Авто

Розкрито зовнішність найбільшого кросовера Smart

Share

Марка, що належить в рівних частках Mercedes-Benz і китайському Geely, показала найбільший автомобіль у своїй історії — концепт #5, що передбачає ще більшу серійну модель, яка побачить світ у другій половині 2024 року. Шоу-кар із позашляховими шинами, лебідкою, світлодіодною «люстрою» та рейлінгами на даху дебютує на Пекінському автосалоні, що стартує 25 квітня.

Довжина Smart під номером 5, що віддалено нагадує Mercedes-Benz GLB, поки невідома, але новинка точно буде довшою за крос-купе #3, у якого від бампера до бампера приблизно 4,4 метра. Концепт отримав пластиковий захист по периметру, підніжки, інтегровану в передок лебідку та складні сходи для доступу на дах. Також у «п’ятірки» є «пунктирна» оптика і подоба тросів-вітковідбійників, що світиться.

Майбутню «товарну» версію в компанії описують як «самий універсальний Smart всіх часів». У рух його наводитиме пара електродвигунів, привід буде тільки повним. Вже відома ємність 800-вольтової батареї — цілих 100 кіловат-годин, а поповнити її заряд із 10 до 80 відсотків можна буде за 15 хвилин. Повна зарядка повинна забезпечити до 550 км автономного ходу за циклом WLTP, або більше 700 за китайською методикою CLTC.

У салоні, який Smart розсекретив напередодні, майже всю передню панель віддано під екрани. Цифрова «приладка» стоїть окремо, а праворуч від неї розташований кластер з двома OLED-дисплеями — центральним і пасажирським. Кожен має діагональ 13 дюймів, а керує мультимедіа чіп AMD Ryzen Embedded V2000.

Крісла мають «режим невагомості», що дозволяє розслабитися, функції масажу та вентиляції, а також підставки для ніг. Серед «фішок» – переносна звукова колонка (кріпиться в спеціальну нішу під підлокітником між кріслами другого ряду), голосовий помічник на базі генеративного ІІ американської компанії Cerence і система автоматизованого управління Pilot Assist 3.0, роботу якої забезпечує лідер і обчислювальна платформа Nvidia Drive Orin.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Заборона на водіння для пенсіонерів: нові правила для водіїв в Україні

В Україні зараз активно обговорюють можливість введення нових вікових обмежень для водіїв, і насправді це…

23.12.2024

Нові поворотники від Volvo: компанія заявляє про революцію

Кажуть, найпростіші речі – найважчі в застосуванні. Ось, наприклад, увімкнення поворотників. Здається, ну що може…

23.12.2024

Нові правила продажу вживаних авто в Україні: що змінилося

Рада нарешті прийняла законопроєкт №9083, який має змінити правила торгівлі автомобілями в Україні. За нього…

23.12.2024

Renault Rafale 2025 отримав п’ять зірок у тестах Euro NCAP

Renault Rafale 2025 довів свою надійність, отримавши п'ять зірок на краш-тестах Euro NCAP. Цей купеподібний…

23.12.2024

Електромобілі витісняють ДВЗ: водії відмовляються повертатися до традиційних авто

Практично всі автовласники, які експлуатують електромобілі, не планують пересідати з них на машини з ДВЗ.…

23.12.2024

Mercedes-Benz і BMW об’єднуються, щоб зміцнити свої позиції в Китаї

Спільне підприємство Mercedes-Benz та BMW, Beijing Yianqi New Energy Technology, збудувало понад 100 зарядних станцій…

23.12.2024