Авто

Експерти включили мотори Hyundai/Kia, Subaru та BMW до списку найгірших двигунів усіх часів

Share

Двигун для автомобіля можна порівняти з його серцем, яке у разі частих поломок може призвести до дорогої його пересадки. Створити вдалий мотор вдається далеко не багатьом компаніям. І часом це не виходить навіть у найвідоміших автомобільних брендів.

Журнал «Quartz» опублікував список найгірших двигунів усіх часів. Анти-ТОП включив чимало старих агрегатів американських виробників, але також здивував наявністю в ньому цілком собі сучасних моторів Hyundai/Kia і Subaru.

До шорт-листу на звання найгірших моторів в історії увійшли: 6-літровий двигун Ford Power Stroke , 2, 2,3- і 2,5-літрові мотори Ford Lima , а також PRV V6 , розроблений за співпраці Peugeot, Renault і Volvo.

Крім того, в антирейтингу відзначилися ранні мотори General Motors LT4 , Porsche MA1.75 , Cadillac V8-6-4 , фордовський ” Залізний герцог “, VW Type 4 , Chevrolet Cosworth Vega , роторний мотор Mazda Renesis , Cad FE .

Але ще більшою несподіванкою виявилася наявність у цьому списку таких щодо сучасних моторів як: BMW N63 , Subaru EJ25 та Hyundai/Kia Theta 2 .

N63 експерти назвали одним із найненадійніших двигунів BMW, а до списку його мінусів занесли високу витрату масла, часті відмови турбокомпресорів, витоку охолоджуючої рідини, проблеми з накопиченням вуглецю та збої в роботі паливних форсунок.

Японський 2,5-літровий агрегат EJ25 від Subaru розкритикували за постійні відмови прокладання голівки блоку циліндрів, а також за неякісні гіперевтектичні поршні.

А замкнули цей ТОП мотори Hyundai/Kia Theta 2 , причому як 2-літровий, так і 2,4-літровий агрегати. Двигуни змусили відкликати величезну кількість машин через дефекти колінчастого валу та металевої стружки, яка не давала маслу проходити через шатунні підшипники.

Мотори ставилися на популярні моделі Kia Optima, Hyundai Santa Fe та Kia Sorento і в результаті обійшлися корейському концерну мільярди доларів збитків.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024

Consumer Reports назвав найгірші автомобілі 2025 року

У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…

08.12.2024

Експерт розповів, скільки часу потрібно прогрівати двигун взимку

Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…

08.12.2024