Авто

Оновився Mercedes-Benz EQS: більш ємна батарея та зірка на капоті

Компанія Mercedes-Benz представила модернізовану версію флагманського електроліфтбека EQS, живий дебют якої призначено на Пекінський автосалон. Електромобіль забезпечили новою батареєю, яка збільшила запас ходу, та особливо комфортними задніми сидіннями. Виробник вже запевнив, що на цінах EQS оновлення не вплине.

Зовнішність EQS перероблена мінімально. Електромобіль отримав нове оформлення панелі на місці радіатора: якщо раніше вона була прикрашена численними точками, то зараз має три хромовані горизонтальні планки і одну вертикальну. Логотип бренду перемістили на капот за тією самою схемою, що застосовується на паливних моделях.

Задні крісла отримали додатковий шар наповнювача завтовшки 5 мм, що має зробити їх більш комфортабельними. Спинки крісел регулюються кутом нахилу в діапазоні від 27 до 36 градусів. З’явився опціональний пакет Rear Comfort, який підвищує кут максимального нахилу до 38 градусів. Такого до нього входять сервопривід переднього сидіння, за допомогою якого його можна не встаючи відсунути та скласти, підставка для ніг, оптимізований підігрів деяких секцій крісла та нові елементи підсвічування. Також запропоновані нові варіанти оздоблення.

Раніше Mercedes-Benz EQS оснащувався 108,4-кіловат-годинною батареєю. Зараз її замінили батареєю на 118 кВт*год. Максимальний запас ходу модифікацій з індексом 450 становитиме тепер від 799 до 822 кілометрів – покращення перевищує 10%.

Заявлено також модернізовану систему рекуперації та нового асистента водія — функцію автоматичного перебудови ALC. З її допомогою електромобіль, наприклад, зможе самостійно випереджати транспортний транспорт, змінюючи смугу. Працює вона тільки на магістралях з числом смуг у кожну сторону більше двох і лише на швидкостях від 80 до 140 км/год і вимагає чіткої розмітки.

Прийом замовлень на оновлений EQS відкриють наприкінці квітня одночасно із прем’єрою новинки у Пекіні. Зараз ціни на електромобіль стартують зі 109,5 тисяч євро.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025

Названо п’ять найпоширеніших штрафів для автомобілістів узимку

Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…

12.12.2025

Volkswagen розглядає електромобілі з великим запасом ходу для Європи та США

За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…

12.12.2025