Авто

У електромобілів Mercedes-Benz виявили критичну ваду

Проблема з безпекою програмного забезпечення системи керування батареєю, яка могла спровокувати повне відключення системи під час руху, змусила Mercedes-Benz відкликати не менше 16 модифікацій електромобілів EQE та EQS.

Проблема виникла в жовтні 2023 року, коли Mercedes-Benz дослідив звіт дилерського центру в Данії щодо попереджувального повідомлення про високу напругу батареї, яке відображалося на приладовій панелі нового автомобіля перед доставкою. Подібний звіт надійшов у листопаді 2023 року зі США, де стверджувалося про зниження потужності батареї.

Початкове розслідування Mercedes було зосереджено на потенційній несправності в системі керування високовольтною батареєю. Однак подальший аналіз показав, що надмірні діагностичні запити від інших блоків керування в автомобілі можуть перевантажувати пам’ять системи керування акумулятором. Це перевантаження викликало скидання системи, що є нормальною функцією відповідно до специфікацій проекту.

Подальше розслідування з грудня 2023 року по квітень 2024 року мало на меті виявити причину цих надмірних діагностичних запитів. Хоча початкових дефектів програмного забезпечення в самих блоках керування не було виявлено, тестування підтвердило, що переповнення діагностичних даних може призвести до зниження вихідної потужності або, у рідкісних випадках, до повної втрати тяги.

У квітні інженери звузили пошук причини до конкретних блоків керування, встановлених на транспортних засобах, випущених після січня 2023 року. Це відкриття спонукало до повторного вивчення відомих випадків, усі з яких стосувалися транспортних засобів цього періоду. Зрештою, у травні 2024 року, після перегляду виробничих записів, Mercedes визначила потенційний ризик для безпеки та ініціювала відкликання.

На жаль, драйвери не отримають жодного попередження, перш ніж відбудеться ця несподівана втрата живлення через природу збою програмного забезпечення. Відклик охоплює загалом 14 912 седанів EQE та кросоверів EQS. У Mercedes зазначили, що дефект стосується 100% цих машин. Щоб вирішити цю проблему, дилерські центри безкоштовно оновлять програмне забезпечення системи керування акумулятором.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volvo повертає універсал XC70 у 2026 році з електрифікацією та гібридами

Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…

27.08.2025

Підвищена витрата моторного масла: приховані несправності, про які варто знати

Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…

27.08.2025

Топ-5 позашляховиків, які служать понад 15 років і майже не потребують ремонту

Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…

27.08.2025

Volkswagen показав на «живих» фото оновлений T-Roc

Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…

27.08.2025

Новий Mitsubishi Outlander показали на перших рендерах

Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…

27.08.2025

ТОП-10 найнадійніших автомобільних брендів світу

Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…

27.08.2025