Ідеальна підвіска для наштх доріг – так можна було б назвати фордовску систему захисту від вибоїн. Незабаром нею повинен обзавестися новий Focus .
Система захисту від вибоїн створена на базі активної підвіски Continuously Controlled Damping (з безперервно змінною жорсткістю амортизаторів). Електронний блок управління підвіскою, доповнений спеціальним модулем програмного забезпечення, безперервно відстежує становище кожного колеса по висоті, руху рульового колеса і положення дросельної заслінки. Для цього використовуються дані з 12 сенсорів. Кожні 2 мілісекунди блок управління опитує сенсори і при необхідності миттєво змінює жорсткість амортизаторів.
Якщо дані з сенсорів говорять про те, що колесо почало провалюватися в яму, перетин клапанів в динамічно керованих амортизаторах автоматично зменшується до мінімуму. Це забезпечує максимальну жорсткість підвіски з мінімальним рухом колеса у вертикальній площині. Колесо залишається «підгорнутим» в повітрі і не провалюється в яму на всю глибину.
Сьогодні системою захисту підвіски від ям оснащені седани Mondeo , мінівени Galaxy і S-MAX в Європі, а також седани Fusion і позашляховик Expedition в США.
Sportage залишається найпопулярнішим кросовером у гамі Kia. Продаж машини з кожним роком тільки зростає, а…
ADAC опублікував свою статистику поломок за 2024 рік, яка показує, що електромобілі продовжують залишатися надійнішими…
У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…
Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…
Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…
Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…
View Comments
На українські дороги потрібно машину з ногами,щоб перескакувала і переступала канави.