Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment