Categories: Авто

Експерт назвав 5 найпопулярніших видів обману автолюбителів на СТО

Всі автолюбителі рано з пізно відправляють транспортні засоби на ТО і ніхто не застрахований від обману під час цього

Техогляд автомобіля рано чи пізно неминуче проходять всі автолюбителі, адже транспортний засіб вимагає регулярного огляду і обслуговування у фахівців. Однак, звертаючись до профі, жоден водій не застрахований від того, щоб зіткнутися з непорядними ремонтниками або дилерами. Про варіанти найпоширеніших видів обману автовласників розповіли експерти на порталі ” autonews “.

Ось список найпоширеніших моментів, де можна “нарватися” на обман:

Очищення датчика витрати повітря.

У кожному авто є датчик витрати повітря, що розташовується в силовому агрегаті. Саме він відповідає за контроль зміни горючої суміші. Часто, при виникненні проблем з двигуном, турботливі фахівці пропонують почистити цей датчик, пояснюючи тим, що шкідливі відкладення забивають його, тим самим погіршуючи роботу всього “движка”. Як правило, це є банальним обманом. Проблеми з датчиком витрати повітря можуть з’явитися, тільки якщо в механізм потрапить досить великий предмет. У всіх інших випадках у чищенні немає ніякої необхідності.

ілюстративне фото: двигун (pixabay.com)

Промивання інжектора. 

Справжні проблеми з інжектором і форсунками виявити можна тільки після діагностики. Найчастіше, пропонуючи таку послугу, власника авто намагаються обдурити. В ідеалі перевіряти і чистити інжектор необхідно тільки після пробігу в 60-70 тисяч кілометрів з моменту останнього техобслуговування. Профі використовують для такої читки спеціальне обладнання та хімію.

Заправка кондиціонера.

Якщо авто оснащене кондиціонером, то, як правило, на кожному ТО пропонують “освіжити” фреон. Майстри зазвичай посилаються на те, що це нібито поліпшить “безпроблемність” роботи кондиціонера. Однак виробники рекомендують робити таку процедуру не частіше, ніж пару раз на рік. Варто пам’ятати і про те, що, автокондиціонер, як і інші механізми, вимагає перевірки на спецоборудовании.

 Антибактеріальна обробка.

Антибактеріальну обробку вентиляційної системи дійсно варто періодично робити. Однак в більшості випадків, надаючи таку послугу “фахівці” використовують не спеціалізовану хімію для очищення і дезінфекції, а саму звичайні побутові миючі засоби. Це не має нічого спільного з плановим комплексом санітарних заходів.

Антикорозійна обробка.

Ще одна послуга, яку слід замовляти безпосередньо, а не в якості “приємний бонус”. Якість і рівень такої обробки багато в чому залежить від тих реагентів і мастик, які використовуються при обробці днища і порогів. Один з тих випадків, коли економити на хімії точно не варто.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: СТО

Останні записи

Як підготувати автомобіль до тривалого простою: поради експерта

Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…

17.11.2025

Водіїв попередили про обов’язкову заміну шин у листопаді

У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…

17.11.2025

Перші рендери нового Kia Sorento показали сучасний і брутальний дизайн

Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…

17.11.2025

Розкрито найпоширеніші проблеми Nissan Murano

Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…

17.11.2025

Топ-5 причин, чому не варто обирати білий автомобіль

На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…

17.11.2025

Новий Toyota Fortuner на платформі Hilux: що відомо про оновлення

Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…

17.11.2025