У лінійці Honda в країнах, що розвиваються, вже багато років присутній седан Amaze. Машина вважається найдоступнішою 4-дверкою японської марки.
Сьогодні організація Global NCAP провела краш-тести Honda Amaze за новим форматом, які завершилися для японської моделі не вдалим чином.
Серія випробувань Amaze на безпеку показала, що машина має кілька проблем у цій галузі. Наприклад, тест на захист дорослих приніс седану всього 2 зірки з 5 можливих, а на захист дітей – 0 зірок із 5 (манекени в момент імітації ДТП вдарилися головами і зазнали високих навантажень на грудні клітини).
Нульова зірка за безпеку дітей була додатково виправдана відсутністю триточкових ременів безпеки у всіх положеннях сидінь, відсутністю вимикача подушок безпеки пасажира та нездатністю правильно встановити деякі дитячі утримуючі системи (CRS).
Тоді як низький бал за захист дорослих пасажирів виявився обумовленим відсутністю додаткового бічного захисту голови, електронного контролю стійкості та нагадування про непристебнуті ремені безпеки (SBR) тільки для сидіння водія.
В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…
Ford продовжує роботу над новим середньорозмірним електричним пікапом, і в мережі з'явилися можливі натяки на…
Портал TopSpeed склав рейтинг 10 найнадійніших автомобілів Kia. На першому місці опинився кросовер Kia Soul…
Недолив пального - одна з найпоширеніших схем обману на АЗС. Найчастіше використовується підкоригований лічильник: електроніку…
Незважаючи на слабкі фінансові результати, Nissan продовжує працювати над новими моделями, частина з яких створюється…
Mercedes-Benz завершує підготовку до прем'єри нового покоління GLB, яка відбудеться 8 грудня. Новинка замінить не…
Leave a Comment