 90-сильний мотор.

BMW E31 850i: Теоретично, V12 мав бути шедевром, але на практиці він виявився занадто складним, ненадійним і важким, що негативно вплинуло на керованість автомобіля.

BMW E46 M3 Convertible SMG: Кабріолет M3 не був поганим, але версія з автоматичною коробкою передач SMG зіпсувала враження від водіння, не дотягаючи до рівня звичайної механічної коробки.

Tesla Model S 40kWh: Ця версія електромобіля мала обмежений запас ходу та мінімальний набір функцій, що зробило її непопулярною і призвело до припинення виробництва менш ніж за рік.

Toyota GR Yaris (японська версія): Хоча світова модифікація GR Yaris отримала захоплення, японська версія з переднім приводом і двигуном на 118 к.с. залишилася не надто вражаючою.

BMW E36 M3 (американська версія): У США M3 втратив частину своєї потужності, отримавши мотор на 240 к.с. замість 320, що зробило його набагато менш цікавим.

Ці приклади демонструють, що навіть великі автомобільні бренди можуть розчарувати, якщо спробують спростити чи адаптувати моделі для ширшого ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Ford закликав власників Kuga PHEV не заряджати авто через ризик займання

Ford поширив попередження для власників гібридних Kuga PHEV , випущених до рестайлінгу. За даними виробника,…

26.03.2025

Porsche анонсувала глобальне оновлення всього модельного ряду: перші подробиці

Сучасні автомобілі поступово перетворюються на комп'ютери на колесах, що є результатом технологічних досягнень у автомобільній…

26.03.2025

Новий Nissan Leaf стане купеподібним кросовером: перші фото

Піонер сегмента електромобілів Nissan Leaf готується до планової зміни поколінь. Реформений акумуляторний автомобіль, що приносить…

26.03.2025

LIQUI MOLY Optimal — надійність, збалансованість і вигідна ціна

Коли йдеться про вибір моторної оливи, більшість водіїв шукає не просто надійний продукт, а розумний…

26.03.2025

Офіційно представлено оновлену Audi A5 з покращеною потужністю

Цього року Audi анонсувала 10 нових гібридних автомобілів з модулем, що підключається. І вона має…

26.03.2025

Porsche розглядає повернення механічної коробки для Carrera S

На 2025 рік Porsche відмовилася від механічної коробки передач для моделей 911 Carrera S ,…

26.03.2025