Атмосферні проти турбованих: аналіз надійності Зі збільшенням кількості рухомих частин та підвищеним тиском, турбовані двигуни, як на Toyota GR Corolla 2023 року, піддаються більш суворій критиці за їхню надійність порівняно з їхніми атмосферними аналогами.
Ці двигуни, хоч і популярні за їхню здатність надавати високу потужність при низькому споживанні палива, ставлять під сумнів свою довговічність. Ми намагаємося з’ясувати, чи сучасні турбодвигуни можуть прослужити так само довго, як атмосферні при правильному догляді.
Конструкція турбодвигуна включає турбонаддув, який збільшує кількість повітря, що подається в циліндри, що дозволяє двигуну виробляти більше енергії. Цей процес передбачає використання вихлопних газів для обертання турбіни, яка, своєю чергою, активізує компресор. Робота при високих температурах та тиску ставить додаткове навантаження на компоненти, збільшуючи ймовірність поломок.
На рубежі 2010-х років спостерігалося зростання числа поломок турбодвигунів, особливо чотирициліндрових. Деякі експерти вважали, що за це стоїть турбонаддув, проте з 2024 року стало ясно, що сучасні турбодвигуни показали покращену надійність. Однак найбільша кількість проблем пов’язана з самими турбонагнітачами, як це було з Kia Stinger і Hyundai Santa Fe.
Сьогоднішні турбодвигуни можуть успішно подолати бар’єр 400 000 кілометрів з адекватним обслуговуванням, хоча випадки, коли вони досягають мільйона кілометрів, залишаються винятком. Незважаючи на це, для більшості водіїв різниця в надійності між турбованими та атмосферними двигунами непомітна через їх рідкісне використання до таких меж пробігу.
Часи змінюються, і з 2023 року частка продажу гібридів та електромобілів значно зросла, становлячи 16,3% від загальної кількості продажів. Це свідчить, що електродвигуни поступово замінюють турбіни як основний метод збільшення потужності.
Наприклад, Hyundai Tucson Hybrid поєднує турбований двигун і гібридну систему, забезпечуючи високу потужність при мінімальній витраті палива. Але, незважаючи на переваги, електромобілі стикаються з проблемами, пов’язаними з обмеженим терміном служби батарей та високими витратами на їхню заміну.
У рамках свого нещодавнього інтерв'ю, генеральний директор німецького автовиробника Гернот Дьольнер заявив, що він поки…
Австралійський підрозділ компанії Audi анонсував спеціальну версію S Line Edition одразу для трьох моделей: хетбечека…
На трасах часто зустрічаються знаки, які зобов'язують водія знизити швидкість руху. Однак не всі автомобілісти…
Водіям в Україні офіційно дозволили керувати автомобілями, навіть якщо на лобовому склі є тріщини або…
Розробка нового покоління Toyota Corolla набирає обертів. Один із найуспішніших автомобілів японської марки з комерційної…
Представник поліції розповів, чому не можна наносити додатковий захист на деталі кузова вживаного автомобіля. Сьогодні…
Leave a Comment