Позашляховики Land Rover Defender завжди славилися своїми винятковими можливостями поза асфальтовими дорогами. Однак нове покоління Defender не задовольнило багатьох шанувальників своїм менш хардкорним підходом. Виправити це вирішили фахівці ісландської фірми Arctic Trucks, які розробили пакет доопрацювань для нових Defender 110.
Основні зміни в новій модифікації включають встановлення великих 20-дюймових кованих легкосплавних коліс, “взуття” в грязьові шини BF Goodrich K02 розміром 35 дюймів. Щоб розмістити ці колеса в кузові, фахівці додали розширювачі крил, які можуть бути підібрані за кольором до авто або залишені чорними. Крім того, кліренс машини збільшили на додаткові 20 мм завдяки встановленню 10-позиційного койловеру Bilstein.
Інші доопрацювання включають:
Для тих, хто планує зійти з асфальту, було передбачено додаткове повнорозмірне запасне колесо, закріплене ззаду, та світлодіодну смугу на даху для освітлення шляху через бездоріжжя.
Агрегатна лінійка Defender залишилася без змін, машина зберегла свій 6-циліндровий дизельний двигун і V8 з подвійним турбонаддувом. За інформацією Arctic Trucks, переобладнання автомобіля займає близько двох тижнів. Ціна за доопрацювання не уточнюється.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment