Авто

Ford Mustang GTD отримав віконце для спостереження за підвіскою

Share

Спорткар Ford Mustang GTD отримав спеціальне віконце для спостереження за підвіскою. Влітку 2023 року Ford представив потужний Mustang GTD із 800-сильним двигуном V8. Модель стала фактично омологованою для доріг загального користування гоночним Mustang GT3 для «24 години Ле-Мана». Mustang GTD отримав адаптивну підвіску, активні аеродинамічні елементи та спеціально розроблений наддувний мотор. Частина деталей виявилася настільки опрацьованою, що інженери вважають гріхом їхнє приховування від водія та пасажирів спорткара.

Задня підвіска Mustang GTD відрізняється тим, що амортизатори та пружини в ній розташовані між задніми колесами, а не над ними, як завжди. Кожен амортизатор має дві пружини — під час руху містом вони працюють разом, забезпечуючи комфортну їзду. Активація режиму Track, що вибирається водієм, гідравлічно стискає одну із пружин, майже подвоюючи загальну жорсткість пружини та опускаючи автомобіль приблизно на 40 міліметрів, щоб максимізувати можливості на трасі.

Більш жорстка пружина сприяє механічному зчепленню, але, як і на гоночному автомобілі, жорсткіші пружини також покращують аеродинамічний зчеплення. Оскільки активна аеродинаміка Mustang GTD притискає на автомобіль на високих швидкостях, жорсткіші пружини в режимі Track протидіють аеродинамічному присіданню і допомагають зберегти максимально широку пляму контакту шин при розгоні, гальмуванні та проходженні поворотів.

«Задня підвіска спроектована спеціально для ефективності руху, але на неї також приємно дивитися. Нам було шкода ховати її, щоб ніхто не побачив цей шедевр, тому завдяки особливому вікну в салоні власники можуть милуватися синіми та золотими акцентами на амортизаторах, не знімаючи технічну панель, а пасажир може буквально спостерігати за підвіскою у дії», – заявив менеджер з маркетингу Ford Mustang GTD Джим Оуенс.

Вікно розміром 61 х 25 сантиметрів виготовлене з полікарбонату із стійким до подряпин покриттям з обох боків. Завдяки цьому унікальному рішенню роботу задньої підвіски машини видно із салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Автоексперт поділився порадами щодо підготовки кузова до холодів

Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…

10.11.2024

Новий бюджетний електромобіль GAC повністю розкритий перед прем’єрою

Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…

10.11.2024

Новий Nissan Micra показали перед прем’єрою — це клон Renault

Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…

10.11.2024

Водіям роз’яснили, коли можна не показувати документи поліції

В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…

10.11.2024

Що робити, якщо розрядився ключ-брелок від автомобіля

Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…

10.11.2024

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024