Авто

Новий Volkswagen Golf R – найпотужніший у історії модельного ряду

Новий хетчбек Volkswagen Golf R обіцяє стати найпотужнішим у всій історії моделі. Вже в січні базові версії Volkswagen Golf у рестайлінговому варіанті були представлені, а пізніше була показана версія GTI, що є знаковою для моделі. Але найбільш гарячою новинкою став найпотужніший передньопривідний GTI Clubsport, представлений наприкінці травня на марафоні «24 години Нюрбургрингу». Флагманський повнопривідний Golf R буде представлений 26 червня, а поки що з’явилися перші деталі про модель. Головне, що хетчбек стане потужнішим і отримає статус «зарядженої» машини в історії моделі.

Новий Golf R отримає модернізований 2,0-літровий 4-циліндровий турбомотор з потужністю 330 кінських сил і моментом крутного оберту 310 Нм. Це на 15 кінських сил і 15 Нм більше, ніж у попереднього Golf R. Чутки також ходять про потужніший Golf R Clubsport, але інформації на цей рахунок поки немає. Новинка зможе розганятися з місця до першої сотні за 4,8 секунди, а з опціональним пакетом Performance Package – за 4,6 секунди. Максимальна швидкість хетчбека буде обмежена на рівні 250 кілометрів на годину, але набір Performance Package збільшить ліміт до 270 кілометрів на годину.

Повний привід з векторизацією тяги буде базовим оснащенням як і 7-ступінчаста роботизована коробка DSG, яка буде єдиним варіантом трансмісії – “механіки” модель втратила, як і нові Volkswagen Golf. Обіцяно режим Drift Performance Profile, в якому до 100% тяги може йти на задні колеса, а для поліпшення поведінки в поворотах технологія розподілу моменту, що крутить, може перекидати до 100% потужності на зовнішнє колесо, щоб зменшити недостатню повертаність.

Новий Golf R отримає систему Dynamic Chassis Control (DCC), яка регулює налаштування рульового управління, підвіски та реакції дросельної заслінки в комплексі, у стандартній комплектації. Змінені бампери, нові фари і ліхтарі IQ.Light з 3D-малюнком, спеціальні 18- і 19-дюймові колеса стануть відмінною рисою екстер’єру новинки, а в салоні з’являться 12,9-дюймовий сенсорний екран мультимедіа і 10,2- зі спеціальною R-графікою, датчиками часу кола та перевантажень.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025