Авто

Експерти перерахували 10 крутих автомобілів, зіпсованих поганими версіями

Share

Коли виробники прагнуть досягти успіху на автомобільному ринку, вони іноді намагаються привернути більше клієнтів, випускаючи різноманітні версії своїх автомобілів. Проте не всі ці експерименти закінчуються успіхом. Ось десять випадків, коли покращення моделей автомобілів призвели до значних розчарувань:

Ford Mustang Ecoboost: Легендарний маслкар, який тепер має 2,3-літровий двигун замість потужного V8. Хоча економія пального є перевагою, Mustang без його традиційної потужності вже не здається таким, яким він був.

Toyota Supra (базова версія): Модель із турбованим двигуном 2JZ стала культовою, але базова версія з атмосферним мотором на 220 к.с. виглядала занадто скромно у порівнянні з її потужнішим аналогом.

Nissan 240SX Convertible: Купе Nissan 240SX славилося чудовою керованістю, але кабріолет втратив жорсткість кузова і став важчим, що погіршило його характеристики.

Ferrari 208 GTB: Замість потужного V8, цей Ferrari отримав зменшений 2,0-літровий двигун з потужністю 155 к.с., що суперечило традиціям італійського бренду.

Nissan Skyline R32 GXi: Цей Skyline став розчаруванням для шанувальників, оскільки втратив турбонаддув і повний привід, а також отримав слабкий 90-сильний мотор.

BMW E31 850i: Теоретично, V12 мав бути шедевром, але на практиці він виявився занадто складним, ненадійним і важким, що негативно вплинуло на керованість автомобіля.

BMW E46 M3 Convertible SMG: Кабріолет M3 не був поганим, але версія з автоматичною коробкою передач SMG зіпсувала враження від водіння, не дотягаючи до рівня звичайної механічної коробки.

Tesla Model S 40kWh: Ця версія електромобіля мала обмежений запас ходу та мінімальний набір функцій, що зробило її непопулярною і призвело до припинення виробництва менш ніж за рік.

Toyota GR Yaris (японська версія): Хоча світова модифікація GR Yaris отримала захоплення, японська версія з переднім приводом і двигуном на 118 к.с. залишилася не надто вражаючою.

BMW E36 M3 (американська версія): У США M3 втратив частину своєї потужності, отримавши мотор на 240 к.с. замість 320, що зробило його набагато менш цікавим.

Ці приклади демонструють, що навіть великі автомобільні бренди можуть розчарувати, якщо спробують спростити чи адаптувати моделі для ширшого ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025