Позашляховики Land Rover Defender завжди славилися своїми винятковими можливостями поза асфальтовими дорогами. Однак нове покоління Defender не задовольнило багатьох шанувальників своїм менш хардкорним підходом. Виправити це вирішили фахівці ісландської фірми Arctic Trucks, які розробили пакет доопрацювань для нових Defender 110.
Основні зміни в новій модифікації включають встановлення великих 20-дюймових кованих легкосплавних коліс, “взуття” в грязьові шини BF Goodrich K02 розміром 35 дюймів. Щоб розмістити ці колеса в кузові, фахівці додали розширювачі крил, які можуть бути підібрані за кольором до авто або залишені чорними. Крім того, кліренс машини збільшили на додаткові 20 мм завдяки встановленню 10-позиційного койловеру Bilstein.
Інші доопрацювання включають:
Для тих, хто планує зійти з асфальту, було передбачено додаткове повнорозмірне запасне колесо, закріплене ззаду, та світлодіодну смугу на даху для освітлення шляху через бездоріжжя.
Агрегатна лінійка Defender залишилася без змін, машина зберегла свій 6-циліндровий дизельний двигун і V8 з подвійним турбонаддувом. За інформацією Arctic Trucks, переобладнання автомобіля займає близько двох тижнів. Ціна за доопрацювання не уточнюється.
Сімейні хетчбеки залишаються популярними, навіть попри моду на кросовери. Вони часто купуються на вторинному ринку,…
З поширенням електромобілів усе більше пасажирів скаржаться на нудоту, запаморочення та дезорієнтацію під час поїздок.…
Nissan готується відродити рамний позашляховик Xterra. Хоча компанія вже офіційно підтвердила повернення цієї легендарної моделі,…
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Leave a Comment