Авто

Renault принизила Tesla на рекламних білбордах

Share

Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.

Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:

«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».

Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.

У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.

Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: RenaultTesla

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024