Дослідження найбільш проблемних двигунів виявило кілька моделей, які можуть стати причиною дорогих ремонтів через їхню ненадійність. Попри зусилля автовиробників у розробці та тестуванні, іноді на ринку з’являються дефекти.
Двигун 1.2 PureTech від Citroen, Opel та Peugeot мав ремінь ГРМ, що працював у масляній ванні, що призводило до швидкого зносу та засмічення масляного насоса, що могло викликати заклинювання двигуна.
Мотор 1.6 THP від BMW, Citroen, Mini та Peugeot страждав від швидкого зносу ланцюга ГРМ на невеликому пробігу, що викликало збої в роботі двигуна та вимагало частих замін масла і регулярних перевірок.
1.8 TFSI від Volkswagen був схильний до швидкого утворення нагару на поршнях і клапанах, що призводило до зниження потужності та підвищеної витрати масла. Модель 1.8 1ZZ-FE від Toyota мала проблеми з перегрівом і «масложором», що могло призвести до заклинювання двигуна, особливо в моделях до 2005 року.
Серед дизельних двигунів, 2.0 TDI від Volkswagen, Mitsubishi та Dodge часто страждав від проблем із форсунками впорскування пального та витоків охолоджуючої рідини. 2.0 D N47 від BMW був відомий проблемами з ланцюгом ГРМ і тріщинами на впускних колекторах.
2.0 D від Subaru мав проблеми зі зчепленням і двомасовим маховиком. 2.0 TDCi від Ford та Jaguar страждав від зносу насоса високого тиску та двомасового маховика, що спричиняло додаткові витрати на ремонт.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment