Авто

Названо 5 кросоверів із найбільш витривалими варіаторами

Варіаторні трансмісії (CVT) часто стають предметом суперечок серед автомобілістів. Деякі відзначають їхню плавну роботу та економічність, в той час як інші занепокоєні високими витратами на ремонт. Проте не всі варіатори однакові. Експерт визначив кілька моделей, які, при правильному обслуговуванні, можуть служити довго і без серйозних проблем.

Honda CR-V з варіатором BRJA

Варіатор BRJA від Honda, який встановлюється на кросовер CR-V з 2017 року, є одним з найбільш надійних у своєму класі. Цей агрегат є вдосконаленою версією попередньої моделі, що відрізняється високою надійністю. BRJA може працювати з двигунами об’ємом до 2,4 літра і витримує максимальний момент, що крутить, до 250 Нм.

Для забезпечення оптимальної роботи варіатора слід використовувати спеціальну олію Honda CVT HCF-2. При своєчасному обслуговуванні кожні 40 000 км, BRJA може прослужити до 300 000 км без серйозних поломок. Ланцюг варіатора здатний пройти щонайменше 150 000 км. До основних переваг цієї моделі відносяться посилений ланцюг, ефективний електричний масляний насос і наявність гідротрансформатора.

Subaru Forester з варіатором TR580 (Lineartronic)

Варіатор TR580 (Lineartronic) від Subaru, який використовують на моделях Forester, Impreza та XV з 2010 року, також відзначається надійністю. Він розрахований на двигуни об’ємом 2,0 і 2,5 літра і витримує максимальний момент, що крутить, до 250 Нм. Середній пробіг до капітального ремонту становить близько 200 000 км. Особливістю конструкції є використання ланцюга замість ременя, що підвищує надійність. Розміщення електронного блоку управління поза коробки знижує ймовірність відмов. Інтервал заміни масла – 70 000 км, але в холодних умовах можливий витік рідини через сальник гідротрансформатора.

Nissan Murano з варіатором Jatco JF010E

Варіатор JF010E від Jatco, встановлений на моделях Murano і Teana з 2002 по 2017 роки, призначений для потужних двигунів V6 об’ємом 3,5 літра і витримує момент, що крутить, до 350 Нм. Середній пробіг до капітального ремонту складає близько 250 000 км.

Цей варіатор відрізняється посиленою конструкцією та більш продуктивним масляним насосом. Хоча у ранніх версіях спостерігалися проблеми з розтягуванням ременя, пізніше виробник впровадив посилений ремінь та оптимізовану прошивку блоку керування. Рекомендується міняти олію кожні 60 000 км та профілактично замінювати ремінь кожні 150 000 км.

Toyota RAV4 з варіатором K112

Варіатор K112, випущений компанією Aisin, був встановлений на Toyota RAV4 третього та четвертого поколінь з 2005 по 2019 рік. Він призначений для двигунів об’ємом до 2,4 літра і витримує момент, що крутить, до 235 Нм. Середній ресурс цього варіатора складає 250 000 км і більше.

Однією з особливостей K112 є комбінований радіатор варіатора і системи охолодження двигуна, що знижує ризик перегріву трансмісії. Потенційно слабким місцем є зношування підшипників після пробігу понад 100 000 км. Для продовження терміну служби рекомендується проводити заміну олії кожні 45 000-60 000 км.

Mitsubishi Outlander з варіатором Jatco JF011E

Цей варіатор широко використовувався на моделях Nissan Qashqai, X-Trail та Mitsubishi Outlander з 2005 по 2019 рік. JF011E призначений для двигунів об’ємом до 2,5 літра і витримує момент, що крутить, до 250 Нм. Середній ресурс складає 180 000-200 000 км. Варіатор обладнаний окремим радіатором охолодження і має міцний ремінь, схожий на багаторядний ланцюг ГРМ. Для підтримки працездатності рекомендується проводити заміну олії кожні 60 000 км. Після модернізації в 2014 році надійність варіатора значно покращилась.

Надійність варіатора значною мірою залежить від стилю водіння і своєчасного обслуговування, зазначив Валерій Антюф’єв. Спокійна їзда без різких прискорень і регулярна заміна олії є ключовими факторами для тривалої служби CVT. За дотримання цих умов сучасні варіатори можуть конкурувати з традиційними автоматичними коробками передач за надійністю.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025

Топ-7 найзагадковіших жестів водіїв, які варто знати всім

На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…

21.10.2025

Volkswagen готує новий електричний Crafter: прем’єра очікується у 2027 році

Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…

21.10.2025