Боротися за зниження витрат на паливо можна різними способами, зокрема їздити на “правильній” швидкості.
Агресивний стиль водіння може звести нанівець зусилля по економії палива. Звичайно, використовувати прийоми економного водіння в сучасному мегаполісі навряд чи вийде, але якщо дотримуватися основних правил, можна досягти заводських показників, зазначених у технічних характеристиках автомобіля.
Слід дотримуватися плавного, спокійного руху, без різких стартів зі світлофора і настільки ж різкого гальмування. Пам’ятайте, що кожен набір швидкості спалює в кілька разів більше палива, ніж рух із постійною швидкістю.
Не слід впадати і в іншу крайність – включати нейтраль при першому зручному випадку. Сучасний автомобіль самостійно припиняє подачу палива під час гальмування двигуном. Так що гальмувати передачами корисно не тільки для безпеки руху, але і в плані економії палива.
На довгій прямій і за містом слід користуватися круїз-контролем, який підтримує задану швидкість і дуже добре економить паливо. Перевищувати дозволену швидкість не має сенсу, якщо ви прагнете трохи заощадити. Після 100 км/ч витрата палива зростає в геометричній прогресії, а оптимальним швидкісним режимом вважаються 90 км/год.
Також вагому роль в економії грають шини, трансмісія, ходова, робота системи охолодження, масла та технічний стан двигуна, система живлення і запалювання.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment