Всі автолюбителі рано з пізно відправляють транспортні засоби на ТО і ніхто не застрахований від обману під час цього
Техогляд автомобіля рано чи пізно неминуче проходять всі автолюбителі, адже транспортний засіб вимагає регулярного огляду і обслуговування у фахівців. Однак, звертаючись до профі, жоден водій не застрахований від того, щоб зіткнутися з непорядними ремонтниками або дилерами. Про варіанти найпоширеніших видів обману автовласників розповіли експерти на порталі ” autonews “.
Ось список найпоширеніших моментів, де можна “нарватися” на обман:
Очищення датчика витрати повітря.
У кожному авто є датчик витрати повітря, що розташовується в силовому агрегаті. Саме він відповідає за контроль зміни горючої суміші. Часто, при виникненні проблем з двигуном, турботливі фахівці пропонують почистити цей датчик, пояснюючи тим, що шкідливі відкладення забивають його, тим самим погіршуючи роботу всього “движка”. Як правило, це є банальним обманом. Проблеми з датчиком витрати повітря можуть з’явитися, тільки якщо в механізм потрапить досить великий предмет. У всіх інших випадках у чищенні немає ніякої необхідності.
Промивання інжектора.
Справжні проблеми з інжектором і форсунками виявити можна тільки після діагностики. Найчастіше, пропонуючи таку послугу, власника авто намагаються обдурити. В ідеалі перевіряти і чистити інжектор необхідно тільки після пробігу в 60-70 тисяч кілометрів з моменту останнього техобслуговування. Профі використовують для такої читки спеціальне обладнання та хімію.
Заправка кондиціонера.
Якщо авто оснащене кондиціонером, то, як правило, на кожному ТО пропонують “освіжити” фреон. Майстри зазвичай посилаються на те, що це нібито поліпшить “безпроблемність” роботи кондиціонера. Однак виробники рекомендують робити таку процедуру не частіше, ніж пару раз на рік. Варто пам’ятати і про те, що, автокондиціонер, як і інші механізми, вимагає перевірки на спецоборудовании.
Антибактеріальна обробка.
Антибактеріальну обробку вентиляційної системи дійсно варто періодично робити. Однак в більшості випадків, надаючи таку послугу “фахівці” використовують не спеціалізовану хімію для очищення і дезінфекції, а саму звичайні побутові миючі засоби. Це не має нічого спільного з плановим комплексом санітарних заходів.
Антикорозійна обробка.
Ще одна послуга, яку слід замовляти безпосередньо, а не в якості “приємний бонус”. Якість і рівень такої обробки багато в чому залежить від тих реагентів і мастик, які використовуються при обробці днища і порогів. Один з тих випадків, коли економити на хімії точно не варто.
Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Leave a Comment