Авто

У Lamborghini з’явився 800-сильний гібридний кросовер

Share

Новинка називається Urus SE. Від звичайного «Уруса» вона відрізняється не тільки дизайном, а й силовою установкою, до складу якої входять двигун V8 4.0 та вбудований у коробку передач електромотор. Пікова віддача Urus SE становить 800 кінських сил і 950 Нм моменту, що крутить, — більше, ніж у Urus Performante. Однак у розгоні до ста гібрид йому поступається: 3,4 секунд проти 3,3. Максималка, щоправда, більше – 312 кілометрів на годину.

Напередодні Auto China Beijing 2024 концерн Volkswagen Group провів спеціальний захід для преси, де показала свою головну новинку гібридний Lamborghini Urus SE. Його легко відрізнити від Urus S і Urus Performante , хоча двигун тут колишній – «бітурбовосьмерка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить. Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.

Щоправда, на динаміці така суттєва надбавка практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305. Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.

Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм. Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.

Не дивно й те, що гібридна надбудова зажадала кардинального перегляду аеродинаміки. На Urus SE на 15 відсотків поліпшилося охолодження моторного відсіку, а задній спойлер і дифузор на високих швидкостях генерують на 35 відсотків більше притиску, ніж у Urus S. а, швидше, стилістичні концепції. До речі, фари у Urus SE теж нові, з матричним дальнім світлом та ходовими вогнями у вигляді хвоста бика на фірмовому логотипі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Lamborghini

Останні записи

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025

Блогери знайшли новий спосіб обдурити автопілот Tesla

Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…

18.03.2025

Експерт попередив про ризики їзди на літніх шинах у холодну погоду

Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…

18.03.2025

Audi Q5 PHEV нового покоління позбудеться турбодизельного двигуна

Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…

18.03.2025

Mercedes-Benz тестує новий електричний GLB-Class 2027

Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…

18.03.2025

Audi оновить модельний ряд і випустить 10 нових PHEV та ДВЗ у 2025 році

Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…

18.03.2025