Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment