Авто

Електровен Volkswagen ID.Buzz став потужним та повнопривідним

Компанія Volkswagen представила найпотужнішу модифікацію електровена ID.Buzz з індексом GTX, оснащену повним приводом та двома електромоторами (до цього у моделі був єдиний 204-сильний двигун). І стилістику дизайну, і силові агрегати для неї запозичили в інших електромобілів з тим самим позначенням. Вен став помітно динамічнішим, але все ж таки поступається за цим показником універсалу ID.7 Tourer GTX. Доставки обох анонсованих версій ID.Buzz у країнах Європи розпочнуться у другій половині року.

Виконання GTX отримали обидва присутні на ринку варіанти ID.Buzz – п’ятимісний короткобазний і вен з подовженою колісною базою і трьома рядами сиднінь. Вони обидві оснащуються зв’язкою двох моторів, що розвивають 340 к.с., але компактніший вен спорядять 79-кіловат-годинною батареєю, а подовжений – 86-кіловат-годинною АКБ. Дані про запас ходу поки не наводяться: відомо, що в обох випадках на заряджання з 20% до 80% піде менше півгодини.

Обидва варіанти ID.Buzz GTX витратять на розгін до 100 км/год 6,5 секунд при максимальній швидкості 160 км/год. Це приблизно на півсекунди і на 20 км/год повільніше за універсал ID.7 Tourer GTX з тими самим двигунами. У VW підкреслюють, що такі версії можна використовувати не тільки для швидкої їзди, але й для буксирування важких вантажів (до 1800 кілограмів).

Впізнати спортивні вени можна буде за новим аеродинамічним обвісом, колісними дисками до 21 дюйма та оригінальними кольорами кузова. Інтер’єр ID.Buzz GTX пропонується оздоблювати в темних тонах з червоними акцентами (чорним буде навіть стеля). Також до оснащення увійдуть спортивні крісла з електрорегулюванням та вдосконалена медіасистема.

На ID.Buzz GTX застосують пристрій із швидшим процесором, збільшеним до 12,9 дюйма центральним екраном та модернізованим голосовим помічником, який отримав елементи чат-бота ChatGPT. Опційно буде доступний панорамний дах із регульованою прозорістю.

Прийом заявок на новинки Volkwagen відкриє цього літа. Раніше відразу дві версії GTX отримав електрохетч ID.3, який тепер витратить на прискорення до 100 км/год від 5,6 до 6,0 секунд, але його двигуни виявилися не такими потужними, як у більших новинок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025