Авто

Ford Mustang GTD отримав віконце для спостереження за підвіскою

Спорткар Ford Mustang GTD отримав спеціальне віконце для спостереження за підвіскою. Влітку 2023 року Ford представив потужний Mustang GTD із 800-сильним двигуном V8. Модель стала фактично омологованою для доріг загального користування гоночним Mustang GT3 для «24 години Ле-Мана». Mustang GTD отримав адаптивну підвіску, активні аеродинамічні елементи та спеціально розроблений наддувний мотор. Частина деталей виявилася настільки опрацьованою, що інженери вважають гріхом їхнє приховування від водія та пасажирів спорткара.

Задня підвіска Mustang GTD відрізняється тим, що амортизатори та пружини в ній розташовані між задніми колесами, а не над ними, як завжди. Кожен амортизатор має дві пружини — під час руху містом вони працюють разом, забезпечуючи комфортну їзду. Активація режиму Track, що вибирається водієм, гідравлічно стискає одну із пружин, майже подвоюючи загальну жорсткість пружини та опускаючи автомобіль приблизно на 40 міліметрів, щоб максимізувати можливості на трасі.

Більш жорстка пружина сприяє механічному зчепленню, але, як і на гоночному автомобілі, жорсткіші пружини також покращують аеродинамічний зчеплення. Оскільки активна аеродинаміка Mustang GTD притискає на автомобіль на високих швидкостях, жорсткіші пружини в режимі Track протидіють аеродинамічному присіданню і допомагають зберегти максимально широку пляму контакту шин при розгоні, гальмуванні та проходженні поворотів.

«Задня підвіска спроектована спеціально для ефективності руху, але на неї також приємно дивитися. Нам було шкода ховати її, щоб ніхто не побачив цей шедевр, тому завдяки особливому вікну в салоні власники можуть милуватися синіми та золотими акцентами на амортизаторах, не знімаючи технічну панель, а пасажир може буквально спостерігати за підвіскою у дії», – заявив менеджер з маркетингу Ford Mustang GTD Джим Оуенс.

Вікно розміром 61 х 25 сантиметрів виготовлене з полікарбонату із стійким до подряпин покриттям з обох боків. Завдяки цьому унікальному рішенню роботу задньої підвіски машини видно із салону.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Ford

Останні записи

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025

Renault тестує нове купе-кросовер у Південній Кореї (ФОТО)

Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…

30.10.2025

Чи може поліція зупиняти та штрафувати автомобілі на єврономерах

Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…

30.10.2025

Топ-5 найчастіших причин появи індикатора Check Engine

Індикатор Check Engine - це спосіб, яким автомобіль повідомляє водієві, що з машиною щось не…

30.10.2025