Categories: Авто

В Україні виготовлятимуть новітні електродвигуни

Автомобільна корпорація «Богдан Моторс» підписала контракт строком на 5 років з харківським державним підприємством «Електротяжмаш». Згідно з угодою, харківські машинобудівники виготовлятимуть електродвигуни для тролейбусів «Богдан», а також забезпечать реалізацію програм їх гарантійного та післягарантійного обслуговування. Контракт було підписано в рамках Х Міжнародного економічного форуму «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи», повідомили в прес-службі «Богдану».

«Богдан» співпрацює з харківським підприємством з початку 2018 року. Протягом цього часу «Електротяжмаш» штучно виготовляв електродвигуни для тролейбусів корпорації. Лише за неповний рік «Богдан Моторс» придбав 60 тягових двигунів для тролейбусів на загальну суму 15 млн грн.

Відтепер ця співпраця стане системною, а виробництво – серійним. «Богдан Моторс» планує нарощувати виробничі потужності та купувати щорічно мінімум 100-120 таких двигунів, що в гривневому еквіваленті може виражатись на рівні 30 млн грн.

«Ми доклали титанічних зусиль, щоб знайти вітчизняне підприємство, яке зможе виробляти двигуни для наших тролейбусів. Це непростий шлях, адже треба адаптувати і самі двигуни, і змінити конструкцію кузова. Ми раді, що знайшли такого партнера. «Електротяжмаш» провів кропітку роботу з адаптації свого виробництва до виготовлення двигунів, що відповідатимуть нашим стандартам. Варто розуміти, що це процес, який триває не місяць і не два. Адже це повна зміна виробничих процесів, конструювання, планування, випробування та багато інших важливих етапів. Але тепер ми можемо з упевненістю заявити, що харківські двигуни народжуються саме для тролейбусів «Богдан», – зазначив директор ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний.

Він додав, що позиція «Богдану» в питанні імпортозаміщення проста: український транспорт має бути справді українським. Ось чому корпорація максимально розширює локалізацію виробництва громадського транспорту в Україні.

Нагадаємо, що корпорація «Богдан» приділяє серйозну увагу впровадженню програми імпортозаміщення. Наразі локалізація виробництва тролейбусів «Богдан» в Україні перевищила 90%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025