Авто

Експерти перерахували 10 крутих автомобілів, зіпсованих поганими версіями

Коли виробники прагнуть досягти успіху на автомобільному ринку, вони іноді намагаються привернути більше клієнтів, випускаючи різноманітні версії своїх автомобілів. Проте не всі ці експерименти закінчуються успіхом. Ось десять випадків, коли покращення моделей автомобілів призвели до значних розчарувань:

Ford Mustang Ecoboost: Легендарний маслкар, який тепер має 2,3-літровий двигун замість потужного V8. Хоча економія пального є перевагою, Mustang без його традиційної потужності вже не здається таким, яким він був.

Toyota Supra (базова версія): Модель із турбованим двигуном 2JZ стала культовою, але базова версія з атмосферним мотором на 220 к.с. виглядала занадто скромно у порівнянні з її потужнішим аналогом.

Nissan 240SX Convertible: Купе Nissan 240SX славилося чудовою керованістю, але кабріолет втратив жорсткість кузова і став важчим, що погіршило його характеристики.

Ferrari 208 GTB: Замість потужного V8, цей Ferrari отримав зменшений 2,0-літровий двигун з потужністю 155 к.с., що суперечило традиціям італійського бренду.

Nissan Skyline R32 GXi: Цей Skyline став розчаруванням для шанувальників, оскільки втратив турбонаддув і повний привід, а також отримав слабкий 90-сильний мотор.

BMW E31 850i: Теоретично, V12 мав бути шедевром, але на практиці він виявився занадто складним, ненадійним і важким, що негативно вплинуло на керованість автомобіля.

BMW E46 M3 Convertible SMG: Кабріолет M3 не був поганим, але версія з автоматичною коробкою передач SMG зіпсувала враження від водіння, не дотягаючи до рівня звичайної механічної коробки.

Tesla Model S 40kWh: Ця версія електромобіля мала обмежений запас ходу та мінімальний набір функцій, що зробило її непопулярною і призвело до припинення виробництва менш ніж за рік.

Toyota GR Yaris (японська версія): Хоча світова модифікація GR Yaris отримала захоплення, японська версія з переднім приводом і двигуном на 118 к.с. залишилася не надто вражаючою.

BMW E36 M3 (американська версія): У США M3 втратив частину своєї потужності, отримавши мотор на 240 к.с. замість 320, що зробило його набагато менш цікавим.

Ці приклади демонструють, що навіть великі автомобільні бренди можуть розчарувати, якщо спробують спростити чи адаптувати моделі для ширшого ринку.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Через який час після вживання алкоголю можна керувати авто

Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…

08.11.2025

Tesla оголосила дату презентації нового Roadster

Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…

08.11.2025

ТОП-10 найкращих сімейних кросоверів преміум-класу

Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…

08.11.2025

В Україні нагадали, який штраф загрожує водіям без автоцивілки

Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…

08.11.2025

Відомий автомеханік розкритикував сучасні автомобілі Toyota

Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…

08.11.2025

Експерти закликали не завжди довіряти системам автопілота

Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…

08.11.2025