Авто

Ford Mustang GTD отримав віконце для спостереження за підвіскою

Share

Спорткар Ford Mustang GTD отримав спеціальне віконце для спостереження за підвіскою. Влітку 2023 року Ford представив потужний Mustang GTD із 800-сильним двигуном V8. Модель стала фактично омологованою для доріг загального користування гоночним Mustang GT3 для «24 години Ле-Мана». Mustang GTD отримав адаптивну підвіску, активні аеродинамічні елементи та спеціально розроблений наддувний мотор. Частина деталей виявилася настільки опрацьованою, що інженери вважають гріхом їхнє приховування від водія та пасажирів спорткара.

Задня підвіска Mustang GTD відрізняється тим, що амортизатори та пружини в ній розташовані між задніми колесами, а не над ними, як завжди. Кожен амортизатор має дві пружини — під час руху містом вони працюють разом, забезпечуючи комфортну їзду. Активація режиму Track, що вибирається водієм, гідравлічно стискає одну із пружин, майже подвоюючи загальну жорсткість пружини та опускаючи автомобіль приблизно на 40 міліметрів, щоб максимізувати можливості на трасі.

Більш жорстка пружина сприяє механічному зчепленню, але, як і на гоночному автомобілі, жорсткіші пружини також покращують аеродинамічний зчеплення. Оскільки активна аеродинаміка Mustang GTD притискає на автомобіль на високих швидкостях, жорсткіші пружини в режимі Track протидіють аеродинамічному присіданню і допомагають зберегти максимально широку пляму контакту шин при розгоні, гальмуванні та проходженні поворотів.

«Задня підвіска спроектована спеціально для ефективності руху, але на неї також приємно дивитися. Нам було шкода ховати її, щоб ніхто не побачив цей шедевр, тому завдяки особливому вікну в салоні власники можуть милуватися синіми та золотими акцентами на амортизаторах, не знімаючи технічну панель, а пасажир може буквально спостерігати за підвіскою у дії», – заявив менеджер з маркетингу Ford Mustang GTD Джим Оуенс.

Вікно розміром 61 х 25 сантиметрів виготовлене з полікарбонату із стійким до подряпин покриттям з обох боків. Завдяки цьому унікальному рішенню роботу задньої підвіски машини видно із салону.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Експерт розповів, в яких випадках варто купувати вживані зимові шини

сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…

03.01.2025

Заборона на ввезення популярних автомобілів в Україну: що потрібно знати водіям

З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…

03.01.2025

Вражаючі функції машин, які ви могли не знати

Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…

03.01.2025

ТОП-5 найбільш надійних авто, що проїдуть сотні тисяч кілометрів без проблем

На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…

03.01.2025

Volkswagen представив гібрид Caddy Kombi місткістю до 7 місць

Volkswagen розширює лінійку Caddy , представивши новий Caddy Kombi 2025 - сімейний автомобіль на базі…

03.01.2025

Lexus LX у максимальній комплектації: подробиці про модель за $115 350

Японський преміальний автовиробник представив оновлений LX 2025, у тому числі гібридну версію LX 700h, яка…

03.01.2025