Авто

Експерти перерахували 10 крутих автомобілів, зіпсованих поганими версіями

Коли виробники прагнуть досягти успіху на автомобільному ринку, вони іноді намагаються привернути більше клієнтів, випускаючи різноманітні версії своїх автомобілів. Проте не всі ці експерименти закінчуються успіхом. Ось десять випадків, коли покращення моделей автомобілів призвели до значних розчарувань:

Ford Mustang Ecoboost: Легендарний маслкар, який тепер має 2,3-літровий двигун замість потужного V8. Хоча економія пального є перевагою, Mustang без його традиційної потужності вже не здається таким, яким він був.

Toyota Supra (базова версія): Модель із турбованим двигуном 2JZ стала культовою, але базова версія з атмосферним мотором на 220 к.с. виглядала занадто скромно у порівнянні з її потужнішим аналогом.

Nissan 240SX Convertible: Купе Nissan 240SX славилося чудовою керованістю, але кабріолет втратив жорсткість кузова і став важчим, що погіршило його характеристики.

Ferrari 208 GTB: Замість потужного V8, цей Ferrari отримав зменшений 2,0-літровий двигун з потужністю 155 к.с., що суперечило традиціям італійського бренду.

Nissan Skyline R32 GXi: Цей Skyline став розчаруванням для шанувальників, оскільки втратив турбонаддув і повний привід, а також отримав слабкий 90-сильний мотор.

BMW E31 850i: Теоретично, V12 мав бути шедевром, але на практиці він виявився занадто складним, ненадійним і важким, що негативно вплинуло на керованість автомобіля.

BMW E46 M3 Convertible SMG: Кабріолет M3 не був поганим, але версія з автоматичною коробкою передач SMG зіпсувала враження від водіння, не дотягаючи до рівня звичайної механічної коробки.

Tesla Model S 40kWh: Ця версія електромобіля мала обмежений запас ходу та мінімальний набір функцій, що зробило її непопулярною і призвело до припинення виробництва менш ніж за рік.

Toyota GR Yaris (японська версія): Хоча світова модифікація GR Yaris отримала захоплення, японська версія з переднім приводом і двигуном на 118 к.с. залишилася не надто вражаючою.

BMW E36 M3 (американська версія): У США M3 втратив частину своєї потужності, отримавши мотор на 240 к.с. замість 320, що зробило його набагато менш цікавим.

Ці приклади демонструють, що навіть великі автомобільні бренди можуть розчарувати, якщо спробують спростити чи адаптувати моделі для ширшого ринку.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025