Авто

У електромобілів Mercedes-Benz виявили критичну ваду

Share

Проблема з безпекою програмного забезпечення системи керування батареєю, яка могла спровокувати повне відключення системи під час руху, змусила Mercedes-Benz відкликати не менше 16 модифікацій електромобілів EQE та EQS.

Проблема виникла в жовтні 2023 року, коли Mercedes-Benz дослідив звіт дилерського центру в Данії щодо попереджувального повідомлення про високу напругу батареї, яке відображалося на приладовій панелі нового автомобіля перед доставкою. Подібний звіт надійшов у листопаді 2023 року зі США, де стверджувалося про зниження потужності батареї.

Початкове розслідування Mercedes було зосереджено на потенційній несправності в системі керування високовольтною батареєю. Однак подальший аналіз показав, що надмірні діагностичні запити від інших блоків керування в автомобілі можуть перевантажувати пам’ять системи керування акумулятором. Це перевантаження викликало скидання системи, що є нормальною функцією відповідно до специфікацій проекту.

Подальше розслідування з грудня 2023 року по квітень 2024 року мало на меті виявити причину цих надмірних діагностичних запитів. Хоча початкових дефектів програмного забезпечення в самих блоках керування не було виявлено, тестування підтвердило, що переповнення діагностичних даних може призвести до зниження вихідної потужності або, у рідкісних випадках, до повної втрати тяги.

У квітні інженери звузили пошук причини до конкретних блоків керування, встановлених на транспортних засобах, випущених після січня 2023 року. Це відкриття спонукало до повторного вивчення відомих випадків, усі з яких стосувалися транспортних засобів цього періоду. Зрештою, у травні 2024 року, після перегляду виробничих записів, Mercedes визначила потенційний ризик для безпеки та ініціювала відкликання.

На жаль, драйвери не отримають жодного попередження, перш ніж відбудеться ця несподівана втрата живлення через природу збою програмного забезпечення. Відклик охоплює загалом 14 912 седанів EQE та кросоверів EQS. У Mercedes зазначили, що дефект стосується 100% цих машин. Щоб вирішити цю проблему, дилерські центри безкоштовно оновлять програмне забезпечення системи керування акумулятором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen може відмовитися від запуску нового покоління платформи MEB

Volkswagen розглядає можливість відмови від оновлення своєї електричної платформи MEB+, яка мала забезпечити підтримку моделей…

20.09.2024

BMW X7 отримав ексклюзивну версію Signature Edition з кристалами Swarovski

BMW представила в Індії ексклюзивну модель X7 Signature Edition, яка випускається в обмеженій кількості на…

20.09.2024

Розкрито інтер’єр нового іспанського кросовера Cupra Terramar

Іспанська компанія Cupra розширює свій модельний ряд новим кросовером під назвою Terramar, який значно перевищить…

20.09.2024

Чим можуть нашкодити автомобілю мийки самообслуговування

Мийки самообслуговування — це зручний спосіб доглядати за автомобілем, але вони мають свої нюанси. По-перше,…

20.09.2024

Оновлений Kia Sportage продемонстрував свій новий дизайн (фото)

Корейський автовиробник Kia готується до офіційної прем'єри оновленої версії свого популярного кросовера Sportage. Новинка все…

20.09.2024

Названо несправності які роблять продаж автомобіля вигіднішим за ремонт

Власники вживаних авто рано чи пізно стикаються з вибором: ремонтувати чи продавати свій транспортний засіб.…

19.09.2024