Авто

Електровен Volkswagen ID.Buzz став потужним та повнопривідним

Share

Компанія Volkswagen представила найпотужнішу модифікацію електровена ID.Buzz з індексом GTX, оснащену повним приводом та двома електромоторами (до цього у моделі був єдиний 204-сильний двигун). І стилістику дизайну, і силові агрегати для неї запозичили в інших електромобілів з тим самим позначенням. Вен став помітно динамічнішим, але все ж таки поступається за цим показником універсалу ID.7 Tourer GTX. Доставки обох анонсованих версій ID.Buzz у країнах Європи розпочнуться у другій половині року.

Виконання GTX отримали обидва присутні на ринку варіанти ID.Buzz – п’ятимісний короткобазний і вен з подовженою колісною базою і трьома рядами сиднінь. Вони обидві оснащуються зв’язкою двох моторів, що розвивають 340 к.с., але компактніший вен спорядять 79-кіловат-годинною батареєю, а подовжений – 86-кіловат-годинною АКБ. Дані про запас ходу поки не наводяться: відомо, що в обох випадках на заряджання з 20% до 80% піде менше півгодини.

Обидва варіанти ID.Buzz GTX витратять на розгін до 100 км/год 6,5 секунд при максимальній швидкості 160 км/год. Це приблизно на півсекунди і на 20 км/год повільніше за універсал ID.7 Tourer GTX з тими самим двигунами. У VW підкреслюють, що такі версії можна використовувати не тільки для швидкої їзди, але й для буксирування важких вантажів (до 1800 кілограмів).

Впізнати спортивні вени можна буде за новим аеродинамічним обвісом, колісними дисками до 21 дюйма та оригінальними кольорами кузова. Інтер’єр ID.Buzz GTX пропонується оздоблювати в темних тонах з червоними акцентами (чорним буде навіть стеля). Також до оснащення увійдуть спортивні крісла з електрорегулюванням та вдосконалена медіасистема.

На ID.Buzz GTX застосують пристрій із швидшим процесором, збільшеним до 12,9 дюйма центральним екраном та модернізованим голосовим помічником, який отримав елементи чат-бота ChatGPT. Опційно буде доступний панорамний дах із регульованою прозорістю.

Прийом заявок на новинки Volkwagen відкриє цього літа. Раніше відразу дві версії GTX отримав електрохетч ID.3, який тепер витратить на прискорення до 100 км/год від 5,6 до 6,0 секунд, але його двигуни виявилися не такими потужними, як у більших новинок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Tesla Model 3+ отримає запас ходу понад 800 км

Tesla готує оновлення для Model 3, яке стане справжнім проривом у запасі ходу - нова…

20.07.2025

Не всі японські авто надійні: названо моделі, які найчастіше ламаються

Японські автомобілі справедливо вважаються еталоном надійності, адже багато моделей десятиліттями підтверджують свою репутацію невибагливістю й…

20.07.2025

Поліція масово штрафує за неправильні фари: які лампи заборонені

В Україні все частіше фіксують випадки, коли водіїв притягують до відповідальності не лише штрафами, а…

20.07.2025

Audi створила унікальний A6 e-tron із подовженою базою спеціально для китайського ринку (ФОТО)

Audi створила для китайського ринку унікальну версію свого електричного A6 e-tron - класичний чотиридверний седан…

20.07.2025

Skoda готує компактний електрокросовер Epiq із запасом ходу до 450 км (ФОТО)

Чеський виробник Skoda продовжує розширювати свій електричний модельний ряд та готується представити компактний електричний кросовер…

20.07.2025

Ford готує повернення легендарних Fiesta та Focus у вигляді електрокарів

Ford готується зробити серйозний крок для повернення на європейський ринок компактних автомобілів. Представник компанії офіційно…

20.07.2025