Авто

Єврокомісія пояснила на прикладі SAIC, як формувалися нові мита на китайські електромобілі

5 липня Єврокомісія запровадила компенсаційне мито на ввезення китайських електромобілів. Вищий орган виконавчої влади Євросоюзу опублікував докладний звіт про формування тарифів, які різняться для різних виробників. Як зазначили в Carscoops, цей документ проливає світло на те, чому держконцерн SAIC може дозволити собі продавати в Європі електрохетч MG4 EV майже на 13 тисяч доларів дешевше за конкуруючий Volkswagen ID.3.

Звичайне мито на ввезення китайських електромобілів до ЄС становить 10%, і воно продовжить діяти. Додаткові мита запровадили за результатами дев’ятимісячного розслідування, під час якого європейські фахівці оцінювали розміри допомоги, яку китайська влада виділяє національним виробникам. Середньозважена ставка склала 20,8%. Бренди, які відмовилися співпрацювати з європейськими слідчими, отримали максимальний тариф 37,6%. Також для трьох компаній встановили індивідуальні тарифи: BYD платитиме 17,4%, Geely – 19,9%, а SAIC – максимальні 37,6%.

ЄК дійшла висновку, що електромобілі SAIC, які постачаються в Європу, субсидуються китайською державою на 34,4%. Цей показник включає кредити від держбанків (1,38%), «інше фінансування» (8,27%), гранти (8,56%), стимули для продажу електромобілів (2,28%), знижки на нерухомість (0,67%) та закупівлю батарей за ціною, нижчою від ринкової (13,24%). SAIC також звинуватили в недостатній співпраці зі слідчими, через що й було встановлено максимальний тариф.

Компанія BYD, на відміну від SAIC, сама випускає батареї. Однак матеріали, що використовуються при їхньому виробництві, включаючи літій, отримані за допомогою держсубсидій.

Поки що європейські антидемпінгові мита на китайські електромобілі мають тимчасовий характер: їх запровадили на чотири місяці. За цей час планується скоригувати тарифи у діалозі з владою КНР та відповідно до правил СОТ. Якщо держави-члени ЄС проголосують «за», мита будуть встановлені на термін до п’яти років.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: SAIC

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025