Всі ми добре знаємо, що сімейство ВАЗ-2105 включає седан і універсал, є ще пікап ВІС-2345. Але мало кому відомо, що свого часу був кабріолет Лада-2105. Причому мова йде не про прототип і не про саморобну модель, а про серійну версію.
Називається це диво Bohse Eurostar і збирали його в Німеччині. Компанію Bohse заснували в 1987 році і спочатку вирішила робити пляжні кабріолети на базі Volkswagen Golf II, передає topgir.com.ua.
Але оскільки їх собівартість виявилася занадто високою, то керівництво фірми вирішило звернути увагу на більш бюджетного донора – ВАЗ-2105. Представники Bohse навіть приїжджали на заводи ВАЗу.
Для Bohse Eurostar створили незграбний кузов зі склопластику, а від «п’ятірки» брали тільки ґрати радіатора з фарами та лобове скло з металевими стійками даху. У авто навіть дверей не було – їх замінювали брезентові шторки з вікнами.
В основному кабріолети ВАЗ-2105 оснащували 1,2-літровим 60-сильним мотором і 5-ступінчастою механічною КПП. Втім, пропонували також версію з 1,5-літровим двигуном та віддачею 70 к. с. і навіть дизель від Volkswagen.
Bohse Eurostar продавали в Іспанію, Італію, Бельгію та Нідерланди. Втім, кабріолет став популярним в Європі, навіть не дивлячись на доступну ціну. Усього німці випустили 250 одиниць моделі.
Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…
Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…
Попит на компактні хетчбеки залишається високим, попри бум популярності кросоверів. Маленькі міські автомобілі продовжують залишатися…
Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…
Leave a Comment