Авто

У електромобілів Mercedes-Benz виявили критичну ваду

Share

Проблема з безпекою програмного забезпечення системи керування батареєю, яка могла спровокувати повне відключення системи під час руху, змусила Mercedes-Benz відкликати не менше 16 модифікацій електромобілів EQE та EQS.

Проблема виникла в жовтні 2023 року, коли Mercedes-Benz дослідив звіт дилерського центру в Данії щодо попереджувального повідомлення про високу напругу батареї, яке відображалося на приладовій панелі нового автомобіля перед доставкою. Подібний звіт надійшов у листопаді 2023 року зі США, де стверджувалося про зниження потужності батареї.

Початкове розслідування Mercedes було зосереджено на потенційній несправності в системі керування високовольтною батареєю. Однак подальший аналіз показав, що надмірні діагностичні запити від інших блоків керування в автомобілі можуть перевантажувати пам’ять системи керування акумулятором. Це перевантаження викликало скидання системи, що є нормальною функцією відповідно до специфікацій проекту.

Подальше розслідування з грудня 2023 року по квітень 2024 року мало на меті виявити причину цих надмірних діагностичних запитів. Хоча початкових дефектів програмного забезпечення в самих блоках керування не було виявлено, тестування підтвердило, що переповнення діагностичних даних може призвести до зниження вихідної потужності або, у рідкісних випадках, до повної втрати тяги.

У квітні інженери звузили пошук причини до конкретних блоків керування, встановлених на транспортних засобах, випущених після січня 2023 року. Це відкриття спонукало до повторного вивчення відомих випадків, усі з яких стосувалися транспортних засобів цього періоду. Зрештою, у травні 2024 року, після перегляду виробничих записів, Mercedes визначила потенційний ризик для безпеки та ініціювала відкликання.

На жаль, драйвери не отримають жодного попередження, перш ніж відбудеться ця несподівана втрата живлення через природу збою програмного забезпечення. Відклик охоплює загалом 14 912 седанів EQE та кросоверів EQS. У Mercedes зазначили, що дефект стосується 100% цих машин. Щоб вирішити цю проблему, дилерські центри безкоштовно оновлять програмне забезпечення системи керування акумулятором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024