5 липня Єврокомісія запровадила компенсаційне мито на ввезення китайських електромобілів. Вищий орган виконавчої влади Євросоюзу опублікував докладний звіт про формування тарифів, які різняться для різних виробників. Як зазначили в Carscoops, цей документ проливає світло на те, чому держконцерн SAIC може дозволити собі продавати в Європі електрохетч MG4 EV майже на 13 тисяч доларів дешевше за конкуруючий Volkswagen ID.3.
Звичайне мито на ввезення китайських електромобілів до ЄС становить 10%, і воно продовжить діяти. Додаткові мита запровадили за результатами дев’ятимісячного розслідування, під час якого європейські фахівці оцінювали розміри допомоги, яку китайська влада виділяє національним виробникам. Середньозважена ставка склала 20,8%. Бренди, які відмовилися співпрацювати з європейськими слідчими, отримали максимальний тариф 37,6%. Також для трьох компаній встановили індивідуальні тарифи: BYD платитиме 17,4%, Geely – 19,9%, а SAIC – максимальні 37,6%.
ЄК дійшла висновку, що електромобілі SAIC, які постачаються в Європу, субсидуються китайською державою на 34,4%. Цей показник включає кредити від держбанків (1,38%), «інше фінансування» (8,27%), гранти (8,56%), стимули для продажу електромобілів (2,28%), знижки на нерухомість (0,67%) та закупівлю батарей за ціною, нижчою від ринкової (13,24%). SAIC також звинуватили в недостатній співпраці зі слідчими, через що й було встановлено максимальний тариф.
Компанія BYD, на відміну від SAIC, сама випускає батареї. Однак матеріали, що використовуються при їхньому виробництві, включаючи літій, отримані за допомогою держсубсидій.
Поки що європейські антидемпінгові мита на китайські електромобілі мають тимчасовий характер: їх запровадили на чотири місяці. За цей час планується скоригувати тарифи у діалозі з владою КНР та відповідно до правил СОТ. Якщо держави-члени ЄС проголосують «за», мита будуть встановлені на термін до п’яти років.
Mercedes-Benz офіційно представив оновлений S-Class 2026 року, який, за словами компанії, тепер отримуватиме щорічні оновлення.…
Коли двері автомобіля починають скрипіти, заклинювати або примерзати, це сигнал про необхідність ревізії механізмів. Особливо…
Французький бренд Peugeot представив свій кросовер-ліфтбек 408 трохи більше трьох років тому, і тепер модель…
Зима завжди змушує замислитися над вибором правильної гуми. Питання на кшталт "що краще - шипи…
Холостий хід двигуна - тема, яка викликає багато суперечок в інтернеті. Скільки можна стояти на…
За словами експерта, водії нерідко забувають перевірити стан охолоджувальної рідини перед настанням холодів. З часом…
Leave a Comment