У лінійці Honda в країнах, що розвиваються, вже багато років присутній седан Amaze. Машина вважається найдоступнішою 4-дверкою японської марки.
Сьогодні організація Global NCAP провела краш-тести Honda Amaze за новим форматом, які завершилися для японської моделі не вдалим чином.
Серія випробувань Amaze на безпеку показала, що машина має кілька проблем у цій галузі. Наприклад, тест на захист дорослих приніс седану всього 2 зірки з 5 можливих, а на захист дітей – 0 зірок із 5 (манекени в момент імітації ДТП вдарилися головами і зазнали високих навантажень на грудні клітини).
Нульова зірка за безпеку дітей була додатково виправдана відсутністю триточкових ременів безпеки у всіх положеннях сидінь, відсутністю вимикача подушок безпеки пасажира та нездатністю правильно встановити деякі дитячі утримуючі системи (CRS).
Тоді як низький бал за захист дорослих пасажирів виявився обумовленим відсутністю додаткового бічного захисту голови, електронного контролю стійкості та нагадування про непристебнуті ремені безпеки (SBR) тільки для сидіння водія.
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Актуальне покоління Mercedes-Benz E-Class (W214) дебютувало у 2023 році. Наразі ця модель очікує оновлення, а…
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Leave a Comment