Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
Для багатьох автолюбителів купівля двох комплектів сезонної гуми на литих дисках здається ідеальним рішенням –…
В українських водіїв незабаром може з'явитися нова причина для занепокоєння - система штрафних балів. Це…
Японський ринок зустрічає нову версію Nissan Leaf 2026 - тепер це електричний кросовер , який…
Плануючи покупку автомобіля з пробігом, не варто обмежуватися швидким оглядом кузова. Насамперед важливо уважно вивчити…
При заправці автомобіля кожен водій вибирає один із трьох варіантів: вказує потрібний обсяг палива, суму…
Toyota має намір розширити і без того значну лінійку SUV-моделей компанії випуском нового компактного кросовера.…
Leave a Comment