Наприклад, для того щоб заробити ті ж 118 тисяч євро (близько 11,6 млн рублів за поточним курсом), компанії Porsche потрібно продати більше п’яти автомобілів, BMW – 16 авто, Mercedes-Benz – 17 авто, Tesla – 27 авто, Volvo – 47 авто. Марці General Motors доведеться продати 70 машин, щоб заробити 118 тисяч євро, а  Great Wall  – 415 авто.

У 2023 році компанія Ferrari зміцнила свої позиції як лідер у сегменті люксових моделей, продавши 13 663 автомобіля і заробивши загалом 5,97 мільярда євро. Кожен проданий автомобіль приніс італійській марці в середньому 118 тисяч євро, що на 25,6 тис євро більше, ніж у 2022 році. Основним фактором успіху стали кросовер Ferrari Purosangue та флагманський гібрид SF90 Stradale.

У 2024 році Ferrari може встановити новий рекорд завдяки трьом новинкам. Перша – це флагманський суперкар з гібридною силовою установкою на базі V6, яка вже використовується на  296 GTB. Друга новинка – наступник атмосферного 812 Superfast. Про третю модель поки немає точної інформації.