Авто

Експерти включили мотори Hyundai/Kia, Subaru та BMW до списку найгірших двигунів усіх часів

Share

Двигун для автомобіля можна порівняти з його серцем, яке у разі частих поломок може призвести до дорогої його пересадки. Створити вдалий мотор вдається далеко не багатьом компаніям. І часом це не виходить навіть у найвідоміших автомобільних брендів.

Журнал «Quartz» опублікував список найгірших двигунів усіх часів. Анти-ТОП включив чимало старих агрегатів американських виробників, але також здивував наявністю в ньому цілком собі сучасних моторів Hyundai/Kia і Subaru.

До шорт-листу на звання найгірших моторів в історії увійшли: 6-літровий двигун Ford Power Stroke , 2, 2,3- і 2,5-літрові мотори Ford Lima , а також PRV V6 , розроблений за співпраці Peugeot, Renault і Volvo.

Крім того, в антирейтингу відзначилися ранні мотори General Motors LT4 , Porsche MA1.75 , Cadillac V8-6-4 , фордовський ” Залізний герцог “, VW Type 4 , Chevrolet Cosworth Vega , роторний мотор Mazda Renesis , Cad FE .

Але ще більшою несподіванкою виявилася наявність у цьому списку таких щодо сучасних моторів як: BMW N63 , Subaru EJ25 та Hyundai/Kia Theta 2 .

N63 експерти назвали одним із найненадійніших двигунів BMW, а до списку його мінусів занесли високу витрату масла, часті відмови турбокомпресорів, витоку охолоджуючої рідини, проблеми з накопиченням вуглецю та збої в роботі паливних форсунок.

Японський 2,5-літровий агрегат EJ25 від Subaru розкритикували за постійні відмови прокладання голівки блоку циліндрів, а також за неякісні гіперевтектичні поршні.

А замкнули цей ТОП мотори Hyundai/Kia Theta 2 , причому як 2-літровий, так і 2,4-літровий агрегати. Двигуни змусили відкликати величезну кількість машин через дефекти колінчастого валу та металевої стружки, яка не давала маслу проходити через шатунні підшипники.

Мотори ставилися на популярні моделі Kia Optima, Hyundai Santa Fe та Kia Sorento і в результаті обійшлися корейському концерну мільярди доларів збитків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям назвали три системи, які слід перевірити в авто перед морозом

Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…

08.11.2024

Volkswagen представив унікальну систему безпеки для водіїв

Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…

08.11.2024

Названо 5 найпопулярніших електромобілів жовтня

У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…

08.11.2024

Nissan готує новий електрокар, розроблений на основі концепту Leaf Nismo RC

Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…

08.11.2024

Три прості способи швидко позбутися льоду на лобовому склі

Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…

08.11.2024

Dacia готується скласти конкуренцію Volkswagen Golf новим доступним хетчбеком

Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…

08.11.2024