Компанія Mercedes-Benz відзвітувала про новий масштабний заїзд електричного концепту EQXX. Цього разу він відбувся на Аравійському півострові. На одному заряді прототип проїхав 1010 кілометрів: на рахунку EQXX є й довші перегони, але цього разу зафіксовано рекордно мале споживання електроенергії. Також компанія особливо наголошує на складності погодних умов, в яких проходив заїзд.
Mercedes-Benz EQXX проїхав від флагманського дилерського центру в Ер-Ріяді (Саудівська Аравія) до представництва бренду в Дубаї (ОАЕ). Загальна дистанція заїзду склала 1010 кілометрів, витратили на неї 14 годин та 42 хвилини із середньою швидкістю 79,4 км/год. Маршрут включав як міські ділянки з інтенсивним трафіком, так і перегони по шосе через пустелю, водночас в сумі приблизно дві години електромобіль простояв без руху – цього зажадали перетин кордону і зміни водіїв.
Спека в 34 градуси змусила екіпаж інтенсивно використовувати кондиціонер, проте компанія стверджує, що кліматична установка мала на енергоефективність мінімальний негативний вплив. Також додаткову електроенергію забезпечували сонячні панелі у даху EQXX: за деякими підрахунками, за час шляху вони збільшили запас ходу прототипу на 24 кілометри. Бортовий комп’ютер електромобіля після прибуття до Дубаї підрахував, що електромобіль здатний проїхати ще 309 кілометрів.
Зрештою Mercedes-Benz EQXX витрачав на подолання 100 кілометрів приблизно 7,4 кВт*год енергії. Це еквівалент 0,9 літра пального на 100 кілометрів у разі ДВЗ. Раніше EQXX вже проїжджав понад тисячу кілометрів: у 2022 році відбулися два рекордні заїзди прототипу європейськими дорогами. Однак тоді вдалося досягти ефективності «лише» 8,3 кВт*год.
Серійним Mercedes-Benz EQXX не стане. Проте компанія використовує прототип як пересувну лабораторію для тестування нових технологій у галузі електричної мобільності. Частина з них з’явиться на серійних Mercedes-Benz, тому такі випробування мають для виробника величезну важливість.
Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…
Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…
Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…
Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…
Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…
Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…
Leave a Comment