Categories: Авто

Експерт назвав 5 найпопулярніших видів обману автолюбителів на СТО

Всі автолюбителі рано з пізно відправляють транспортні засоби на ТО і ніхто не застрахований від обману під час цього

Техогляд автомобіля рано чи пізно неминуче проходять всі автолюбителі, адже транспортний засіб вимагає регулярного огляду і обслуговування у фахівців. Однак, звертаючись до профі, жоден водій не застрахований від того, щоб зіткнутися з непорядними ремонтниками або дилерами. Про варіанти найпоширеніших видів обману автовласників розповіли експерти на порталі ” autonews “.

Ось список найпоширеніших моментів, де можна “нарватися” на обман:

Очищення датчика витрати повітря.

У кожному авто є датчик витрати повітря, що розташовується в силовому агрегаті. Саме він відповідає за контроль зміни горючої суміші. Часто, при виникненні проблем з двигуном, турботливі фахівці пропонують почистити цей датчик, пояснюючи тим, що шкідливі відкладення забивають його, тим самим погіршуючи роботу всього “движка”. Як правило, це є банальним обманом. Проблеми з датчиком витрати повітря можуть з’явитися, тільки якщо в механізм потрапить досить великий предмет. У всіх інших випадках у чищенні немає ніякої необхідності.

ілюстративне фото: двигун (pixabay.com)

Промивання інжектора. 

Справжні проблеми з інжектором і форсунками виявити можна тільки після діагностики. Найчастіше, пропонуючи таку послугу, власника авто намагаються обдурити. В ідеалі перевіряти і чистити інжектор необхідно тільки після пробігу в 60-70 тисяч кілометрів з моменту останнього техобслуговування. Профі використовують для такої читки спеціальне обладнання та хімію.

Заправка кондиціонера.

Якщо авто оснащене кондиціонером, то, як правило, на кожному ТО пропонують “освіжити” фреон. Майстри зазвичай посилаються на те, що це нібито поліпшить “безпроблемність” роботи кондиціонера. Однак виробники рекомендують робити таку процедуру не частіше, ніж пару раз на рік. Варто пам’ятати і про те, що, автокондиціонер, як і інші механізми, вимагає перевірки на спецоборудовании.

 Антибактеріальна обробка.

Антибактеріальну обробку вентиляційної системи дійсно варто періодично робити. Однак в більшості випадків, надаючи таку послугу “фахівці” використовують не спеціалізовану хімію для очищення і дезінфекції, а саму звичайні побутові миючі засоби. Це не має нічого спільного з плановим комплексом санітарних заходів.

Антикорозійна обробка.

Ще одна послуга, яку слід замовляти безпосередньо, а не в якості “приємний бонус”. Якість і рівень такої обробки багато в чому залежить від тих реагентів і мастик, які використовуються при обробці днища і порогів. Один з тих випадків, коли економити на хімії точно не варто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025

Що не можна робити при зупинці поліцією: поради юристів

Зупинка поліцією - ситуація, знайома практично кожному водієві, яка часто викликає стрес і нервозність. Юристи…

31.08.2025

Новий Hyundai Tucson з’явився у незвичному образі

Hyundai готує наступне покоління свого компактного кросовера Tucson і, схоже, вирішила кардинально змінити його образ.…

31.08.2025

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025