Авто

Оновився Mercedes-Benz EQS: більш ємна батарея та зірка на капоті

Share

Компанія Mercedes-Benz представила модернізовану версію флагманського електроліфтбека EQS, живий дебют якої призначено на Пекінський автосалон. Електромобіль забезпечили новою батареєю, яка збільшила запас ходу, та особливо комфортними задніми сидіннями. Виробник вже запевнив, що на цінах EQS оновлення не вплине.

Зовнішність EQS перероблена мінімально. Електромобіль отримав нове оформлення панелі на місці радіатора: якщо раніше вона була прикрашена численними точками, то зараз має три хромовані горизонтальні планки і одну вертикальну. Логотип бренду перемістили на капот за тією самою схемою, що застосовується на паливних моделях.

Задні крісла отримали додатковий шар наповнювача завтовшки 5 мм, що має зробити їх більш комфортабельними. Спинки крісел регулюються кутом нахилу в діапазоні від 27 до 36 градусів. З’явився опціональний пакет Rear Comfort, який підвищує кут максимального нахилу до 38 градусів. Такого до нього входять сервопривід переднього сидіння, за допомогою якого його можна не встаючи відсунути та скласти, підставка для ніг, оптимізований підігрів деяких секцій крісла та нові елементи підсвічування. Також запропоновані нові варіанти оздоблення.

Раніше Mercedes-Benz EQS оснащувався 108,4-кіловат-годинною батареєю. Зараз її замінили батареєю на 118 кВт*год. Максимальний запас ходу модифікацій з індексом 450 становитиме тепер від 799 до 822 кілометрів – покращення перевищує 10%.

Заявлено також модернізовану систему рекуперації та нового асистента водія — функцію автоматичного перебудови ALC. З її допомогою електромобіль, наприклад, зможе самостійно випереджати транспортний транспорт, змінюючи смугу. Працює вона тільки на магістралях з числом смуг у кожну сторону більше двох і лише на швидкостях від 80 до 140 км/год і вимагає чіткої розмітки.

Прийом замовлень на оновлений EQS відкриють наприкінці квітня одночасно із прем’єрою новинки у Пекіні. Зараз ціни на електромобіль стартують зі 109,5 тисяч євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Три головні поради від автоексперта для подорожей на авто у свята

Експерт поділився корисними порадами щодо безпеки на новорічних дорогах та розповів, як уникнути неприємностей під…

26.12.2024

Народний улюбленець: Dacia Sandero знову очолив європейські продажі

У листопаді обсяг продажів моделі становив 22 014 одиниці, що на 8% більше, ніж рік…

26.12.2024

Як знизити витрати на бензин: порада від автоексперта

Щоб зменшити витрату бензину, важливо дотримуватися кількох простих, але ефективних правил. Насамперед варто звернути увагу…

26.12.2024

Основні поради водіям, як запобігти буксуванню в снігу

Зимова погода завжди підкидає купу сюрпризів для водіїв, і застрягти в снігу — це, мабуть,…

26.12.2024

Китайські електромобілі на межі зникнення в ЄС

Європейський Союз запровадив нові мита на китайські електромобілі, які збільшили їхню вартість до 35%. Ці…

26.12.2024

Виробництво Toyota знижується десятий місяць поспіль

Toyota опублікувала офіційний звіт про свою діяльність за листопад 2024 року. Якщо продажі автомобілів показали…

26.12.2024