Авто

У Lamborghini з’явився 800-сильний гібридний кросовер

Новинка називається Urus SE. Від звичайного «Уруса» вона відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою, до складу якої входять двигун V8 4.0 та вбудований у коробку передач електромотор. Пікова віддача Urus SE становить 800 кінських сил і 950 Нм моменту, що крутить, — більше, ніж у Urus Performante. Однак у розгоні до ста гібрид йому поступається: 3,4 секунд проти 3,3. Максималка, щоправда, більше – 312 кілометрів на годину.

Напередодні Auto China Beijing 2024 концерн Volkswagen Group провів спеціальний захід для преси, де показала свою головну новинку гібридний Lamborghini Urus SE. Його легко відрізнити від Urus S і Urus Performante , хоча двигун тут колишній – «бітурбовосьмерка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить. Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.

Щоправда, на динаміці така суттєва надбавка практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305. Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.

Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм. Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.

Не дивно й те, що гібридна надбудова зажадала кардинального перегляду аеродинаміки. На Urus SE на 15 відсотків поліпшилося охолодження моторного відсіку, а задній спойлер і дифузор на високих швидкостях генерують на 35 відсотків більше притиску, ніж у Urus S. а, швидше, стилістичні концепції. До речі, фари у Urus SE теж нові, з матричним дальнім світлом та ходовими вогнями у вигляді хвоста бика на фірмовому логотипі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025