Американська компанія Rivian, що випускає позашляхові електромобілі, представила нове покоління сімейства R1 – пікап R1T та кросовер R1S. Нові силові установки роблять найпотужніші версії порівнянними за динамікою з суперкарами, а обчислювальну платформу за продуктивністю можна порівняти з найсучаснішими комп’ютерами. Прийом замовлень на R1T та R1S вже відкрито за ціною від 69,9 тисяч доларів.
Після модернізації моторна гама пікапа та кросовера складається із чотирьох силових установок. Дві з них двомоторні: розвивають вони 533 та 665 к.с., тобто віддача двигунів базових версій не змінилася. Водночас потужність тримоторної версії з двома агрегатами на задній осі підняли одразу до 850 к.с. і 1495 Нм – це більше, ніж було у топових R1T і R1S з чотирма моторами до рестайлінгу. Такі електромобілі наберуть 60 миль на годину (96 км/год) за 2,9 секунди.
Нарешті, чотири двигуни на найдорожчій модифікації здатні видати 1025 к.с і 1624 Нм, завдяки чому час розгону до 60 миль на годину укладається за 2,5 секунди. Це на 0,1 секунд менше, ніж заявлено для потужного Tesla Cybertruck, у якого тільки три електродвигуни. Особливо наголошується, що електромобілі зберігають динамічність після розгону. Наприклад, щоб прискоритися з 60 миль на годину до 80 миль на годину (близько 130 км/год), новий Rivian знадобиться тільки 1,5 секунди.
Обіцяно два нових батарейні блоки з покращеною системою терморегуляції, але їх ємність поки не називається. Пікап та кросовер зможуть проїхати на одному заряді від 415 до 676 кілометрів залежно від типу силової установки. У підвісці з’явилися нові пневмоелементи та амортизатори – раніше електромобілі Rivian критикували за невисоку плавність ходу. Передбачені також більш аеродинамічні 22-дюймові колеса.
Інженери Rivian переглянули всю бортову електроніку електромобілів. У новій системі, наприклад, використовується набагато менше блоків управління, що дозволило відмовитися від 2,5 кілометра проводки. Комплекс датчиків системи автономного управління тепер «бачить» утричі далі, ніж раніше, його обчислювальна потужність збільшена до 250 ТОП, роздільна здатність камер підвищено у вісім разів, а в програмному забезпеченні використовуються елементи штучного інтелекту. У Rivian заявили, що для більшості клієнтів найпотужнішим комп’ютером у житті стане саме «мозок» електромобіля.
Зовні Rivian R1T і R1S майже не змінилися, якщо не рахувати більш просунутої світлотехніки та нових відтінків кузова. У салонах пікапа і кросовера з’явилися нова акустика, оптимізоване атмосферне підсвічування та електрохромний панорамний дах з регульованою прозорістю.
До замовлення зараз доступні пікап і кросовер у всіх версіях, крім найпотужнішої та найшвидшої чотиримоторної. Ціновий діапазон — від 69,9 до 105,9 тисяч доларів, тобто вартість базових модифікацій залишилася колишньою, а потужніші злегка подорожчали. Водночас за Cybertruck компанія Tesla просить від 60,99 до 99,99 тисяч.
Раніше Rivian представила відразу дві перспективні новинки – компактніші кросовери R2 і R3. Складання електромобілів, які будуть зіставні з флагманською моделлю за динамікою та запасом ходу, але виявляться більш доступними, планується розпочати у 2026 році.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment