Авто

Porsche 911 Turbo отримав спецверсію на честь свого ювілею (фото)

Компанія Porsche випустила спеціальну версію 911 на честь 50-річчя Turbo-версії. Модель, що отримала назву 911 Turbo 50 Years, базується на сучасній Turbo S і оснащена оппозитним двигуном з турбонаддувом об’ємом 3.8 літра, що розвиває 650 кінських сил. Цей спорткар відрізняється ексклюзивним декором, включаючи наклейки в стилі прототипу 930 з 1970-х років, інтер’єр з оздобленням у шотландському стилі та стайлінг-пакет 50 Years of Turbo Heritage Design. Ціна починається від 274 тисяч євро.

Цього року Porsche святкує півстоліття 911 Turbo, яка вперше з’явилася у 1974 році як найшвидший серійний автомобіль свого часу. Спеціальна версія 911 Turbo 50 Years відзначає цю знакову дату. Модель базується на актуальному Turbo S і відрізняється лише особливим декором. Тираж обмежений до 1974 екземплярів, а ціна на 27 тисяч євро перевищує вартість стандартної версії.

Спеціальна версія відрізняється бічними наклейками, що нагадують про прототип 911 Turbo, представлений на Франкфуртському автосалоні 1973 року. Для їх оформлення, а також для інших елементів, використано ексклюзивний відтінок Turbonite. Салон прикрашений шотландським візерунком Маккензі, а стійки та сонцезахисні козирки обтягнуті матеріалом Race-Tex з перфорованою поверхнею. Аналоговий годинник Porsche Design Subsecond має оригінальне оформлення.

Для справжніх шанувальників ностальгії доступний стайлінг-пакет 50 Years of Turbo Heritage Design. У цьому випадку автомобіль буде пофарбовано в металік Aventurine Green (також доступні інші кольори з палітри 911) і прикрашено трикомпонентною графікою на боковинах. Капот отримує логотип Porsche 1964 року. В інтер’єрі буде більше шкіри і шотландки, а шкали приладів і годинників – зелені. У комплект також входитиме хронограф з калібром WERK 01.200 від Porsche Design.

Під капотом лімітованої версії працює стандартний оппозитний бітурбований двигун 3.8, що видає 650 кінських сил і 800 Нм крутного моменту. Потужність передається на колеса через восьмиступеневий роботизований трансмісійний PDK. 911 Turbo S оснащений системою PTV Plus, заниженою адаптивною підвіскою з ліфтом передньої осі, матричними фарами та вуглеродокерамічними гальмами PCCB. Розгін до 100 км/год займає 2,7 секунди, до 200 км/год – 8,9 секунди, а максимальна швидкість становить 330 км/год.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025