Авто

У Lamborghini з’явився 800-сильний гібридний кросовер

Новинка називається Urus SE. Від звичайного «Уруса» вона відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою, до складу якої входять двигун V8 4.0 та вбудований у коробку передач електромотор. Пікова віддача Urus SE становить 800 кінських сил і 950 Нм моменту, що крутить, — більше, ніж у Urus Performante. Однак у розгоні до ста гібрид йому поступається: 3,4 секунд проти 3,3. Максималка, щоправда, більше – 312 кілометрів на годину.

Напередодні Auto China Beijing 2024 концерн Volkswagen Group провів спеціальний захід для преси, де показала свою головну новинку гібридний Lamborghini Urus SE. Його легко відрізнити від Urus S і Urus Performante , хоча двигун тут колишній – «бітурбовосьмерка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить. Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.

Щоправда, на динаміці така суттєва надбавка практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305. Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.

Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм. Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.

Не дивно й те, що гібридна надбудова зажадала кардинального перегляду аеродинаміки. На Urus SE на 15 відсотків поліпшилося охолодження моторного відсіку, а задній спойлер і дифузор на високих швидкостях генерують на 35 відсотків більше притиску, ніж у Urus S. а, швидше, стилістичні концепції. До речі, фари у Urus SE теж нові, з матричним дальнім світлом та ходовими вогнями у вигляді хвоста бика на фірмовому логотипі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Експерт розповів, як водіїв обманюють на АЗС та як цього уникнути

Недолив пального - одна з найпоширеніших схем обману на АЗС. Найчастіше використовується підкоригований лічильник: електроніку…

18.11.2025

Великий кросовер Nissan по ціні Duster показали без камуфляжу

Незважаючи на слабкі фінансові результати, Nissan продовжує працювати над новими моделями, частина з яких створюється…

18.11.2025

Mercedes-Benz готує до прем’єри нове покоління GLB

Mercedes-Benz завершує підготовку до прем'єри нового покоління GLB, яка відбудеться 8 грудня. Новинка замінить не…

18.11.2025

Як правильно обкатати зимові шини для максимальної довговічності

Багато водіїв купують нову зимову шиповану гуму і не враховують, що перед повноцінною експлуатацією її…

18.11.2025

Як підготувати автомобіль до тривалого простою: поради експерта

Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…

17.11.2025

Водіїв попередили про обов’язкову заміну шин у листопаді

У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…

17.11.2025