Categories: Авто

В Україні виготовлятимуть новітні електродвигуни

Автомобільна корпорація «Богдан Моторс» підписала контракт строком на 5 років з харківським державним підприємством «Електротяжмаш». Згідно з угодою, харківські машинобудівники виготовлятимуть електродвигуни для тролейбусів «Богдан», а також забезпечать реалізацію програм їх гарантійного та післягарантійного обслуговування. Контракт було підписано в рамках Х Міжнародного економічного форуму «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи», повідомили в прес-службі «Богдану».

«Богдан» співпрацює з харківським підприємством з початку 2018 року. Протягом цього часу «Електротяжмаш» штучно виготовляв електродвигуни для тролейбусів корпорації. Лише за неповний рік «Богдан Моторс» придбав 60 тягових двигунів для тролейбусів на загальну суму 15 млн грн.

Відтепер ця співпраця стане системною, а виробництво – серійним. «Богдан Моторс» планує нарощувати виробничі потужності та купувати щорічно мінімум 100-120 таких двигунів, що в гривневому еквіваленті може виражатись на рівні 30 млн грн.

«Ми доклали титанічних зусиль, щоб знайти вітчизняне підприємство, яке зможе виробляти двигуни для наших тролейбусів. Це непростий шлях, адже треба адаптувати і самі двигуни, і змінити конструкцію кузова. Ми раді, що знайшли такого партнера. «Електротяжмаш» провів кропітку роботу з адаптації свого виробництва до виготовлення двигунів, що відповідатимуть нашим стандартам. Варто розуміти, що це процес, який триває не місяць і не два. Адже це повна зміна виробничих процесів, конструювання, планування, випробування та багато інших важливих етапів. Але тепер ми можемо з упевненістю заявити, що харківські двигуни народжуються саме для тролейбусів «Богдан», – зазначив директор ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний.

Він додав, що позиція «Богдану» в питанні імпортозаміщення проста: український транспорт має бути справді українським. Ось чому корпорація максимально розширює локалізацію виробництва громадського транспорту в Україні.

Нагадаємо, що корпорація «Богдан» приділяє серйозну увагу впровадженню програми імпортозаміщення. Наразі локалізація виробництва тролейбусів «Богдан» в Україні перевищила 90%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025