Авто

Електровен Volkswagen ID.Buzz став потужним та повнопривідним

Компанія Volkswagen представила найпотужнішу модифікацію електровена ID.Buzz з індексом GTX, оснащену повним приводом та двома електромоторами (до цього у моделі був єдиний 204-сильний двигун). І стилістику дизайну, і силові агрегати для неї запозичили в інших електромобілів з тим самим позначенням. Вен став помітно динамічнішим, але все ж таки поступається за цим показником універсалу ID.7 Tourer GTX. Доставки обох анонсованих версій ID.Buzz у країнах Європи розпочнуться у другій половині року.

Виконання GTX отримали обидва присутні на ринку варіанти ID.Buzz – п’ятимісний короткобазний і вен з подовженою колісною базою і трьома рядами сиднінь. Вони обидві оснащуються зв’язкою двох моторів, що розвивають 340 к.с., але компактніший вен спорядять 79-кіловат-годинною батареєю, а подовжений – 86-кіловат-годинною АКБ. Дані про запас ходу поки не наводяться: відомо, що в обох випадках на заряджання з 20% до 80% піде менше півгодини.

Обидва варіанти ID.Buzz GTX витратять на розгін до 100 км/год 6,5 секунд при максимальній швидкості 160 км/год. Це приблизно на півсекунди і на 20 км/год повільніше за універсал ID.7 Tourer GTX з тими самим двигунами. У VW підкреслюють, що такі версії можна використовувати не тільки для швидкої їзди, але й для буксирування важких вантажів (до 1800 кілограмів).

Впізнати спортивні вени можна буде за новим аеродинамічним обвісом, колісними дисками до 21 дюйма та оригінальними кольорами кузова. Інтер’єр ID.Buzz GTX пропонується оздоблювати в темних тонах з червоними акцентами (чорним буде навіть стеля). Також до оснащення увійдуть спортивні крісла з електрорегулюванням та вдосконалена медіасистема.

На ID.Buzz GTX застосують пристрій із швидшим процесором, збільшеним до 12,9 дюйма центральним екраном та модернізованим голосовим помічником, який отримав елементи чат-бота ChatGPT. Опційно буде доступний панорамний дах із регульованою прозорістю.

Прийом заявок на новинки Volkwagen відкриє цього літа. Раніше відразу дві версії GTX отримав електрохетч ID.3, який тепер витратить на прискорення до 100 км/год від 5,6 до 6,0 секунд, але його двигуни виявилися не такими потужними, як у більших новинок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025

Toyota готує нове покоління Harrier: прем’єра у 2027 році

Після виходу нового покоління кросовера Toyota RAV4, модель Harrier, що займає в ієрархії компанії більш…

16.12.2025

Українців масово обманюють на пригону авто з Європи

Поліція Сумської області звернулася до водіїв із застереженням щодо участі у сумнівних угодах з пригону…

16.12.2025

BMW відклала вихід нового спорткара M1 на невизначений термін

Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…

16.12.2025