Авто

Електровен Volkswagen ID.Buzz став потужним та повнопривідним

Share

Компанія Volkswagen представила найпотужнішу модифікацію електровена ID.Buzz з індексом GTX, оснащену повним приводом та двома електромоторами (до цього у моделі був єдиний 204-сильний двигун). І стилістику дизайну, і силові агрегати для неї запозичили в інших електромобілів з тим самим позначенням. Вен став помітно динамічнішим, але все ж таки поступається за цим показником універсалу ID.7 Tourer GTX. Доставки обох анонсованих версій ID.Buzz у країнах Європи розпочнуться у другій половині року.

Виконання GTX отримали обидва присутні на ринку варіанти ID.Buzz – п’ятимісний короткобазний і вен з подовженою колісною базою і трьома рядами сиднінь. Вони обидві оснащуються зв’язкою двох моторів, що розвивають 340 к.с., але компактніший вен спорядять 79-кіловат-годинною батареєю, а подовжений – 86-кіловат-годинною АКБ. Дані про запас ходу поки не наводяться: відомо, що в обох випадках на заряджання з 20% до 80% піде менше півгодини.

Обидва варіанти ID.Buzz GTX витратять на розгін до 100 км/год 6,5 секунд при максимальній швидкості 160 км/год. Це приблизно на півсекунди і на 20 км/год повільніше за універсал ID.7 Tourer GTX з тими самим двигунами. У VW підкреслюють, що такі версії можна використовувати не тільки для швидкої їзди, але й для буксирування важких вантажів (до 1800 кілограмів).

Впізнати спортивні вени можна буде за новим аеродинамічним обвісом, колісними дисками до 21 дюйма та оригінальними кольорами кузова. Інтер’єр ID.Buzz GTX пропонується оздоблювати в темних тонах з червоними акцентами (чорним буде навіть стеля). Також до оснащення увійдуть спортивні крісла з електрорегулюванням та вдосконалена медіасистема.

На ID.Buzz GTX застосують пристрій із швидшим процесором, збільшеним до 12,9 дюйма центральним екраном та модернізованим голосовим помічником, який отримав елементи чат-бота ChatGPT. Опційно буде доступний панорамний дах із регульованою прозорістю.

Прийом заявок на новинки Volkwagen відкриє цього літа. Раніше відразу дві версії GTX отримав електрохетч ID.3, який тепер витратить на прискорення до 100 км/год від 5,6 до 6,0 секунд, але його двигуни виявилися не такими потужними, як у більших новинок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Водіїв попереджають про небезпечні запахи в салоні авто: як їх уникнути

Так, запах, який з’являється під час прогріву двигуна, може бути сигналом несправності. Зазвичай він зникає,…

22.12.2024

7 електрокарів, зарядка яких займає менше 10 хвилин

Багато людей досі сумніваються, що заряджання електромобілів може бути швидким процесом. Однак сучасні технології роблять…

22.12.2024

Увага водіям: на дорогах з’являться нові камери для контролю швидкості

З 21 грудня патрульна поліція України розширює використання портативних приладів TruCAM для контролю швидкості на…

22.12.2024

Renault 5 Turbo вийшов у новому вигляді: тепер він електричний

Французький автовиробник офіційно оголосив про повернення легендарного хетчбека Renault 5 Turbo, представивши електричну модель Renault…

22.12.2024

Чому вживання алкоголю після ДТП може мати серйозні наслідки

Попасти в ДТП – це завжди величезний стрес. Я розумію, як після такого руки тягнуться…

22.12.2024

Volkswagen Tiguan поступився китайським конкурентам на краш-тестах

Volkswagen Tiguan L Pro – це спеціальна версія кросовера, призначена для китайського ринку, де офіційно…

22.12.2024