Світ реклами має свою специфіку, і часто між автовиробниками виникають справжні конкуренційні битви. Одним із яскравих прикладів цього стало нещодавнє рекламне зіткнення у Великій Британії, де компанія Renault вирішила підірвати імідж Tesla, просуваючи свій новий електричний кросовер Scenic E-Tech.
Renault встановила цифрові рекламні щити з зображенням свого автомобіля та заголовком статті з місцевого видання «AutoExpress», що звучав так:
«НОВИЙ RENAULT SCENIC ВИМАГАЄ TESLA MODEL Y ВИДАТИ СВОЇ ЦІНУ І АВТОНОМІЮ».
Білборди були стратегічно розташовані поруч з електричними зарядними станціями, щоб привернути увагу власників електрокарів Tesla.
У прес-релізі Renault пояснює цей підхід як “сміливу рекламну стратегію, що обов’язково змусить власників Tesla задуматися”.
Renault Scenic E-Tech має запас ходу 600 км, що на 40 км перевищує показник Tesla Model Y у найдорожчій версії. Крім того, французький кросовер коштує приблизно на 5 тисяч фунтів стерлінгів дешевше (близько 300 тисяч гривень) за свого американського суперника. Тому в цьому агресивному рекламному ході маркетологи Renault дотримуються правди.
У зимовий період необхідно мати в автомобілі низку предметів, які допоможуть вибратися зі складних ситуацій,…
2025 обіцяє стати дуже важливим для BMW. Німецький автовиробник готує масштабні оновлення своєї лінійки, наголошуючи…
Mercedes-Benz готує оновлену версію GLS третього покоління, причому це вже другий фейсліфтинг моделі. Нещодавно на…
Для цього потрібно провести лабораторний аналіз, на підставі якого експерт видасть висновок. Це єдино вірний…
Експерт зауважила, що кондиціонер в автомобілі краще використовувати лише при позитивних температурах, адже в холодну…
Ген. директор компанії Skoda, Клаус Зеллмер, висловив свою підтримку ідеї поновлення виробництва моделі Skoda Yeti.…
Leave a Comment