Авто

Електровен Volkswagen ID.Buzz став потужним та повнопривідним

Share

Компанія Volkswagen представила найпотужнішу модифікацію електровена ID.Buzz з індексом GTX, оснащену повним приводом та двома електромоторами (до цього у моделі був єдиний 204-сильний двигун). І стилістику дизайну, і силові агрегати для неї запозичили в інших електромобілів з тим самим позначенням. Вен став помітно динамічнішим, але все ж таки поступається за цим показником універсалу ID.7 Tourer GTX. Доставки обох анонсованих версій ID.Buzz у країнах Європи розпочнуться у другій половині року.

Виконання GTX отримали обидва присутні на ринку варіанти ID.Buzz – п’ятимісний короткобазний і вен з подовженою колісною базою і трьома рядами сиднінь. Вони обидві оснащуються зв’язкою двох моторів, що розвивають 340 к.с., але компактніший вен спорядять 79-кіловат-годинною батареєю, а подовжений – 86-кіловат-годинною АКБ. Дані про запас ходу поки не наводяться: відомо, що в обох випадках на заряджання з 20% до 80% піде менше півгодини.

Обидва варіанти ID.Buzz GTX витратять на розгін до 100 км/год 6,5 секунд при максимальній швидкості 160 км/год. Це приблизно на півсекунди і на 20 км/год повільніше за універсал ID.7 Tourer GTX з тими самим двигунами. У VW підкреслюють, що такі версії можна використовувати не тільки для швидкої їзди, але й для буксирування важких вантажів (до 1800 кілограмів).

Впізнати спортивні вени можна буде за новим аеродинамічним обвісом, колісними дисками до 21 дюйма та оригінальними кольорами кузова. Інтер’єр ID.Buzz GTX пропонується оздоблювати в темних тонах з червоними акцентами (чорним буде навіть стеля). Також до оснащення увійдуть спортивні крісла з електрорегулюванням та вдосконалена медіасистема.

На ID.Buzz GTX застосують пристрій із швидшим процесором, збільшеним до 12,9 дюйма центральним екраном та модернізованим голосовим помічником, який отримав елементи чат-бота ChatGPT. Опційно буде доступний панорамний дах із регульованою прозорістю.

Прийом заявок на новинки Volkwagen відкриє цього літа. Раніше відразу дві версії GTX отримав електрохетч ID.3, який тепер витратить на прискорення до 100 км/год від 5,6 до 6,0 секунд, але його двигуни виявилися не такими потужними, як у більших новинок.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Toyota Camry – символ надійності та комфорту для автомобілістів 

Завжди є автомобілі, які стають символами надійності, комфорту і популярності. Один із них - Toyota…

08.05.2024

Оновлений гібридний кросовер Dacia Spring вже доступний для попереднього замовлення: характеристики та ціни

Компанія Dacia відносно недавно презентувала оновлену версію кросовера Dacia Spring 2024. У процесі модернізації він…

07.05.2024

Представлено новий універсал Volkswagen Passat 2024 з повним приводом 4Motion

Компанія Volkswagen продовжує розширювати лінійку своєї оновленої моделі Passat, представивши версію із системою повного приводу…

07.05.2024

Rolls-Royce Cullinan оновився і отримав дивне «обличчя» (фото)

Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона…

07.05.2024

Polestar представила електромобіль із надшвидкісною зарядкою

Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…

07.05.2024

У Audi різко падає прибуток: не через електрокари, а навпаки

Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…

07.05.2024