Авто

Porsche 911 Turbo отримав спецверсію на честь свого ювілею (фото)

Компанія Porsche випустила спеціальну версію 911 на честь 50-річчя Turbo-версії. Модель, що отримала назву 911 Turbo 50 Years, базується на сучасній Turbo S і оснащена оппозитним двигуном з турбонаддувом об’ємом 3.8 літра, що розвиває 650 кінських сил. Цей спорткар відрізняється ексклюзивним декором, включаючи наклейки в стилі прототипу 930 з 1970-х років, інтер’єр з оздобленням у шотландському стилі та стайлінг-пакет 50 Years of Turbo Heritage Design. Ціна починається від 274 тисяч євро.

Цього року Porsche святкує півстоліття 911 Turbo, яка вперше з’явилася у 1974 році як найшвидший серійний автомобіль свого часу. Спеціальна версія 911 Turbo 50 Years відзначає цю знакову дату. Модель базується на актуальному Turbo S і відрізняється лише особливим декором. Тираж обмежений до 1974 екземплярів, а ціна на 27 тисяч євро перевищує вартість стандартної версії.

Спеціальна версія відрізняється бічними наклейками, що нагадують про прототип 911 Turbo, представлений на Франкфуртському автосалоні 1973 року. Для їх оформлення, а також для інших елементів, використано ексклюзивний відтінок Turbonite. Салон прикрашений шотландським візерунком Маккензі, а стійки та сонцезахисні козирки обтягнуті матеріалом Race-Tex з перфорованою поверхнею. Аналоговий годинник Porsche Design Subsecond має оригінальне оформлення.

Для справжніх шанувальників ностальгії доступний стайлінг-пакет 50 Years of Turbo Heritage Design. У цьому випадку автомобіль буде пофарбовано в металік Aventurine Green (також доступні інші кольори з палітри 911) і прикрашено трикомпонентною графікою на боковинах. Капот отримує логотип Porsche 1964 року. В інтер’єрі буде більше шкіри і шотландки, а шкали приладів і годинників – зелені. У комплект також входитиме хронограф з калібром WERK 01.200 від Porsche Design.

Під капотом лімітованої версії працює стандартний оппозитний бітурбований двигун 3.8, що видає 650 кінських сил і 800 Нм крутного моменту. Потужність передається на колеса через восьмиступеневий роботизований трансмісійний PDK. 911 Turbo S оснащений системою PTV Plus, заниженою адаптивною підвіскою з ліфтом передньої осі, матричними фарами та вуглеродокерамічними гальмами PCCB. Розгін до 100 км/год займає 2,7 секунди, до 200 км/год – 8,9 секунди, а максимальна швидкість становить 330 км/год.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025