Авто

Ford Mustang GTD отримав віконце для спостереження за підвіскою

Share

Спорткар Ford Mustang GTD отримав спеціальне віконце для спостереження за підвіскою. Влітку 2023 року Ford представив потужний Mustang GTD із 800-сильним двигуном V8. Модель стала фактично омологованою для доріг загального користування гоночним Mustang GT3 для «24 години Ле-Мана». Mustang GTD отримав адаптивну підвіску, активні аеродинамічні елементи та спеціально розроблений наддувний мотор. Частина деталей виявилася настільки опрацьованою, що інженери вважають гріхом їхнє приховування від водія та пасажирів спорткара.

Задня підвіска Mustang GTD відрізняється тим, що амортизатори та пружини в ній розташовані між задніми колесами, а не над ними, як завжди. Кожен амортизатор має дві пружини — під час руху містом вони працюють разом, забезпечуючи комфортну їзду. Активація режиму Track, що вибирається водієм, гідравлічно стискає одну із пружин, майже подвоюючи загальну жорсткість пружини та опускаючи автомобіль приблизно на 40 міліметрів, щоб максимізувати можливості на трасі.

Більш жорстка пружина сприяє механічному зчепленню, але, як і на гоночному автомобілі, жорсткіші пружини також покращують аеродинамічний зчеплення. Оскільки активна аеродинаміка Mustang GTD притискає на автомобіль на високих швидкостях, жорсткіші пружини в режимі Track протидіють аеродинамічному присіданню і допомагають зберегти максимально широку пляму контакту шин при розгоні, гальмуванні та проходженні поворотів.

«Задня підвіска спроектована спеціально для ефективності руху, але на неї також приємно дивитися. Нам було шкода ховати її, щоб ніхто не побачив цей шедевр, тому завдяки особливому вікну в салоні власники можуть милуватися синіми та золотими акцентами на амортизаторах, не знімаючи технічну панель, а пасажир може буквально спостерігати за підвіскою у дії», – заявив менеджер з маркетингу Ford Mustang GTD Джим Оуенс.

Вікно розміром 61 х 25 сантиметрів виготовлене з полікарбонату із стійким до подряпин покриттям з обох боків. Завдяки цьому унікальному рішенню роботу задньої підвіски машини видно із салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Що робити, якщо ваше авто заблокували на парковці

Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…

27.06.2025

Вживані кросовери, які краще уникати при покупці

В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…

27.06.2025

Правильне розміщення відеореєстратора: як уникнути штрафу водіям в Україні

Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…

27.06.2025

Оновлений Renault Megane кросовер вперше показали на фото

Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…

27.06.2025

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025