Авто

Експерти включили мотори Hyundai/Kia, Subaru та BMW до списку найгірших двигунів усіх часів

Share

Двигун для автомобіля можна порівняти з його серцем, яке у разі частих поломок може призвести до дорогої його пересадки. Створити вдалий мотор вдається далеко не багатьом компаніям. І часом це не виходить навіть у найвідоміших автомобільних брендів.

Журнал «Quartz» опублікував список найгірших двигунів усіх часів. Анти-ТОП включив чимало старих агрегатів американських виробників, але також здивував наявністю в ньому цілком собі сучасних моторів Hyundai/Kia і Subaru.

До шорт-листу на звання найгірших моторів в історії увійшли: 6-літровий двигун Ford Power Stroke , 2, 2,3- і 2,5-літрові мотори Ford Lima , а також PRV V6 , розроблений за співпраці Peugeot, Renault і Volvo.

Крім того, в антирейтингу відзначилися ранні мотори General Motors LT4 , Porsche MA1.75 , Cadillac V8-6-4 , фордовський ” Залізний герцог “, VW Type 4 , Chevrolet Cosworth Vega , роторний мотор Mazda Renesis , Cad FE .

Але ще більшою несподіванкою виявилася наявність у цьому списку таких щодо сучасних моторів як: BMW N63 , Subaru EJ25 та Hyundai/Kia Theta 2 .

N63 експерти назвали одним із найненадійніших двигунів BMW, а до списку його мінусів занесли високу витрату масла, часті відмови турбокомпресорів, витоку охолоджуючої рідини, проблеми з накопиченням вуглецю та збої в роботі паливних форсунок.

Японський 2,5-літровий агрегат EJ25 від Subaru розкритикували за постійні відмови прокладання голівки блоку циліндрів, а також за неякісні гіперевтектичні поршні.

А замкнули цей ТОП мотори Hyundai/Kia Theta 2 , причому як 2-літровий, так і 2,4-літровий агрегати. Двигуни змусили відкликати величезну кількість машин через дефекти колінчастого валу та металевої стружки, яка не давала маслу проходити через шатунні підшипники.

Мотори ставилися на популярні моделі Kia Optima, Hyundai Santa Fe та Kia Sorento і в результаті обійшлися корейському концерну мільярди доларів збитків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ринок електромобілів в Україні під загрозою: можливі нові обмеження

В Україні може з’явитися обмеження на розвиток ринку електромобілів. Ініціатором виступила Асоціація зрідженого газу України,…

04.04.2025

У Мережу показали перші фото нового Ford F-150 Lobo

Автомедіа "fordauthority" виклали перші шпигунські фото прототипів Ford F-150 Lobo 2026 року в червоному та…

04.04.2025

Як підготувати автомобіль до літа без зайвих витрат

Є принаймні дві вагомі причини для проведення генеральної інспекції автомобіля на початку весни. По-перше, після…

04.04.2025

Що робити, якщо поліція зупинила без пояснень

Раніше працівники поліції могли зупиняти транспортні засоби фактично без пояснень. Зараз же право на зупинку…

04.04.2025

У сервісному центрі розповіли, коли насправді потрібно міняти моторне масло

Більшість автовиробників рекомендують змінювати моторне масло кожні 10–15 тисяч кілометрів пробігу. Однак досвідчені водії радять…

04.04.2025

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025