Авто

У електромобілів Mercedes-Benz виявили критичну ваду

Проблема з безпекою програмного забезпечення системи керування батареєю, яка могла спровокувати повне відключення системи під час руху, змусила Mercedes-Benz відкликати не менше 16 модифікацій електромобілів EQE та EQS.

Проблема виникла в жовтні 2023 року, коли Mercedes-Benz дослідив звіт дилерського центру в Данії щодо попереджувального повідомлення про високу напругу батареї, яке відображалося на приладовій панелі нового автомобіля перед доставкою. Подібний звіт надійшов у листопаді 2023 року зі США, де стверджувалося про зниження потужності батареї.

Початкове розслідування Mercedes було зосереджено на потенційній несправності в системі керування високовольтною батареєю. Однак подальший аналіз показав, що надмірні діагностичні запити від інших блоків керування в автомобілі можуть перевантажувати пам’ять системи керування акумулятором. Це перевантаження викликало скидання системи, що є нормальною функцією відповідно до специфікацій проекту.

Подальше розслідування з грудня 2023 року по квітень 2024 року мало на меті виявити причину цих надмірних діагностичних запитів. Хоча початкових дефектів програмного забезпечення в самих блоках керування не було виявлено, тестування підтвердило, що переповнення діагностичних даних може призвести до зниження вихідної потужності або, у рідкісних випадках, до повної втрати тяги.

У квітні інженери звузили пошук причини до конкретних блоків керування, встановлених на транспортних засобах, випущених після січня 2023 року. Це відкриття спонукало до повторного вивчення відомих випадків, усі з яких стосувалися транспортних засобів цього періоду. Зрештою, у травні 2024 року, після перегляду виробничих записів, Mercedes визначила потенційний ризик для безпеки та ініціювала відкликання.

На жаль, драйвери не отримають жодного попередження, перш ніж відбудеться ця несподівана втрата живлення через природу збою програмного забезпечення. Відклик охоплює загалом 14 912 седанів EQE та кросоверів EQS. У Mercedes зазначили, що дефект стосується 100% цих машин. Щоб вирішити цю проблему, дилерські центри безкоштовно оновлять програмне забезпечення системи керування акумулятором.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому сучасний бензин А-95 шкодить двигуну

Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…

07.10.2025

Як правильно зберігати шини між сезонами: поради експерта

Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…

07.10.2025

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025