Авто

Новий Volkswagen Golf R – найпотужніший у історії модельного ряду

Новий хетчбек Volkswagen Golf R обіцяє стати найпотужнішим у всій історії моделі. Вже в січні базові версії Volkswagen Golf у рестайлінговому варіанті були представлені, а пізніше була показана версія GTI, що є знаковою для моделі. Але найбільш гарячою новинкою став найпотужніший передньопривідний GTI Clubsport, представлений наприкінці травня на марафоні «24 години Нюрбургрингу». Флагманський повнопривідний Golf R буде представлений 26 червня, а поки що з’явилися перші деталі про модель. Головне, що хетчбек стане потужнішим і отримає статус «зарядженої» машини в історії моделі.

Новий Golf R отримає модернізований 2,0-літровий 4-циліндровий турбомотор з потужністю 330 кінських сил і моментом крутного оберту 310 Нм. Це на 15 кінських сил і 15 Нм більше, ніж у попереднього Golf R. Чутки також ходять про потужніший Golf R Clubsport, але інформації на цей рахунок поки немає. Новинка зможе розганятися з місця до першої сотні за 4,8 секунди, а з опціональним пакетом Performance Package – за 4,6 секунди. Максимальна швидкість хетчбека буде обмежена на рівні 250 кілометрів на годину, але набір Performance Package збільшить ліміт до 270 кілометрів на годину.

Повний привід з векторизацією тяги буде базовим оснащенням як і 7-ступінчаста роботизована коробка DSG, яка буде єдиним варіантом трансмісії – “механіки” модель втратила, як і нові Volkswagen Golf. Обіцяно режим Drift Performance Profile, в якому до 100% тяги може йти на задні колеса, а для поліпшення поведінки в поворотах технологія розподілу моменту, що крутить, може перекидати до 100% потужності на зовнішнє колесо, щоб зменшити недостатню повертаність.

Новий Golf R отримає систему Dynamic Chassis Control (DCC), яка регулює налаштування рульового управління, підвіски та реакції дросельної заслінки в комплексі, у стандартній комплектації. Змінені бампери, нові фари і ліхтарі IQ.Light з 3D-малюнком, спеціальні 18- і 19-дюймові колеса стануть відмінною рисою екстер’єру новинки, а в салоні з’являться 12,9-дюймовий сенсорний екран мультимедіа і 10,2- зі спеціальною R-графікою, датчиками часу кола та перевантажень.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025

Електромобілі перемагають ДВЗ за рівнем викидів після двох років використання

Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…

31.10.2025

Чому швидко розряджається акумулятор: основні причини та способи перевірки

Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…

31.10.2025

Новий конфлікт між Китаєм і Нідерландами може спричинити чергову кризу в автопромі

Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…

31.10.2025