Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
Часто українські водії отримують штрафи за те, що не ввімкнули аварійну світлову сигналізацію після зупинки,…
Вперше про майбутні зміни для українських водіїв заговорили ще у 2022 році. Саме тоді у…
Genesis, преміальний бренд Hyundai, оголосив масштабні плани щодо запуску нових моделей у найближчі роки. У…
Мийки самообслуговування стають все більш популярними завдяки своїй зручності та доступності. Однак багато водіїв припускаються…
Серед автовласників можна виділити дві категорії: одні з них заправляють свої машини, коли рівень пального…
BMW, Ford і Honda об'єднали зусилля для створення спільного підприємства під назвою ChargeScape, метою якого…
Leave a Comment