Серед «фішок» у салоні варто відзначити акустичну систему американської фірми Klipsch з 24 динаміками (чотири з них інтегровані в стелю, ще дещо вбудовані в підголівники), сабвуфер TriPower і 24-канальний підсилювач. Пасажирам другого ряду доступна функція біометричного охолодження: інфрачервоний датчик визначає, коли пасажиру жарко, і кліматична установка миттєво направляє прохолодне повітря другого рядок, охолоджуючи його до оптимальної температури. Ну і нарешті, функція масажу відтепер є не лише у водія та пасажира спереду, а й на другому ряду.
Головна зміна в технічній частині – “бітурбошестірка” об’ємом 3,5 літра, яка витіснила з гами 5,6-літровий V8. У специфікації для північноамериканського ринку новий двигун видає 450 кінських сил і 698 Нм моменту, що крутить, замість 400 сил і 560 Нм у «вісімки». Пару агрегату складає дев’ятидіапазонний автомат, у якого діапазон передавальних чисел на 40 відсотків ширший, ніж у попередньої семиступінчастої коробки передач. В результаті QX80 став динамічнішим і споживає менше палива.
Опціонально для нового QX80 запропонують пневматичну підвіску Electronic Air Suspension та електроннокеровані амортизатори Dynamic Digital Suspension. При висадці та посадці QX80 злегка «присідає», а в русі система автоматично підлаштовує жорсткість шасі, знижуючи тим самим розгойдування та крен. Кліренс зменшується на 71 міліметр або збільшується на 61 міліметр.
Продажі в США стартують влітку, ціни вже оголошені: новий Infiniti QX80 коштуватиме американцям 82 450 доларів за базову задньопривідну версію і 110 595 доларів за повнопривідний позашляховик у топовій комплектації Autograth.
Leave a Comment