Новинка називається Urus SE. Від звичайного «Уруса» вона відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою, до складу якої входять двигун V8 4.0 та вбудований у коробку передач електромотор. Пікова віддача Urus SE становить 800 кінських сил і 950 Нм моменту, що крутить, — більше, ніж у Urus Performante. Однак у розгоні до ста гібрид йому поступається: 3,4 секунд проти 3,3. Максималка, щоправда, більше – 312 кілометрів на годину.
Напередодні Auto China Beijing 2024 концерн Volkswagen Group провів спеціальний захід для преси, де показала свою головну новинку гібридний Lamborghini Urus SE. Його легко відрізнити від Urus S і Urus Performante , хоча двигун тут колишній – «бітурбовосьмерка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить. Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.
Щоправда, на динаміці така суттєва надбавка практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305. Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.
Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм. Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.
Не дивно й те, що гібридна надбудова зажадала кардинального перегляду аеродинаміки. На Urus SE на 15 відсотків поліпшилося охолодження моторного відсіку, а задній спойлер і дифузор на високих швидкостях генерують на 35 відсотків більше притиску, ніж у Urus S. а, швидше, стилістичні концепції. До речі, фари у Urus SE теж нові, з матричним дальнім світлом та ходовими вогнями у вигляді хвоста бика на фірмовому логотипі.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment