Авто

Електромобіль Mercedes-Benz EQXX встановив новий рекорд економічності

Компанія Mercedes-Benz відзвітувала про новий масштабний заїзд електричного концепту EQXX. Цього разу він відбувся на Аравійському півострові. На одному заряді прототип проїхав 1010 кілометрів: на рахунку EQXX є й довші перегони, але цього разу зафіксовано рекордно мале споживання електроенергії. Також компанія особливо наголошує на складності погодних умов, в яких проходив заїзд.

Mercedes-Benz EQXX проїхав від флагманського дилерського центру в Ер-Ріяді (Саудівська Аравія) до представництва бренду в Дубаї (ОАЕ). Загальна дистанція заїзду склала 1010 кілометрів, витратили на неї 14 годин та 42 хвилини із середньою швидкістю 79,4 км/год. Маршрут включав як міські ділянки з інтенсивним трафіком, так і перегони по шосе через пустелю, водночас в сумі приблизно дві години електромобіль простояв без руху – цього зажадали перетин кордону і зміни водіїв.

Спека в 34 градуси змусила екіпаж інтенсивно використовувати кондиціонер, проте компанія стверджує, що кліматична установка мала на енергоефективність мінімальний негативний вплив. Також додаткову електроенергію забезпечували сонячні панелі у даху EQXX: за деякими підрахунками, за час шляху вони збільшили запас ходу прототипу на 24 кілометри. Бортовий комп’ютер електромобіля після прибуття до Дубаї підрахував, що електромобіль здатний проїхати ще 309 кілометрів.

Зрештою Mercedes-Benz EQXX витрачав на подолання 100 кілометрів приблизно 7,4 кВт*год енергії. Це еквівалент 0,9 літра пального на 100 кілометрів у разі ДВЗ. Раніше EQXX вже проїжджав понад тисячу кілометрів: у 2022 році відбулися два рекордні заїзди прототипу європейськими дорогами. Однак тоді вдалося досягти ефективності «лише» 8,3 кВт*год.

Серійним Mercedes-Benz EQXX не стане. Проте компанія використовує прототип як пересувну лабораторію для тестування нових технологій у галузі електричної мобільності. Частина з них з’явиться на серійних Mercedes-Benz, тому такі випробування мають для виробника величезну важливість.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому восени потрібно тримати бак повним: головна порада для кожного водія

Осінь - пора різких перепадів температур. Удень повітря може прогріватися до +15 °C, а вночі…

15.10.2025

Ремонт електромобіля в Україні: чому це складніше, ніж здається

Електромобілі дедалі впевненіше завойовують українські дороги, адже вони економні, екологічні та не потребують частих візитів…

15.10.2025

Новий BMW X3 (G45) отримав максимальні 5 зірок у тестах Euro NCAP

Новий BMW X3 (G45) блискуче пройшов серію випробувань Euro NCAP, отримавши максимальні п’ять зірок. Тестувалася…

15.10.2025

У Європі набирає обертів новий «дизельгейт»

Через десять років після найбільшого скандалу з дизельними двигунами Volkswagen, відомого як "дизельгейт", у Великій…

15.10.2025

Названо найчастіші поломки у сучасних електромобілях

Електромобілі мають унікальну архітектуру та набір компонентів, які суттєво відрізняються від традиційних авто з двигуном…

15.10.2025

Електромобілі в США подорожчали після закінчення податкових пільг

Виробники електрокарів прагнуть уникнути різкого падіння продажів на американському ринку, який переживає значні зміни. Після…

15.10.2025