Авто

Ford Mustang GTD отримав віконце для спостереження за підвіскою

Share

Спорткар Ford Mustang GTD отримав спеціальне віконце для спостереження за підвіскою. Влітку 2023 року Ford представив потужний Mustang GTD із 800-сильним двигуном V8. Модель стала фактично омологованою для доріг загального користування гоночним Mustang GT3 для «24 години Ле-Мана». Mustang GTD отримав адаптивну підвіску, активні аеродинамічні елементи та спеціально розроблений наддувний мотор. Частина деталей виявилася настільки опрацьованою, що інженери вважають гріхом їхнє приховування від водія та пасажирів спорткара.

Задня підвіска Mustang GTD відрізняється тим, що амортизатори та пружини в ній розташовані між задніми колесами, а не над ними, як завжди. Кожен амортизатор має дві пружини — під час руху містом вони працюють разом, забезпечуючи комфортну їзду. Активація режиму Track, що вибирається водієм, гідравлічно стискає одну із пружин, майже подвоюючи загальну жорсткість пружини та опускаючи автомобіль приблизно на 40 міліметрів, щоб максимізувати можливості на трасі.

Більш жорстка пружина сприяє механічному зчепленню, але, як і на гоночному автомобілі, жорсткіші пружини також покращують аеродинамічний зчеплення. Оскільки активна аеродинаміка Mustang GTD притискає на автомобіль на високих швидкостях, жорсткіші пружини в режимі Track протидіють аеродинамічному присіданню і допомагають зберегти максимально широку пляму контакту шин при розгоні, гальмуванні та проходженні поворотів.

«Задня підвіска спроектована спеціально для ефективності руху, але на неї також приємно дивитися. Нам було шкода ховати її, щоб ніхто не побачив цей шедевр, тому завдяки особливому вікну в салоні власники можуть милуватися синіми та золотими акцентами на амортизаторах, не знімаючи технічну панель, а пасажир може буквально спостерігати за підвіскою у дії», – заявив менеджер з маркетингу Ford Mustang GTD Джим Оуенс.

Вікно розміром 61 х 25 сантиметрів виготовлене з полікарбонату із стійким до подряпин покриттям з обох боків. Завдяки цьому унікальному рішенню роботу задньої підвіски машини видно із салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025