Ідеальна підвіска для наштх доріг – так можна було б назвати фордовску систему захисту від вибоїн. Незабаром нею повинен обзавестися новий Focus .
Система захисту від вибоїн створена на базі активної підвіски Continuously Controlled Damping (з безперервно змінною жорсткістю амортизаторів). Електронний блок управління підвіскою, доповнений спеціальним модулем програмного забезпечення, безперервно відстежує становище кожного колеса по висоті, руху рульового колеса і положення дросельної заслінки. Для цього використовуються дані з 12 сенсорів. Кожні 2 мілісекунди блок управління опитує сенсори і при необхідності миттєво змінює жорсткість амортизаторів.
Якщо дані з сенсорів говорять про те, що колесо почало провалюватися в яму, перетин клапанів в динамічно керованих амортизаторах автоматично зменшується до мінімуму. Це забезпечує максимальну жорсткість підвіски з мінімальним рухом колеса у вертикальній площині. Колесо залишається «підгорнутим» в повітрі і не провалюється в яму на всю глибину.
Сьогодні системою захисту підвіски від ям оснащені седани Mondeo , мінівени Galaxy і S-MAX в Європі, а також седани Fusion і позашляховик Expedition в США.
Зима – це не лише зміна шин і теплий плед у багажнику. Як тільки температура…
У 2026 році Euro NCAP повністю оновить систему оцінки безпеки авто. Тести стануть суворішими, зміняться…
Tesla переживає переломний момент у своїй маркетинговій політиці, і ключову роль у цьому відіграє система…
Mercedes-Benz детально представила стратегію обслуговування та заміни батарей у своїх електромобілях. Компанія заявляє, що високовольтні…
Forbia оголосила про старт поставок нових інтер'єрних елементів для Renault Clio 2025, зробивши акцент на…
Поліцейська зупинка може трапитися навіть тоді, коли водій упевнений, що все гаразд. Інспектори звертають увагу…
View Comments
На українські дороги потрібно машину з ногами,щоб перескакувала і переступала канави.