Авто

Єврокомісія пояснила на прикладі SAIC, як формувалися нові мита на китайські електромобілі

5 липня Єврокомісія запровадила компенсаційне мито на ввезення китайських електромобілів. Вищий орган виконавчої влади Євросоюзу опублікував докладний звіт про формування тарифів, які різняться для різних виробників. Як зазначили в Carscoops, цей документ проливає світло на те, чому держконцерн SAIC може дозволити собі продавати в Європі електрохетч MG4 EV майже на 13 тисяч доларів дешевше за конкуруючий Volkswagen ID.3.

Звичайне мито на ввезення китайських електромобілів до ЄС становить 10%, і воно продовжить діяти. Додаткові мита запровадили за результатами дев’ятимісячного розслідування, під час якого європейські фахівці оцінювали розміри допомоги, яку китайська влада виділяє національним виробникам. Середньозважена ставка склала 20,8%. Бренди, які відмовилися співпрацювати з європейськими слідчими, отримали максимальний тариф 37,6%. Також для трьох компаній встановили індивідуальні тарифи: BYD платитиме 17,4%, Geely – 19,9%, а SAIC – максимальні 37,6%.

ЄК дійшла висновку, що електромобілі SAIC, які постачаються в Європу, субсидуються китайською державою на 34,4%. Цей показник включає кредити від держбанків (1,38%), «інше фінансування» (8,27%), гранти (8,56%), стимули для продажу електромобілів (2,28%), знижки на нерухомість (0,67%) та закупівлю батарей за ціною, нижчою від ринкової (13,24%). SAIC також звинуватили в недостатній співпраці зі слідчими, через що й було встановлено максимальний тариф.

Компанія BYD, на відміну від SAIC, сама випускає батареї. Однак матеріали, що використовуються при їхньому виробництві, включаючи літій, отримані за допомогою держсубсидій.

Поки що європейські антидемпінгові мита на китайські електромобілі мають тимчасовий характер: їх запровадили на чотири місяці. За цей час планується скоригувати тарифи у діалозі з владою КНР та відповідно до правил СОТ. Якщо держави-члени ЄС проголосують «за», мита будуть встановлені на термін до п’яти років.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: SAIC

Останні записи

Nissan освіжив дизайн та оснащення свого найдешевшого кросовера

Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…

25.08.2025

Туман на дорогах: яку помилку найчастіше роблять водії

В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…

25.08.2025

Коли українським водіям варто міняти літні шини на зимові

Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…

25.08.2025

Названо 9 найнадійніших Subaru з пробігом, які рідко виходять з ладу

Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…

25.08.2025

Оновлений Hyundai Ioniq 5 отримає більше потужності, комфорту та дальності

У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…

25.08.2025

Audi представила новий Q3 Sportback 2026 з гібридною установкою

Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…

25.08.2025