Авто

Компанія Volkswagen випустила нову версію свого електричного флагмана ID.7

Volkswagen випустив нову версію свого флагманського електромобіля із збільшеним запасом ходу. Новий Volkswagen ID.7 Pro S може похвалитися автономністю до 703 км – це один із найвищих показників серед електромобілів, що продаються у Великобританії, і перевершує офіційні 628 км у Tesla Model 3 Long Range.

Проте, стартова ціна ID.7 Pro S становить 55 450 фунтів стерлінгів, що на 5 500 фунтів дорожче, ніж у конкурента Model 3, і майже на 4 000 фунтів більше стандартного ID.7. Те саме стосується і моделі ID.7 Tourer, яка коштує від 52 240 фунтів, а версія Pro S обійдеться в 56 140 фунтів.

Стандартні моделі ID.7 Pro оснащені батареєю на 77 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 613 км або 600 км у версії ID.7 Tourer. Виконання ID.7 Pro S має велику батарею на 83 кВт/год, що дозволяє долати відстань від Лондона до Единбурга без підзарядки. Максимальна швидкість заряджання збільшена до 200 кВт порівняно з 175 кВт ID.7 Pro.

Обидві версії оснащені одним електричним двигуном, що приводить у рух задні колеса. Потужність двигуна складає 282 к.с., а момент, що крутить, — 545 Нм, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 6,5 секунди в залежності від модифікації.

Хоча ID.7 Pro та Pro S вже доступні для замовлення, у майбутньому очікується випуск більш потужної версії ID.7 GTX з повнопривідною установкою та двома двигунами потужністю 335 к.с., яка розганяється до 100 км/год за 6 секунд. ID.7 GTX буде доступний як у кузові седан, так і у кузові універсал.

Щоб відрізнити ID.7 GTX від інших моделей, VW додав кілька стилістичних змін, таких як нові передні та задні бампери, нову сигнатуру денних ходових вогнів та більш темне оздоблення навколо двоколірного даху. Також стандартно встановлені 20-дюймові легкосплавні диски.

ID.7 має довжину 4961 мм, ширину 1862 мм і висоту 1536 мм, що робить його довшим Tesla Model 3, BMW i4 та Hyundai Ioniq 6. Платформа MEB ID.7 забезпечує майже триметрову колісну базу, що дає багато місця для ніг та плоский підлога в задній частині. Великий багажник об’ємом 532 літри має знімну підлогу з місцем зберігання кабелів.

Усередині встановлені нові електричні сидіння «ergoActive», сертифіковані німецькою кампанією, з опціональною функцією масажу з 10 повітряними подушками, що регулюються. Розумна адаптивна кліматична система використовує датчики температури та вологості для налаштування оптимальних умов обігріву, охолодження або сушіння.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Новий конфлікт між Китаєм і Нідерландами може спричинити чергову кризу в автопромі

Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…

31.10.2025

Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 пройшла краш-тести IIHS

Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…

31.10.2025

Названо електромобілі, виробництво яких зупинили або відклали у 2025 році

Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…

31.10.2025

Як уникнути незаконного штрафу за нетверезе керування

Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…

31.10.2025

Ford запатентував систему, що об’єднує салон і кузов у майбутніх пікапах

Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…

31.10.2025

Експерти назвали ТОП-6 найдешевших пікапів у США

Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…

31.10.2025