У лінійці Honda в країнах, що розвиваються, вже багато років присутній седан Amaze. Машина вважається найдоступнішою 4-дверкою японської марки.
Сьогодні організація Global NCAP провела краш-тести Honda Amaze за новим форматом, які завершилися для японської моделі не вдалим чином.
Серія випробувань Amaze на безпеку показала, що машина має кілька проблем у цій галузі. Наприклад, тест на захист дорослих приніс седану всього 2 зірки з 5 можливих, а на захист дітей – 0 зірок із 5 (манекени в момент імітації ДТП вдарилися головами і зазнали високих навантажень на грудні клітини).
Нульова зірка за безпеку дітей була додатково виправдана відсутністю триточкових ременів безпеки у всіх положеннях сидінь, відсутністю вимикача подушок безпеки пасажира та нездатністю правильно встановити деякі дитячі утримуючі системи (CRS).
Тоді як низький бал за захист дорослих пасажирів виявився обумовленим відсутністю додаткового бічного захисту голови, електронного контролю стійкості та нагадування про непристебнуті ремені безпеки (SBR) тільки для сидіння водія.
Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…
Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…
Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…
Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…
Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Leave a Comment