Авто

Компанія Volkswagen випустила нову версію свого електричного флагмана ID.7

Volkswagen випустив нову версію свого флагманського електромобіля із збільшеним запасом ходу. Новий Volkswagen ID.7 Pro S може похвалитися автономністю до 703 км – це один із найвищих показників серед електромобілів, що продаються у Великобританії, і перевершує офіційні 628 км у Tesla Model 3 Long Range.

Проте, стартова ціна ID.7 Pro S становить 55 450 фунтів стерлінгів, що на 5 500 фунтів дорожче, ніж у конкурента Model 3, і майже на 4 000 фунтів більше стандартного ID.7. Те саме стосується і моделі ID.7 Tourer, яка коштує від 52 240 фунтів, а версія Pro S обійдеться в 56 140 фунтів.

Стандартні моделі ID.7 Pro оснащені батареєю на 77 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 613 км або 600 км у версії ID.7 Tourer. Виконання ID.7 Pro S має велику батарею на 83 кВт/год, що дозволяє долати відстань від Лондона до Единбурга без підзарядки. Максимальна швидкість заряджання збільшена до 200 кВт порівняно з 175 кВт ID.7 Pro.

Обидві версії оснащені одним електричним двигуном, що приводить у рух задні колеса. Потужність двигуна складає 282 к.с., а момент, що крутить, — 545 Нм, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 6,5 секунди в залежності від модифікації.

Хоча ID.7 Pro та Pro S вже доступні для замовлення, у майбутньому очікується випуск більш потужної версії ID.7 GTX з повнопривідною установкою та двома двигунами потужністю 335 к.с., яка розганяється до 100 км/год за 6 секунд. ID.7 GTX буде доступний як у кузові седан, так і у кузові універсал.

Щоб відрізнити ID.7 GTX від інших моделей, VW додав кілька стилістичних змін, таких як нові передні та задні бампери, нову сигнатуру денних ходових вогнів та більш темне оздоблення навколо двоколірного даху. Також стандартно встановлені 20-дюймові легкосплавні диски.

ID.7 має довжину 4961 мм, ширину 1862 мм і висоту 1536 мм, що робить його довшим Tesla Model 3, BMW i4 та Hyundai Ioniq 6. Платформа MEB ID.7 забезпечує майже триметрову колісну базу, що дає багато місця для ніг та плоский підлога в задній частині. Великий багажник об’ємом 532 літри має знімну підлогу з місцем зберігання кабелів.

Усередині встановлені нові електричні сидіння «ergoActive», сертифіковані німецькою кампанією, з опціональною функцією масажу з 10 повітряними подушками, що регулюються. Розумна адаптивна кліматична система використовує датчики температури та вологості для налаштування оптимальних умов обігріву, охолодження або сушіння.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025