Авто

Експерти перерахували 10 крутих автомобілів, зіпсованих поганими версіями

Share

Коли виробники прагнуть досягти успіху на автомобільному ринку, вони іноді намагаються привернути більше клієнтів, випускаючи різноманітні версії своїх автомобілів. Проте не всі ці експерименти закінчуються успіхом. Ось десять випадків, коли покращення моделей автомобілів призвели до значних розчарувань:

Ford Mustang Ecoboost: Легендарний маслкар, який тепер має 2,3-літровий двигун замість потужного V8. Хоча економія пального є перевагою, Mustang без його традиційної потужності вже не здається таким, яким він був.

Toyota Supra (базова версія): Модель із турбованим двигуном 2JZ стала культовою, але базова версія з атмосферним мотором на 220 к.с. виглядала занадто скромно у порівнянні з її потужнішим аналогом.

Nissan 240SX Convertible: Купе Nissan 240SX славилося чудовою керованістю, але кабріолет втратив жорсткість кузова і став важчим, що погіршило його характеристики.

Ferrari 208 GTB: Замість потужного V8, цей Ferrari отримав зменшений 2,0-літровий двигун з потужністю 155 к.с., що суперечило традиціям італійського бренду.

Nissan Skyline R32 GXi: Цей Skyline став розчаруванням для шанувальників, оскільки втратив турбонаддув і повний привід, а також отримав слабкий 90-сильний мотор.

BMW E31 850i: Теоретично, V12 мав бути шедевром, але на практиці він виявився занадто складним, ненадійним і важким, що негативно вплинуло на керованість автомобіля.

BMW E46 M3 Convertible SMG: Кабріолет M3 не був поганим, але версія з автоматичною коробкою передач SMG зіпсувала враження від водіння, не дотягаючи до рівня звичайної механічної коробки.

Tesla Model S 40kWh: Ця версія електромобіля мала обмежений запас ходу та мінімальний набір функцій, що зробило її непопулярною і призвело до припинення виробництва менш ніж за рік.

Toyota GR Yaris (японська версія): Хоча світова модифікація GR Yaris отримала захоплення, японська версія з переднім приводом і двигуном на 118 к.с. залишилася не надто вражаючою.

BMW E36 M3 (американська версія): У США M3 втратив частину своєї потужності, отримавши мотор на 240 к.с. замість 320, що зробило його набагато менш цікавим.

Ці приклади демонструють, що навіть великі автомобільні бренди можуть розчарувати, якщо спробують спростити чи адаптувати моделі для ширшого ринку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Експлуатація електромобіля в спеку: що варто знати про зарядку та водіння

В Україні кількість електромобілів вже перевищила 160 тисяч, і влітку ці транспортні засоби потребують особливої…

13.06.2025

Серія моторних олив LIQUI MOLY Top Tec — інтелектуальний захист сучасних двигунів

Автомобільна промисловість стрімко розвивається, і двигуни стають усе складнішими, ефективнішими й екологічнішими. Разом із ними…

13.06.2025

Алкотестер може помилятися: що не варто їсти перед поїздкою

В Україні щороку зростає кількість випадків позбавлення водійських прав за керування у стані сп’яніння. Проте…

13.06.2025

Чому автомобіль їде жвавіше в дощ і прохолодну погоду

Водії часто помічають, що в дощову або прохолодну погоду автомобіль ніби їде жвавіше. Двигун працює…

13.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у дворах і на вулицях

В Україні водіям відтепер заборонено мити, ремонтувати чи обслуговувати свої автомобілі на вулицях, у дворах…

13.06.2025

Skoda Kylaq 2026 отримає нову комплектацію між Classic і Signature

Skoda готує нову проміжну комплектацію кросовера Kylaq 2026, яка буде розташована між базовою Classic та більш…

13.06.2025