Авто

Розкрито зовнішність найбільшого кросовера Smart

Share

Марка, що належить в рівних частках Mercedes-Benz і китайському Geely, показала найбільший автомобіль у своїй історії — концепт #5, що передбачає ще більшу серійну модель, яка побачить світ у другій половині 2024 року. Шоу-кар із позашляховими шинами, лебідкою, світлодіодною «люстрою» та рейлінгами на даху дебютує на Пекінському автосалоні, що стартує 25 квітня.

Довжина Smart під номером 5, що віддалено нагадує Mercedes-Benz GLB, поки невідома, але новинка точно буде довшою за крос-купе #3, у якого від бампера до бампера приблизно 4,4 метра. Концепт отримав пластиковий захист по периметру, підніжки, інтегровану в передок лебідку та складні сходи для доступу на дах. Також у «п’ятірки» є «пунктирна» оптика і подоба тросів-вітковідбійників, що світиться.

Майбутню «товарну» версію в компанії описують як «самий універсальний Smart всіх часів». У рух його наводитиме пара електродвигунів, привід буде тільки повним. Вже відома ємність 800-вольтової батареї — цілих 100 кіловат-годин, а поповнити її заряд із 10 до 80 відсотків можна буде за 15 хвилин. Повна зарядка повинна забезпечити до 550 км автономного ходу за циклом WLTP, або більше 700 за китайською методикою CLTC.

У салоні, який Smart розсекретив напередодні, майже всю передню панель віддано під екрани. Цифрова «приладка» стоїть окремо, а праворуч від неї розташований кластер з двома OLED-дисплеями — центральним і пасажирським. Кожен має діагональ 13 дюймів, а керує мультимедіа чіп AMD Ryzen Embedded V2000.

Крісла мають «режим невагомості», що дозволяє розслабитися, функції масажу та вентиляції, а також підставки для ніг. Серед «фішок» – переносна звукова колонка (кріпиться в спеціальну нішу під підлокітником між кріслами другого ряду), голосовий помічник на базі генеративного ІІ американської компанії Cerence і система автоматизованого управління Pilot Assist 3.0, роботу якої забезпечує лідер і обчислювальна платформа Nvidia Drive Orin.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025