Авто

Електромобіль Mercedes-Benz EQXX встановив новий рекорд економічності

Компанія Mercedes-Benz відзвітувала про новий масштабний заїзд електричного концепту EQXX. Цього разу він відбувся на Аравійському півострові. На одному заряді прототип проїхав 1010 кілометрів: на рахунку EQXX є й довші перегони, але цього разу зафіксовано рекордно мале споживання електроенергії. Також компанія особливо наголошує на складності погодних умов, в яких проходив заїзд.

Mercedes-Benz EQXX проїхав від флагманського дилерського центру в Ер-Ріяді (Саудівська Аравія) до представництва бренду в Дубаї (ОАЕ). Загальна дистанція заїзду склала 1010 кілометрів, витратили на неї 14 годин та 42 хвилини із середньою швидкістю 79,4 км/год. Маршрут включав як міські ділянки з інтенсивним трафіком, так і перегони по шосе через пустелю, водночас в сумі приблизно дві години електромобіль простояв без руху – цього зажадали перетин кордону і зміни водіїв.

Спека в 34 градуси змусила екіпаж інтенсивно використовувати кондиціонер, проте компанія стверджує, що кліматична установка мала на енергоефективність мінімальний негативний вплив. Також додаткову електроенергію забезпечували сонячні панелі у даху EQXX: за деякими підрахунками, за час шляху вони збільшили запас ходу прототипу на 24 кілометри. Бортовий комп’ютер електромобіля після прибуття до Дубаї підрахував, що електромобіль здатний проїхати ще 309 кілометрів.

Зрештою Mercedes-Benz EQXX витрачав на подолання 100 кілометрів приблизно 7,4 кВт*год енергії. Це еквівалент 0,9 літра пального на 100 кілометрів у разі ДВЗ. Раніше EQXX вже проїжджав понад тисячу кілометрів: у 2022 році відбулися два рекордні заїзди прототипу європейськими дорогами. Однак тоді вдалося досягти ефективності «лише» 8,3 кВт*год.

Серійним Mercedes-Benz EQXX не стане. Проте компанія використовує прототип як пересувну лабораторію для тестування нових технологій у галузі електричної мобільності. Частина з них з’явиться на серійних Mercedes-Benz, тому такі випробування мають для виробника величезну важливість.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025