Categories: Авто

В Україні виготовлятимуть новітні електродвигуни

Автомобільна корпорація «Богдан Моторс» підписала контракт строком на 5 років з харківським державним підприємством «Електротяжмаш». Згідно з угодою, харківські машинобудівники виготовлятимуть електродвигуни для тролейбусів «Богдан», а також забезпечать реалізацію програм їх гарантійного та післягарантійного обслуговування. Контракт було підписано в рамках Х Міжнародного економічного форуму «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи», повідомили в прес-службі «Богдану».

«Богдан» співпрацює з харківським підприємством з початку 2018 року. Протягом цього часу «Електротяжмаш» штучно виготовляв електродвигуни для тролейбусів корпорації. Лише за неповний рік «Богдан Моторс» придбав 60 тягових двигунів для тролейбусів на загальну суму 15 млн грн.

Відтепер ця співпраця стане системною, а виробництво – серійним. «Богдан Моторс» планує нарощувати виробничі потужності та купувати щорічно мінімум 100-120 таких двигунів, що в гривневому еквіваленті може виражатись на рівні 30 млн грн.

«Ми доклали титанічних зусиль, щоб знайти вітчизняне підприємство, яке зможе виробляти двигуни для наших тролейбусів. Це непростий шлях, адже треба адаптувати і самі двигуни, і змінити конструкцію кузова. Ми раді, що знайшли такого партнера. «Електротяжмаш» провів кропітку роботу з адаптації свого виробництва до виготовлення двигунів, що відповідатимуть нашим стандартам. Варто розуміти, що це процес, який триває не місяць і не два. Адже це повна зміна виробничих процесів, конструювання, планування, випробування та багато інших важливих етапів. Але тепер ми можемо з упевненістю заявити, що харківські двигуни народжуються саме для тролейбусів «Богдан», – зазначив директор ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний.

Він додав, що позиція «Богдану» в питанні імпортозаміщення проста: український транспорт має бути справді українським. Ось чому корпорація максимально розширює локалізацію виробництва громадського транспорту в Україні.

Нагадаємо, що корпорація «Богдан» приділяє серйозну увагу впровадженню програми імпортозаміщення. Наразі локалізація виробництва тролейбусів «Богдан» в Україні перевищила 90%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, як безпечно їхати по важких ділянках дороги

Експерт підкреслює, що одним із ключових факторів прохідності автомобіля є шини: навіть при високому кліренсі…

25.08.2025

Чому KIA не випустить електромобіль за €20 тисяч: економіка проти попиту

Європейський директор KIA Марк Хедрич зробив несподівану заяву, зазначивши, що випуск електромобілів дешевше за 20-22…

25.08.2025

7 машин, які не радять купувати на вторинному ринку

комфортом, але його варіатор швидко виходить з ладу, проявляючи ривки та пробуксовки, а ресурс складає…

25.08.2025

Європейські авто втратили кольорову різноманітність: сірий, білий і чорний лідирують

Відчуття, що нові автомобілі в Європі стали однаковими, підтверджують цифри. За даними аналітичної компанії JATO…

25.08.2025

Як швидко пройти блокпост: поради для водіїв

Проїзд блокпостів в Україні став звичною частиною щоденних поїздок, але навіть стандартна перевірка може затягнутися,…

25.08.2025

Експерт пояснив, чому варто затискати кнопки склопідйомника

Багато водіїв не підозрюють, що їхній автомобіль має функції, що виходять за рамки звичайних можливостей.…

25.08.2025