Авто

Компанія Volkswagen випустила нову версію свого електричного флагмана ID.7

Share

Volkswagen випустив нову версію свого флагманського електромобіля із збільшеним запасом ходу. Новий Volkswagen ID.7 Pro S може похвалитися автономністю до 703 км – це один із найвищих показників серед електромобілів, що продаються у Великобританії, і перевершує офіційні 628 км у Tesla Model 3 Long Range.

Проте, стартова ціна ID.7 Pro S становить 55 450 фунтів стерлінгів, що на 5 500 фунтів дорожче, ніж у конкурента Model 3, і майже на 4 000 фунтів більше стандартного ID.7. Те саме стосується і моделі ID.7 Tourer, яка коштує від 52 240 фунтів, а версія Pro S обійдеться в 56 140 фунтів.

Стандартні моделі ID.7 Pro оснащені батареєю на 77 кВт/год, що забезпечує запас ходу до 613 км або 600 км у версії ID.7 Tourer. Виконання ID.7 Pro S має велику батарею на 83 кВт/год, що дозволяє долати відстань від Лондона до Единбурга без підзарядки. Максимальна швидкість заряджання збільшена до 200 кВт порівняно з 175 кВт ID.7 Pro.

Обидві версії оснащені одним електричним двигуном, що приводить у рух задні колеса. Потужність двигуна складає 282 к.с., а момент, що крутить, — 545 Нм, що дозволяє розганятися до 100 км/год за 6,5 секунди в залежності від модифікації.

Хоча ID.7 Pro та Pro S вже доступні для замовлення, у майбутньому очікується випуск більш потужної версії ID.7 GTX з повнопривідною установкою та двома двигунами потужністю 335 к.с., яка розганяється до 100 км/год за 6 секунд. ID.7 GTX буде доступний як у кузові седан, так і у кузові універсал.

Щоб відрізнити ID.7 GTX від інших моделей, VW додав кілька стилістичних змін, таких як нові передні та задні бампери, нову сигнатуру денних ходових вогнів та більш темне оздоблення навколо двоколірного даху. Також стандартно встановлені 20-дюймові легкосплавні диски.

ID.7 має довжину 4961 мм, ширину 1862 мм і висоту 1536 мм, що робить його довшим Tesla Model 3, BMW i4 та Hyundai Ioniq 6. Платформа MEB ID.7 забезпечує майже триметрову колісну базу, що дає багато місця для ніг та плоский підлога в задній частині. Великий багажник об’ємом 532 літри має знімну підлогу з місцем зберігання кабелів.

Усередині встановлені нові електричні сидіння «ergoActive», сертифіковані німецькою кампанією, з опціональною функцією масажу з 10 повітряними подушками, що регулюються. Розумна адаптивна кліматична система використовує датчики температури та вологості для налаштування оптимальних умов обігріву, охолодження або сушіння.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо країну, в якій електромобілі витіснили бензинові авто

Норвегія зробила історичний крок у напрямку екологічно чистого транспорту. За останніми даними Норвезької дорожньої федерації…

22.09.2024

Представлено Toyota Sequoia 2025 у спеціальній версії 1794 Edition

Назва цієї комплектації відсилає до колишнього ранчо, на території якого зараз знаходиться завод у Сан-Антоніо,…

22.09.2024

General Motors виявив спосіб обійти американські санкції

Журналісти Bloomberg повідомили, що General Motors планує перейти на китайські акумулятори CATL, проте купувати їх…

22.09.2024

Не поспішайте платити штрафи: водіїв попередили про масове скасування деяких з них

В Україні почали масово скасовувати певні автомобільні штрафи. Водіям варто бути уважнішими та стежити за…

22.09.2024

В Україні представили сучасну версію позашляховика ЛуАЗ

Український дизайнер Роман Прядко представив концепт оновленого позашляховика ЛуАЗ, який вдало поєднує риси класичного дизайну…

22.09.2024

Електромобіль Audi преміум-класу згорів під час обслуговування на СТО (ФОТО)

В США сталася пожежа електромобіля Audi e-tron, яка трапилася під час обслуговування на СТО. Інцидент…

22.09.2024