Авто

Компанія Tesla запатентувала бездротову домашню зарядку для електромобілів

Share

Tesla готується розпочати нову еру 10 жовтня з презентації свого нового Robotaxi. Компанія більше не буде лише виробником електромобілів, а також стане розробником технологій автономного водіння. Протягом останніх років Tesla активно працювала над системою Autopilot та технологією Full Self-Driving (FSD), яка має з’явитися в Європі у 2025 році. Однак Robotaxi стане справжнім стрибком у нову еру.

У рамках цього проекту Tesla також займається розробкою бездротової зарядної станції для електромобілів, що раніше не було пріоритетом для компанії. Тепер власникам не доведеться шукати зарядний кабель і підключати автомобіль до електромережі – нова платформа на підлозі гаража заряджатиме батарею автоматично.

Інтерес Tesla до бездротової зарядки не є новим. З початку 2023 року компанія почала демонструвати перші розробки в цій області і навіть на короткий час придбала стартап Wiferion, що спеціалізувався на бездротовій зарядці, перш ніж продати його, зберігши частину команди. Після цього Tesla зосередилася на розробці роботизованої руки для автоматизованої зарядки, але зараз стратегія змінилася, що, ймовірно, пов’язано з розробкою Robotaxi Cybercab.

Якщо Tesla планує повністю автоматизувати процес управління своїм автономним автомобілем, зрозуміло, що вона також прагне покращити процес зарядки за допомогою бездротової технології. Хоча це не вирішує основну проблему, адже підключення автомобіля до зарядного пристрою займає всього кілька секунд, Tesla подала чотири нові патенти на бездротову зарядку до міжнародних патентних відомств. Ці патенти охоплюють короткозамикання для зменшення витоків струму, датчики температури, додатки для бездротової зарядки, топологію ланцюга, методи виробництва та оцінки ефективності.

Хоча офіційні деталі поки що не розголошені, очікується, що Tesla поділиться інформацією про ці нововведення під час презентації Robotaxi. Можливо, компанія розкриє, чи вдалося їй поліпшити ефективність бездротової зарядки, яка традиційно поступалася провідним рішенням. Нещодавні системи магнітного резонансу досягають ефективності до 95%, що наближає їх до рівня провідних зарядних технологій.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025