Авто

Розкрито зовнішність найбільшого кросовера Smart

Share

Марка, що належить в рівних частках Mercedes-Benz і китайському Geely, показала найбільший автомобіль у своїй історії — концепт #5, що передбачає ще більшу серійну модель, яка побачить світ у другій половині 2024 року. Шоу-кар із позашляховими шинами, лебідкою, світлодіодною «люстрою» та рейлінгами на даху дебютує на Пекінському автосалоні, що стартує 25 квітня.

Довжина Smart під номером 5, що віддалено нагадує Mercedes-Benz GLB, поки невідома, але новинка точно буде довшою за крос-купе #3, у якого від бампера до бампера приблизно 4,4 метра. Концепт отримав пластиковий захист по периметру, підніжки, інтегровану в передок лебідку та складні сходи для доступу на дах. Також у «п’ятірки» є «пунктирна» оптика і подоба тросів-вітковідбійників, що світиться.

Майбутню «товарну» версію в компанії описують як «самий універсальний Smart всіх часів». У рух його наводитиме пара електродвигунів, привід буде тільки повним. Вже відома ємність 800-вольтової батареї — цілих 100 кіловат-годин, а поповнити її заряд із 10 до 80 відсотків можна буде за 15 хвилин. Повна зарядка повинна забезпечити до 550 км автономного ходу за циклом WLTP, або більше 700 за китайською методикою CLTC.

У салоні, який Smart розсекретив напередодні, майже всю передню панель віддано під екрани. Цифрова «приладка» стоїть окремо, а праворуч від неї розташований кластер з двома OLED-дисплеями — центральним і пасажирським. Кожен має діагональ 13 дюймів, а керує мультимедіа чіп AMD Ryzen Embedded V2000.

Крісла мають «режим невагомості», що дозволяє розслабитися, функції масажу та вентиляції, а також підставки для ніг. Серед «фішок» – переносна звукова колонка (кріпиться в спеціальну нішу під підлокітником між кріслами другого ряду), голосовий помічник на базі генеративного ІІ американської компанії Cerence і система автоматизованого управління Pilot Assist 3.0, роботу якої забезпечує лідер і обчислювальна платформа Nvidia Drive Orin.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям розповіли, чим загрожує перевищення рівня оливи у двигуні

Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…

12.11.2024

Названо модель Toyota, яку не варто купувати на вторинному ринку

Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…

12.11.2024

11 найнадійніших седанів, серед яких особливо виділяється Toyota

Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…

12.11.2024

Чому водіям слід вмикати кондиціонер взимку

Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…

12.11.2024

Volkswagen збиратиме автомобілі на новій платформі

Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…

12.11.2024

Уперше показано унікальну фару нової моделі Mercedes-Benz

Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…

12.11.2024