Ідеальна підвіска для наштх доріг – так можна було б назвати фордовску систему захисту від вибоїн. Незабаром нею повинен обзавестися новий Focus .
Система захисту від вибоїн створена на базі активної підвіски Continuously Controlled Damping (з безперервно змінною жорсткістю амортизаторів). Електронний блок управління підвіскою, доповнений спеціальним модулем програмного забезпечення, безперервно відстежує становище кожного колеса по висоті, руху рульового колеса і положення дросельної заслінки. Для цього використовуються дані з 12 сенсорів. Кожні 2 мілісекунди блок управління опитує сенсори і при необхідності миттєво змінює жорсткість амортизаторів.
Якщо дані з сенсорів говорять про те, що колесо почало провалюватися в яму, перетин клапанів в динамічно керованих амортизаторах автоматично зменшується до мінімуму. Це забезпечує максимальну жорсткість підвіски з мінімальним рухом колеса у вертикальній площині. Колесо залишається «підгорнутим» в повітрі і не провалюється в яму на всю глибину.
Сьогодні системою захисту підвіски від ям оснащені седани Mondeo , мінівени Galaxy і S-MAX в Європі, а також седани Fusion і позашляховик Expedition в США.
Один із найдешевших автомобілів у лінійці компанії Honda – седан City – готується перейти у…
Седан Mercedes-Benz E-Class 2002 року встановив рекорд, здолавши понад 2,2 мільйони кілометрів. Автомобіль довгі роки…
Поліція зупинила автомобіль нібито за порушення правил дорожнього руху, проте водій відмовився пред'являти документи, аргументуючи,…
Особливо важливо перевіряти стан двигуна, коли пробіг автомобіля перевищує 200 тисяч кілометрів, а капітальний ремонт…
На початку літа Nissan повідомив про масштабне відкликання автомобілів, оснащених турбомоторами VC-Turbo, які також встановлюються…
Коли йдеться про Toyota Prius 2025, більшість уявляє собі скромний гібрид, створений для економії палива,…
View Comments
На українські дороги потрібно машину з ногами,щоб перескакувала і переступала канави.