Mercedes вирішила адаптувати свою стратегію у сфері електромобілів, продовжуючи випуск автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ). Незважаючи на початкові плани поступово відмовлятися від моделей з ДВЗ на користь повного переходу на електричні авто, компанія тепер має намір продовжити життєвий цикл своїх найбільш доступних моделей, при цьому не залишаючи без уваги розробку нових електромобілів.
Mercedes оновила п’ятидверний компактний A-клас, плануючи поширити ці зміни і на інші моделі тієї ж категорії в найближчі місяці. Значні покращення торкнулися, зокрема, гібридної версії A-класу 250 e, яка, хоч і була найефективнішою у своїй лінійці, стикалася з проблемою обмеженого запасу ходу на електротязі порівняно з конкурентами.
З новою технологією «EQ Hybrid» A-клас 250 e отримає оновлену літій-іонну батарею, збільшену з 11,6 кВт·год до 12,9 кВт·год, що дозволить збільшити максимальний запас ходу на одній зарядці до 80 кілометрів замість попередніх 50 км. Однак навіть з таким поліпшенням модель все ще поступається Volkswagen Golf, здатному проїхати до 150 кілометрів на одній зарядці.
У другій половині 2023 року Mercedes планує випустити оновлені моделі, включаючи гібриди зі збільшеним запасом ходу. При зростаючій конкуренції на ринку електричних та гібридних автомобілів, Mercedes прагне зберегти свої лідерські позиції, пропонуючи клієнтам сучасні та ефективні транспортні рішення.
Американський електрокар Lucid Air виходить на новий рівень. Модель Grand Touring тепер здатна проїхати до…
Компанія Kia представила на мотор-шоу в Лос-Анджелесі флагманську версію кросовера EV9, яка принагідно стала найпотужнішою…
Власники Jeep Cherokee з повним приводом (4WD) можуть зіткнутися з некоректною роботою трансмісії, особливо якщо…
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Leave a Comment