Ідеальна підвіска для наштх доріг – так можна було б назвати фордовску систему захисту від вибоїн. Незабаром нею повинен обзавестися новий Focus .
Система захисту від вибоїн створена на базі активної підвіски Continuously Controlled Damping (з безперервно змінною жорсткістю амортизаторів). Електронний блок управління підвіскою, доповнений спеціальним модулем програмного забезпечення, безперервно відстежує становище кожного колеса по висоті, руху рульового колеса і положення дросельної заслінки. Для цього використовуються дані з 12 сенсорів. Кожні 2 мілісекунди блок управління опитує сенсори і при необхідності миттєво змінює жорсткість амортизаторів.
Якщо дані з сенсорів говорять про те, що колесо почало провалюватися в яму, перетин клапанів в динамічно керованих амортизаторах автоматично зменшується до мінімуму. Це забезпечує максимальну жорсткість підвіски з мінімальним рухом колеса у вертикальній площині. Колесо залишається «підгорнутим» в повітрі і не провалюється в яму на всю глибину.
Сьогодні системою захисту підвіски від ям оснащені седани Mondeo , мінівени Galaxy і S-MAX в Європі, а також седани Fusion і позашляховик Expedition в США.
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Hyundai створила марку Genesis рівно десять років тому як бренд, що продає преміальні автомобілі. З…
Нова платформа Neue Klasse, створена BMW під електрокари, змінить уявлення про автомобілі баварської компанії. Однак…
Про те, що компанія Jeep розпочала розробку кросовера Compass нового покоління, стало відомо ще торік.…
View Comments
На українські дороги потрібно машину з ногами,щоб перескакувала і переступала канави.