Дослідження найбільш проблемних двигунів виявило кілька моделей, які можуть стати причиною дорогих ремонтів через їхню ненадійність. Попри зусилля автовиробників у розробці та тестуванні, іноді на ринку з’являються дефекти.
Двигун 1.2 PureTech від Citroen, Opel та Peugeot мав ремінь ГРМ, що працював у масляній ванні, що призводило до швидкого зносу та засмічення масляного насоса, що могло викликати заклинювання двигуна.
Мотор 1.6 THP від BMW, Citroen, Mini та Peugeot страждав від швидкого зносу ланцюга ГРМ на невеликому пробігу, що викликало збої в роботі двигуна та вимагало частих замін масла і регулярних перевірок.
1.8 TFSI від Volkswagen був схильний до швидкого утворення нагару на поршнях і клапанах, що призводило до зниження потужності та підвищеної витрати масла. Модель 1.8 1ZZ-FE від Toyota мала проблеми з перегрівом і «масложором», що могло призвести до заклинювання двигуна, особливо в моделях до 2005 року.
Серед дизельних двигунів, 2.0 TDI від Volkswagen, Mitsubishi та Dodge часто страждав від проблем із форсунками впорскування пального та витоків охолоджуючої рідини. 2.0 D N47 від BMW був відомий проблемами з ланцюгом ГРМ і тріщинами на впускних колекторах.
2.0 D від Subaru мав проблеми зі зчепленням і двомасовим маховиком. 2.0 TDCi від Ford та Jaguar страждав від зносу насоса високого тиску та двомасового маховика, що спричиняло додаткові витрати на ремонт.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment