Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…
Aito Seres M8, створений у співпраці з Huawei, став найбезпечнішим автомобілем у Китаї. За результатами…
McLaren опинилася у важливій точці свого розвитку. Після зміни власників і керівництва компанія готується до…
Є автомобілі, які здатні не просто служити роками, а й долати сотні тисяч чи навіть…
В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…
Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…
Leave a Comment