Авто

Єврокомісія пояснила на прикладі SAIC, як формувалися нові мита на китайські електромобілі

Share

5 липня Єврокомісія запровадила компенсаційне мито на ввезення китайських електромобілів. Вищий орган виконавчої влади Євросоюзу опублікував докладний звіт про формування тарифів, які різняться для різних виробників. Як зазначили в Carscoops, цей документ проливає світло на те, чому держконцерн SAIC може дозволити собі продавати в Європі електрохетч MG4 EV майже на 13 тисяч доларів дешевше за конкуруючий Volkswagen ID.3.

Звичайне мито на ввезення китайських електромобілів до ЄС становить 10%, і воно продовжить діяти. Додаткові мита запровадили за результатами дев’ятимісячного розслідування, під час якого європейські фахівці оцінювали розміри допомоги, яку китайська влада виділяє національним виробникам. Середньозважена ставка склала 20,8%. Бренди, які відмовилися співпрацювати з європейськими слідчими, отримали максимальний тариф 37,6%. Також для трьох компаній встановили індивідуальні тарифи: BYD платитиме 17,4%, Geely – 19,9%, а SAIC – максимальні 37,6%.

ЄК дійшла висновку, що електромобілі SAIC, які постачаються в Європу, субсидуються китайською державою на 34,4%. Цей показник включає кредити від держбанків (1,38%), «інше фінансування» (8,27%), гранти (8,56%), стимули для продажу електромобілів (2,28%), знижки на нерухомість (0,67%) та закупівлю батарей за ціною, нижчою від ринкової (13,24%). SAIC також звинуватили в недостатній співпраці зі слідчими, через що й було встановлено максимальний тариф.

Компанія BYD, на відміну від SAIC, сама випускає батареї. Однак матеріали, що використовуються при їхньому виробництві, включаючи літій, отримані за допомогою держсубсидій.

Поки що європейські антидемпінгові мита на китайські електромобілі мають тимчасовий характер: їх запровадили на чотири місяці. За цей час планується скоригувати тарифи у діалозі з владою КНР та відповідно до правил СОТ. Якщо держави-члени ЄС проголосують «за», мита будуть встановлені на термін до п’яти років.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: SAIC

Останні записи

Представлено Toyota Sequoia 2025 у спеціальній версії 1794 Edition

Назва цієї комплектації відсилає до колишнього ранчо, на території якого зараз знаходиться завод у Сан-Антоніо,…

22.09.2024

General Motors виявив спосіб обійти американські санкції

Журналісти Bloomberg повідомили, що General Motors планує перейти на китайські акумулятори CATL, проте купувати їх…

22.09.2024

Не поспішайте платити штрафи: водіїв попередили про масове скасування деяких з них

В Україні почали масово скасовувати певні автомобільні штрафи. Водіям варто бути уважнішими та стежити за…

22.09.2024

В Україні представили сучасну версію позашляховика ЛуАЗ

Український дизайнер Роман Прядко представив концепт оновленого позашляховика ЛуАЗ, який вдало поєднує риси класичного дизайну…

22.09.2024

Електромобіль Audi преміум-класу згорів під час обслуговування на СТО (ФОТО)

В США сталася пожежа електромобіля Audi e-tron, яка трапилася під час обслуговування на СТО. Інцидент…

22.09.2024

В ЄС розглядають можливість пом’якшення суворих екологічних норм

Скорочення частки ринку електромобілів в ЄС викликає серйозну тривогу серед промисловості та політиків. У зв'язку…

22.09.2024